wie heeft er nog meer angst voor de tandarts??

Zoals vele hier hebben kunnen   lezen heb ik er laatst ook goed van gelust.
jaren niet bij de tandarts geweest ivm verhuizing naar andere stad en zwangerschap en toen het uitstellen omdat ik er toch erg tegenop keek etc.

Ik was dus meer "bang" omdat ik al zo lang niet meer was geweest en er al een half jaar een vulling uit was. Ik zag dus heel erg tegen   dat boren op en dat nog wel bij een heel nieuwe en obekende tandarts!

Om een lang verhaal kort te maken was het dus goed mis met die kies en werd het een wortelkanaalbehandeling en scheet er alle kleuren str*nt van in m'n broek.
Ik onderga dan wel alles bij de tandarts maar heb dan wel enorm klamme handen haha..

Ze hebben me de eerste behandeling alle zenuwen eruit gehaald met een noodvulling en afgelopen week pas de echte vulling gezet.
Ik heb van dit alles hélemaal nmiks gevoeld!! Ik verklaar mijn nieuwe tandarts dan ook voor heilig hahaha.. Nu ik deze behandeling heb gehad zonder pijn is de angst voorgoed verdwenen. Ik heb gewoon pech gehad dat mijn vorige tandarts een beul was!

Het stelt eigenlijk allemaal geen ene drol voor, maar ik merkte hoe langer ik het uitstelde hoe meer ik er tegenaan begion te hikken en op den duur heb ik mezelf angstig gemaakt. En dat terwijl ik nooit echt bang ben geweest, al vond ik het wel spannend. Maw, je maakt je dus voornamelijk zelf gek door het maar uit te stellen!!

Gewoon gaan meid, het stelt echt niks voor! Mocht je in de buurt van Breda wonen dan heb ik wel het adres van deze super tandarts..

Sterkte, dikke kus en kop op!!
Op naar die tandarts!!

Esmé mv Kay

Ow ja,.. Ik had ook verteld dat ik erg gespannen was etc,.. Mijn tandarts is ook opgeleid in het begeleiden van angstige patiente!!

hoi

Wij waren ook alle 2 erg bang! maar we hebben echt een super tandarts met mooie blauwe ogen..... en heel relaxt als je in de stoel ligt in er in het plafond een TV!! of die blauwe ogen...

Verder bij de KCH geweest die was ook super relaxt hij stelde ons erg op het gemak. En ik stond met 1 minuutje weer buiten en toen waren er 2 kiezen uit!! nou wat wil je nog meer... mijn man zei heee ga snel terug je hebt niet laten doen en die kiezen moeten er echt uit!!! HAHA

Bevallen doet veeeeeeel meer pijn (al heb je dan wel iets leuks er voor terug maar toch!)

ga maar want idd op vakantie iets krijgen... BRRRR

ook als je in utrecht woont ik je de onze erg aanbevelen!

xx wen

sterkte

Hoi,

Goed dat je gebelt hebt. Ik ben niet bang voor de tandarts, ok het is niet mijn favo bezigheid, maar ja het meooet toch. Vandaag bij de nieuwe tandarts geweest, de eerste, controle en geen gaatjes.

Ik laat trouwens altijd vullen zonder verdoving. Gelukkig kon dit goed de afgelopen jaren, ik vind die prikjes en het nare gevoel in je wang erger dan de pijn die maar relatief kort is.

Heel veel sterkte morgen, zal aan je denken.

Groetjes Nanda

hoi hoi

wat knap van je dat je gebeld hebt.......heel  dapper van je..!!!!

ik denk aan je morgen enne wbt de verdovingen, als het god is voel je daar bijna niets van

liefs tobi.

Hoi,

Hert is goed dat je gebeld hebt en ik wil je veel sterkte wensen voor morgen, ik hoop dat het allemaal mee valt voor je.
Zelf heb ik het ook niet op de tandarts, zal de details besparen haha.

gr kaat

Ja mega angst en daarnaast ook nachtmerries over dat ik mijn tanden verlies....

De spuitjes voel je helemaal niet! Alleen een ienimini prikje wat je eigenlijk nog geen prikje mag noemen. Mijn vriend hebben ze van de week ook voor het eerst verdoofd en keek er ook tegenop. Hij zei zelfs dat hij de prikken niet eens had gevoeld. En als een man dat zegt mag je hem wel geloven hoor hahahaha..

Terug
Bovenaan