Wie heeft ervaring met Kruidvatzwangerschapstesten?

Heeee Meiden!

Bedankt voor jullie reacties!!!
Hmmm...dan heb ik het zeker verkeerd begrepen...Ik zal het stukje effe voor jullie kopieëren;

Uw test is positief wanneer het lijntje in het vierkante venster in dezelfde richting loopt als het lijntje in het ronde venster, zoals aangegeven in afbeelding (a). Als er een lijntje in het vierkante venster staat dat niet in dezelfde richting loopt, dan is de test negatief.

Beide lijntjes dienen binnen tien minuten nadat u de test heeft uitgevoerd aanwezig te zijn.

Nog effe voor de duidelijkheid:ik had dus óók 2 verticale lijntjes,waarvan die in het vierkantige venster dus vaagjes is...
Ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden,en voel ook nog niets aankomen!

Liefs van Roos

Nou meiden ik denk dat ik jullie wel duidelijkheid kan geven.
Ik zit nu zelf op het juni forum, maar kom hier nog elke dag even lezen.
En toen zag ik dus dit berichtje en hij klinkt bij mij heel bekend in de oren.

Ik heb 2 dagen voor me nod een test van de kruidvat gedaan en ook bij mij was toen het verticale streepje heeeeeeeeeeell eeeeeeerg vaaaaaag.
Ik dacht ook nou dat streepje wil ik gewoon zien.
Ik nu natuurlijk weer balen want nu had ik nog geen zekerheid.
Dus ik me zus en haar schoonzus erbij gehaald en die zagen hem ook maar ook heel erg moeilijk.
Hun advies was wacht tot je nod en doe dan nog een test.
Nou zo geduldig was ik niet en ben dus wel meteen naar de da gegaan en heb toen een duurdere test gedaan van clearblue, niet de digitale maar de gewone.
Nou daar was hij er al een stukje duidelijker op te zien dan van de kruidvat.
Dus toen was ik ervan overtuidg dat ik zwanger was.

2 dagen erna toch nog maar even een test gedaan en dan gewoon die van de kruidvat en hij was meteen een stuk duidelijker.

Dus meiden ik denk dat ik jullie kan feliciteren met jullie zwangerschap, en ik hoop dat alles goed blijft gaan.

Doe gewoon voor de zekerheid nog een test over 2 dagen dan zit er gewoon weer wat meer hcg in je urine.

Veel liefs Nathalie ( 8weken zwanger van ons 2e kindje)

Heee Nathalie,
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!
Als ik uitga van mijn langste cyclus(nogal onregelmatig na het stoppen van de pil),heb ik pas zondag mijn NOD.
Uitgaande van mijn kortste,had ik maandag ongesteld moeten worden.
Ik zit er nu dus een beetje tussen in,daarom vond ik het zo moeilijk om te bepalen wanneer ik nou èindelijk kon testen.Tot zondag wachten was uitgesloten!!
Dus gisteren toch maar getest,en als resultaat dus dat vage streepje.
Heel erg bedankt voor je felicitatie,maar ik durf er nog niet op te hopen...Ik wil eerst nog een tweede test doen...

Ik had een fotootje van de test gemaakt om hem jullie te laten zien,maar ik begrijp dat ik geen  foto's vanuit mijn eigen  bestand kan plaatsen?

Groetjes!

Wat een zenuwen toestand zeg, roosje. Ik duim voor je, wat duren de dagen lang he als je moet wachten!

Sterkte

Bloempje

gefeliciteerd!!

volgens mij kan je wel fot's plaatsen hoor.

Dan moet je op die foto klikken met je rechtermuisknop en dan op eigenschappen en de url kopieren.

lukt het niet om gewoon op die foto te klikken en dan kopïeren en hier te plakken??

liefs Bri

hoi meiden,

nou ik weet het niet hoor, ik heb vanochtend weer een test gedaan maar nu echt geen streepje te bekennen. Denk dus echt dat mijn hersenen me voor de gek houden. Wel was ik misselijk vandaag. Kan ook zijn dat dit tussen mn oren zit.
verder heb ik al een week hele pijnlijke tepels, maar had ik vorige maand ook alleen dan heel kort.
zaterdag of zondag mn NOD dus ik wacht wel af.... al is dat erg moeilijk.

ik laat het jullie natuurlijk weten. Souraya jij ook he!!!!

liefs M

Hoihoi, ik heb ook al getest, was gewoon erg zenuwachtig en wilde weten wat me te wachten stond. Test is negatief (héél misschien te vroeg getest), ik voel nog geen ongesteldheid aankomen maar ik denk niet dat het raak is deze eerste keer (dat zou wel héél véél geluk  zijn, plus ik voel me verder 'gewoon' normaal). M'n zenuwen zijn nu wel weg dus het was ergens goed voor. Nu dus nog even afwachten tot ik een keer ongesteld word.
Roosje, hetgene wat jij tegen Mijnnaam hebt gezegd geld natuurlijk ook voor jou: een streepje is een streepje. Ik heb trouwens ook de test van de kruidvat gedaan en was eerst ook wat verward door de tekening in de bijsluiter. Het lijkt op de plaatjes dat als je de test goed hebt uitgevoerd er een soort T komt te staan, en bij het vierkante vakje als je zwanger zou zijn ook. Maar die horizontale streep is gewoon de schaduw van het randje die ze wel  héél duidelijk getekent hebben, dus er verschijnt eigenlijk  alleen een vertikale streep.
Groetjes, Esther

Bri,ik heb effe gezocht naar hoe je een foto kan plaatsen;dit kan alleen als de foto ergens op het internet staat,dan pas kan je hem hierheen kopieëren...

Mijnnaam,aaaaah wat raar dat je nu een negatieve test hebt!!
Wanneer is je NOD??

Esther,KIJK!!!!!Dat bedoel ik dus!!!!!!!!Die soort T die je op de gebruiksaanwijzing ziet!Daar was ik wat verward over,ik dacht zelf ook al dat het een schaduw was,maar het is niet erg duidelijk zo!!

Terug
Bovenaan