Wie heeft ervaring met Kruidvatzwangerschapstesten?

A

Anoniem

Guest
Wie kan mij opheldering geven over de zwangerschapstest van het Kruidvat eigenmerk???
In het ovale testvenster moet een verticale streep komen.
Maaaaar als je niet zwanger bent,komt er in het vierkante venster dan een horizontale streep???
Ik heb de gebruiksaanwijzing wel 10 keer nagelezen...
Ik kon dus echt niet meer wachten om die test te doen...
Bij mij verschijnt er keurig een verticale streep in het testvenster,maar in het vierkantige venster ook,alleen hééééééél vaag,je moet er bijna een vergrootglas bij hebben om het te zien,maar er verschijnt dus géén horizontale streep wat dus aangeeft als je nìet zwanger bent...
Uhm...snappen jullie het nog??
Wie o wie kan mij helpen????????

Liefs van een onzekere Roos

Nog effe voor de duidelijkheid;voor een positieve test moet er dus net als in het ovale venstertje,óók een verticale streep in het vierkantige venstertje verschijnen...

Hoi Roos,

Volgens mij is het hee simpel. Toen ik zwanger was kwam er in het testvenster een verticale streep én in het vierkante venster.
De afgelopen maanden heb ik steeds neg. getest en dan verschijnt alleen in het testvenster een verticale streep, maar in het vierkante venster niets. (Dus ook geen horizontale streep o.i.d.) Stond dat in de handleiding dan? Het komt mij ook niet bekend voor, terwijl ik het toch altijd nog helemaal doorlees!

Succes ermee!

Groetjes
Karin

hai je

Nou nu heb je me even laten twijfelen...
Ik ging gisteren bij mijn beste vriendin langs ze voelde zich depri.. Ik daar aangekomen begint ze te huilen en zegt ze: Ik ben zwanger..! IK wist niet of ik mee moest huilen gillen of wat dan ook. Ze heeft namelijk pas een baby van net 7maanden en ze heeft een keer onveilig gedaan maar er kwam alleen een beetje voorvocht in haar daar is ze dus zwanger van geraakt! Maar in ieder geval we hebben samen een zwangerschaps test gekocht an de kruitvat eigen merk  en die op de toilet uit gevoerd (hihi in een luchroom ze kon niet meer w8ten van zenuwen) maar in iedergeval er kwam een streepje in het vierkante vakje en een in het ovale vakje. Maar er staat ook nergens bij of het verticaal of horizontaal moet zijn. Er staat gewoon mocht er een streepje verschijnen in het vierkante vakje dus ook in het ovale dan ben je gewoon zwanger. En dit dus bij haar.Daarom werd ik even verward met het verhaal van jou dat ie verticaal of horizontaal moet zijn. Het maakt geloof ik niet uit of ie vert of horiz. moet zijn.. toch. Ze is nu harstikke zwanger. Later moest ze even bijkomen maar ze is toch heel erg blij met haar baby'tje die in haar buik groeid. Nu maar hopen dat wij ook maar snel zwanger raken!!

Ohh ja wat ik ook zo lief vond ze heeft de zwangerschaps test aan heen roosje gehangen met een kaartje en dit aan haar man gegeven Nou wat was hij blijjjjjjjjjjjj!!! zo romantisch (snik snik ik wil ook..)

groetjes souraya

hey,

Nou ik ben  dat er nog iemand is met een heeeeel liccchhht streepje, ik heb dus het
zelfde! Gister een testje gedaan en ja heeel in de verte zie ik toch echt iets blauws opkomen. het zet alleen niet door.
ik heb besloten om gewoon te wachten tot mn nod. ( zaterdag of zondag)

Over de richting van het streepje, hij moet verticaal staan in bijde vakjes. het kan zijn dat er in het vierkante hokje komt ( kan wel eens voorkomen) dit betekend niet dat je zwanger bent. net zoals als er niets in het hokje verschijnt.

Wel toevallig, mijn vriendin heeft me ook verteld plotseling zwanger te zijn!

liefs, m

Nou mijn naam...

Dan wil ik je alvast als eerst feliciteren!! Je bent gewoon zwanger meid!!!! Streepje is een streepje als je nou helemaal niks zag dus gewoon helemaal blanko dan was je niet zwanger maar al zie je maar een heeeeel licht streepje dan is dat GEWOON ZWANGER!!! gefeliciteerd meid

groetjes souraya

he souraya,

IK SCHRIK ME DOOD!! jij hebt toch ook een heeeel dun streepje? mijn streepje was echt heeeeeel slecht te zien hoor!! heeel erg moeilijk te zien. mn vriend zegt dat ik niet zwanger ben en dat ik een streepje wil zien....
hoe zag jouw streepje er uit dan??
dan ben jij ook zwanger dus!!!

liefs m

Hallo mijnnaam

Zal ik je even blij maken of bang maken? ( ik weet niet of je graag zwanger wilt worden)

Bij mijn zoontje had ik ook een heel vaag streepje. Ik wilde ook graag een streepje zien. Maar hij stond er toch echt.....Ik heb een paar testen gehad die heel licht waren, bijna niet te zien. Mijn man zag hem ook heel vaag.....maar ik was dus wel zwanger........

Dus een heel licht streepje is een streepje is dus mooi zwanger.....

Bij de kruidvattesten is het zo dat je 2 verticale streepjes moet krijgen......

Veel succes.....

Terug
Bovenaan