Wie heeft haar NOD 6 Februari????

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Ik ga nu voor de tweede ronde eerste kindje en heb mijn NOD 6 februari. Is er nog iemand die dan haar NOD heeft? Ik vind het weer zo spannend en kan er eigenlijk met niemand over praten. Ik heb als het goed is mijn vruchtbare periode van 21 t/m 24 januari klopt dat ook met jullie??? Nou ga dan maar eens goed klussen heb nu ook ovulatietesten gekocht ik hoop dat het werkt!!

Groetjes Suus 1980

Hoi Suus,
Ik heb mijn NOD iets eerder nl 4 februari. Ook ik gebruik ovulatietesten, ik heb ze vorige maand voor het eerst gebruikt, helaas zonder succes. Als het goed is heb ik 20 januari mijn eisprong dus dat klopt aardig met jou eisprong. Ik heb een cyclus van 28 dagen soms ook weleens 26 dagen en ben al een paar x over tijd geweest.
Succes met klussen, voor mij is dit ronde 7.
Liefs Rene

ik ook nod 6 februari, 5e ronde 2e kindje.
Heb een cyclus van 25/26 dagen dus ik mag inderdaad weer flink klussen aankomend weekend.Volgens de berekening is zondag mijn vruchtbaarste dag maar ik klus gewoon maar wat,we zien het wel.
Kan me er niet zo druk om maken,raak is raak en mis is mis haha.
Groeten nicolette

hoi rene,

Hoe heb jij de testen gebruikt?? Kreeg je echt twee streepjes en toen flink klussen of hoe gaat dat precies??
Ik hoop dat je me kunt helpen ik ben nog niet zo ervaren

Groetjes Suus 1980

Hoi,

Ik heb mijn NOD ook ongeveer rond die dag. Ik ben nogal onregelmatig, ergens tussen 28 en 34 dagen, dus NOD tussen 3 en 8 februari denk ik.
Ik ben vandaag begonnen met de 1e ovulatietest. Nog niets te zien, vaag streepje. Ik ben benieuwd of ik het nog ga zien, want ik had gisteren al steken in mijn onderbuik,misschien is mijn eisprong al geweest.
Ik ga het "klussen" niet laten afhangen van de testen hoor, wij klussen gewoon om de dag (is geen straf, )

Succes de komende dagen!
Marceline

Hoi Suus,
Het is inderdaad zo dat als je ovulatietest 2 streepjes vertoont (let op de ene streep moet donkerder zijn dan de ander, dit staat duidelijk in de gebruiksaanwijzing) dat je binnen 48 uur je eisprong hebt. Ik ben dinsdag begonnen met testen maar toen was er maar 1 streep te zien, gisteren was de streep iets duidelijker. Wij zijn dinsdag al begonnen met klussen, je weet maar nooit he
Succes,
Liefs Rene

Hoi

Ik weet dus niet precies wanneer mijn NOD is. Heb aan het begin van het jaar een miskraam (incl curretage) gehad en volgens de gyn moet ik uiterlijk 9 februari ongesteld worden, 10 februari heb ik een controleafspraak en als ik dan niet ongesteld ben geweest acht hij de kans groot dat ik weer zwanger ben.

Ik heb namelijk een heel lang gesprek met hem gehad over de noodzaak van het afwachten van een menstruatie na een miskraam en hij vertelde dat een vrouw na een curretage gelijk weer kon proberen zwanger te worden en dan ook nog profijt had van de hormonen uit de vorige zwangerschap. De enige reden dat ze vrouwen altijd aanraden om een menstruatie af te wachten is zodat vrouwen meer weten over de duur van een eventuele zwangerschap en zodat ze genoeg tijd hebben om de miskraam te verwerken.

Nou ja heel verhaal om aan te geven dat ik mijn NOD op dit moment op 10 februari zet en graag aan deze discussie mee zou willen doen.

Yvonne

Ik wilde nog ergens op reageren. Mijn vriend en ik vrijen gewoon als we daar zin in hebben en dat hebben we eigenlijk heel vaak, nou lees ik steeds allemaal verhalen van vrouwen die om de dag vrijen. Waarom is dat?

Yvonne

Terug
Bovenaan