Wie heeft ervaring met Kruidvatzwangerschapstesten?

Nou Roosje, als dit niet betekend dat je zwanger bent!
Ik geloof dat je het liefst hebt dat die test keihard roept: "JE BENT ZWANGER!"

Gefeliciteerd hoor meis!

ik zie ook een streepje hoor , je bent gewoon hartstikke zwanger gefeliciteerd en ga ervan genieten

Haaahaaahaaa,bedankt meiden!!
Ja,ik begin het nu ook steeds meer te geloven,ik ben tenslotte ook nog steeds niet ongesteld geworden,en mijn temp was vanmorgen 37,4.
Maaaar ik heb een nieuwe test gehaald (weer van kruidvat,toch de goedkoopste),dus ik ga het weekend nog een test doen!
Ik heb voor de zekerheid ook maar effe een multivitamine gehaald speciaal voor de zwangerschap.

Liefs van Roos!

Hallo dames!

Ik ben Petra en nieuw hier sinds vandaag! Meiden met een vaag streepje op de test, mijn test van mijn eerste dochtertje was ook heel erg vaag, ben ermee naar de docter gegaan en die vertelde me direkt dat een streepje maakt niet uit hoe duidelijk altijd zwanger is! Dus ik denk dat jullie gewoon lekker zwanger zijn! Geniet ervan!

Wij zijn nu bezig voor ons 2e kindje, van mijn eerste wist ik niet dat ik zwanger was, kwam er pas na 8 weken achter, dus kan me niet echt de eerste symptomen herinneren?! Wij zijn nu in de derde maand, ik had gisteren mijn NOD, nog geen rode duivels gezien! Wel heb ik al ruim een week een soort van menstruatiepijn, maar het lijkt wel anders, nu weet ik alleen niet of ik het anders wil voelen. kben soms misselijk, stemmingswisselingen en mijn borsten en tepels jeuken en zijn redelijk gevoelig! Ik dacht dat dat wel zwangerschapssymptomen waren, maar vanochtend gestest en die was negatief! :( Zou het nu kunnen dat ik te weinig hormoon in mijn urine had? of dat ik gewoon overtijd ben en mijn cycles deze keer wat langer is en ik me al die kwaaltjes gewoon inbeeld?

liefs Petra

Hee Dreamer,ik heb al effe bij je eigen topicje gereageerd.
Waaaaaaaah,morgeochtend ga ik weer testen,ben dr nu al zenuwachtig van!!!!

Hoi Roos,
Gefeliciteerd! Morgen nog een test, maar zwanger is zwanger natuurlijk. Ben blij dat het al raak is voor je!
Groetjes, Esther.

Terug
Bovenaan