Wie heeft ervaring met Kruidvatzwangerschapstesten?

hey hoi,

dan moet je op de foto klikken met je rechter muisknop en dan op eigenschappen.

dan moet je de url kopieren

en dan hier op dat bergje naast de smileys klikken.

soms moet je een paar keer achter elkaar klikken want hij doet het vaak niet meteen.
dan staat er iets over cookies expired ofzo....

oke dan moet je als ie er staat de / verwijderen en dan plakken en dan op insert als het goed is staat je foto er dan op.

ik hoor het wel als je het niet snapt of niet lukt.

liefs Bri

Bri , ik snap wat je bedoeld,maar ik heb mijn foto nergens op internet staat,dus dan heb ik ook geen url om de kopieëren...

Hoi allemaal,

Eindelijk is het me gelukt om hier ook op te kunnen komen.
Toen ik dit onderwerp las moest ik meteen denken aan de test die ik zelf gedaan had.
Gister was dus mijn nod dag. Dus ik testen, s'middags met een kruidvat test. En er zat een heel vaag streepje, hoe langer ik hem liet liggen hoe duidelijker. Ik heb nu dus al twee weken zeurderige pijn heel laag onder in mijn buik, mijn tepels doen nu ongeveer een week  pijn, dit word steeds erger. Ik heb hier anders nooit last van. Dus ik dacht voor de zekerheid vandaag nog een keer testen met ochtendurine geen streep te zien. Nou nu weet ik het dus niet meer. Doktersassistent gebeld die zegt als je een streep hebt dan ben je zwanger hoe vaag ie ook is maar ja ik zei vanochtend was het dus niks. Tja dat was vreemd zei ze. Wie kan mij helpen!!!! Ik ben ook erg ongeduldig.
Bij mijn allereerste zwangerschap had ik dit ook bij test 6 bij de dokter zag je het, maar toen ging het met 13 weken mis. Ik ben hier nu dus best wel bang voor. Bij mijn tweede test heb ik getest paar dagen later dan mijn nod en die was goed te zien. Ik heb nu ook een gezonde dochter van 21 maanden. Toch ben ik bang.

oja ik zie dat er iets onduidelijks in staat ik bedoel bij mijn tweede zwangerschap heb ik naar een paar dagen na mijn nod getest en die was positief.

he souraya,

mijn nod is 12 of 13 november. Maar ik doe zaterdag als ik hopelijk nog niet ongi ben, een test en desnoods zondag en maandag weer:)
jij ook he 13 november? ben bang dat het weer niet gelukt is hoor, maar je weet het nooit

liefs m

http://groups.msn.com/leukea-s-mamas

als je je hier aanmeldt dan kan je je foto plaatsen en van daaruit weer hier.

En je kan er gezellig chatten dus heb je 2 vliegen in 1 klap

liefs Bri

Terug
Bovenaan