Wie heeft haar NOD 6 Februari????

Spannend Suus!

Ik vermoed dat ik volgende week gewoon ongesteld ga worden, of eigenlijk hoop ik dat ook (ergens niet natuurlijk). De afgelopen keren merkte ik precies wanneer mijn eisprong was (zere tepels, afscheiding) en zat daar ook vorige week op te wachten. Niets dus. Ben nu erg aan het twijfelen of ik 'm al gehad heb, maar ik ben altijd aardig regelmatig. Het kan een keertje een dag verschillen maar dat is het ook wel. Ik weet ook wel dat hormonen niet echt invloed hebben op mij, in de zin van dat ik meestal nergens last van heb. Dat ik het de afgelopen keren zo gevoeld heb, is ook voor mij meer uitzondering dan regel. Maar je gaat toch twijfelen he... Daarom hoop ik dat ik begin volgende week gewoon ongesteld wordt, dan weet ik dat het nog steeds regelmatig is en dat ik daar op kan vertrouwen. Liever wordt ik het helemaal niet natuurlijk ...

Sterkte iedereen de komende week!

Hallo Allemaal,

Zitten jullie ook in spanning??? IK wel een beetje hoor. Heb morgen mijn NOD en heb vandaag heel erg hoofdpijn dus ik denk dat ik gewoon ongi ga worden echt balen hoor. Ik hoop dat die hoofdpijn ergens anders vandaan komt. Ook heb ik heel erg last van mijn onderrug het zegt al genoeg allemaal. Ik moet me denk ik weer voorbereiden op weer een teleurstelling. Nou iedereen succes allemaal zet hem op!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Suus 1980

Terug
Bovenaan