wie heeft er nog meer angst voor de tandarts??

Haha ik ben ook helemaal geen fan van de tandarts.
Bij mij moest een gaatje gevuld worden en vroeg of ik een verdoving kreeg.
Die man keek me aan of ik van lillo kwam hahaha

Dus toch maar zonder verdoving en ik heb me heerlijk aangesteld.
Achteraf schaam je je wel want het viel toch wel mee.

liefs Ilse mv Danique

Nou, de groeten aan alle tandartsen die wat van mij denken, maar bij een gaatje krijg ik een verdoving!! En dat weet mijn tandarts ook en die doet daar helemaal niet moeilijk over (moet ook eens gekker worden, hij kan goed op vakantie van het geld dat ik van mij krijgt haha).
Liefs Nelleke

HUP! GAAN!

En wat ik je nog meer kan aanraden: ELK HALF JAAR GAAN!!! (al 14 jaar niet geweest?? sorry maar: gatver!). Als je elk half jaar gaat hoef je nergens bang voor te zijn omdat het dan bijgehouden wordt. Als je toevallig wel iets moet laten trekken of laten vullen... tja... qua vullen is de schade dan in ieder geval beperkt en is het gaatje nog niet zo diep waardoor ze niet te diep hoeven te boren!
Trekken is echt niet heel vervelend hoor, de prik voel je nauwelijks!!
Sterkte en gaan hoor!!

Doodsbang!! Toen ik nog klein was moest ik vaak antibiotica slikken ivm vaak blaasontsteking. hier zat heel veel suiker in met als gevolge vele gaatjes. Toen kreeg je nog geen verdoving!

Sindsdien ben ik dus echt heel bang, maar ga wel ieder half jaar voor controle. Als ik dan een gaatje heb, trekken ze er extra tijd voor uit. Ik lig dan echt te trillen in de stoel van angst!

Succes!

Groetjes, Marieke

Vroeger was ik nooit bang voor de tandarts, maar ik kreeg een jaar of zeven geleden een nieuwe tandarts en die heeft mij heel veel zeer gedaan, met als gevolg dat ik er bang van werd, tot jankes toe.
Ik kreeg gelukkig een andere tandarts, en hem meteen verteld dat ik er nu een angst voor had, en hij heeft me gerust gesteld en is ook heel rustig en doet me geen zeer.
Gewoon aangeven, die mensen zien heus wel meerdere mensen die er bang voor zijn
X

Hoi hoi,

Hier een ex bangerik!
Ik had vroeger al weken van tevoren migraine-aanvallen als ik weer bijna naar de tandenbeul moest!!
Nu heb ik (alweer) een andere tandarts en die had ik 12 jaar geleden al moeten vinden!
Hij begrijpt me volkomen en stelt me echt op mijn gemak. Ik krijg verdoving als IK dat wil (ik betaal het uiteindelijk toch?)

Nu wat tips voor jou:
-        Ga nu, want hoe langer je wacht, hoe meer pijn je krijgt (anders gaat hij  op zeker  ontsteken!)
-        Een ontstoken kies trekken ze niet, want daar werkt een verdoving niet in
-        Bij het verdovingsprikje even aan iets heel erg leuks denken en de rest voel je echt niet meer!
-        Doe een walkman op, want het geluid maakt het juist zo eng!

Gaan hoor!!!!

Heel veel succes en laat je weten hoe het is gegaan (als je gaat)

Groetjes van Cissy

Trouwens, een afgebroken kies hoeft nog niet eens persé getrokken te worden, ze kunnen heel veel repareren. Het ligt er maar net aan hoé hij is afgebroken....

Succes

Nou, ik heb met lood in mijn schoenen en knikkende kniën net gebeld, naar een andere tandarts, hij werkt veel met angstige mensen, en heb voor morgen 12.15 uur een afspraak. Ik hoop echt dat het meevalt. Mijn maag draait al bij de gedachte Wat een bangerik ben ik eigenlijk...........Bedankt voor jullie lieve reacties Wendy

Terug
Bovenaan