wie heeft er nog meer angst voor de tandarts??

tja ik heb zelf geen angst voor de tandarts
maar mijn man wel ik heb behoorlijk op hem
in moeten praten om hem bij de tandarts te krijgen
ze hebben behoorlijk wat werk verricht maar hij
is wel heel blij dat ie dat gedaan heeft want je wil echt
wachten tot het pijn gaat doen

goed van je dat die afspraak gemaakt hebt en ik
zou zeggen ga ook naar de halfjaarlijkse controlles
als er dan wat is dan ben je er sneller bij en is het
vaak niet zo erg

laat je nog even weten hoe het gegaan is

groetjes
Bianca mv Lorenzo

bedankt voor jullie lieve recties, zal jullie morgen op de hoogte houden. Ik moet er om 12.15 zijn, en heb geen flauw idee hoelaat ik thuis ben. groetjes Wendy

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik trots op je ben.

Ik had nooit ergens last van en snapte mensen met angst nooit TOT:
ik kanker kreeg en van de chemo mijn tanden 1 voor 1 afbraken.
Ik ben 3 jaar niet geweest en toen kwam de dag dat ik weer moest ik heb nu 2 kronen en een brug en daar heb ik 4 weken niet van geslapen en kreeg als toetje een wortelkanaalbehandeling.
Maar toen ik daar was voelde ik er nauwelijks wat van en zelf de kies die getrokken is voor de brug he ik niet gevoeld alleen dat geluid vreselijk maar ik mocht mijn discman meenemen en heb hem heel hard gezet.
Sindsdien heb ik angst en waarom geen idee en hier  in huis worden er altijd grapjes over gemaakt al moet ik zeggen het wordt wel minder.

ik wens je sterkte en ik weet zeker als je geweest ben ben je zo trots op jezelf!

kus Wendy

Wendy als ik van jou lees vraag ik waarom ik nog bang ben voor de tandarts. Voel me erg mietig wetende wat jij hebt mee gemaakt en hoe je in het leven staat. Je laat je niet klein krijgen!

Vreselijk vind ik de tandarts.. Eigenlijk door mijn tandarts die ik eerst had....Lekker lomp, niks was goed en altijd gezeik....

Toen ik ben verhuist heb ik een ontzettend lieve tandartsin gevonden. Geweldig, ging er met plezier heen..Helaas ging zij verhuizen en om nu anderhalf uur te rijden voor een controle van 10 minuten....Nu stelt  mijn nieuwe tandarts mij ook wel gerust (haha, staat denk ik in de computer...mega-angstige vrouw).

14 augustus wordt er in het ziekenhuis alle drie de verstandskiezen (ja, ik heb er maar 3) tegelijk verwijderd...........Daar schijt ik nu al voor in mijn pamper....

Lisenka mv Tessa

nou, ik ben met lood in mijn schoenen geweest. Ik had meteen een nieuwe tandarts uitgezocht, want naar de oude wilde ik helemaal niet, deze mensen werken ook veel met mensen die angst hebben voor de tandsrts. Ze hebben eerst foto's gemaakt, en daarna een controle gedaan, en nu moet ik volgende week vrijdag (de 13 e op mijn verjaardag) terug, dan krijg ik eerst een verdoving en gaan ze de afgebroken kies repareren, en als het dan nog goed met me gaat, en het past in de tijd trekken ze meteen 'n verstandskies. Een leukere verjaardag kun je je toch niet wensen Dus nu maar afwachten tot volgende week Groetjes Wendy

Ik ben super trots op je dat je bent gegaan!!!!
Goed hoor!!

Je verjaardag zal alleen nog maar leuker zijn als je bemerkt dat je je druk hebt gemaakt om niks. Je dag kan dan helemaal niet meer stuk!!

Super!!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan