Wie heeft haar NOD 6 Februari????

Hallo Dames,

Ook allemaal flink aan het klussen ???? Ik hoop dat het goed resultaat op gaat leveren. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het zo moeilijk zou zijn om zwanger te worden!!!
Klinkt misschien heel naïf maar had echt gedacht dat het makkelijker was.
"je stopt met de pil" "klussen""en hopelijk zwanger" zo werkt het niet echt dus. Die spanning er om heen maakt het heel anders hoe je er tegen over staat. Elke keer een teleurstelling dat je ongi wordt. Maar goed we moeten hopen dat het goed komt!!
Het is denk ik ook zo dat je vaak niet van andere weet dat ze proberen zwanger te worden omdat je daar niet over praat (doe ik zelf ook niet) en dan lijkt het dus alsof het heel makkelijk gaat bij iedereen. Of heb ik deze gedachten alleen. Sorry voor mijn lange verhaal maar dat moest er even uit.

Groetjes Suus

Ik ben nog maar voor de eerste keer bezig dus de spanning wel of niet ongesteld worden heb ik nog niet gehad (over twee weken dus, maar ik wou al dat het zo ver   was...). Maar wat me wel tegenviel was de spanning rond het 'klussen'. Eerst moet je al bepalen wanneer je het beste kan doen, en dan vervolgens 'moet' je het ook dan doen. Het spontane is er in die periode wel een beetje af zo.

Helaas werkt het inderdaad niet zo dat je dan direct zwanger was, gevoels matig hoopte ik dat ook, maar nu rond zeven en nog niets. NOD 6 feb. zo spannend weer. afgelopen dagen flink aan het klussen. De hele week al ongi buikpijn, maar dat slaat echt nog nergens op natuurlijk, maar goed zal wel weer logisch zijn. Ik was voor de pil altijd al vreselijk onregelmatig en ik heb een paar maanden na de pil gehoopt dat het nu regelmatig zou zijn, dat was het de eerste vier keer ook, maar sindsdien, zitten er soms wel 5,5 tussen en dan weer vier, geen peil op te trekken dus. Moet misschien ook maar aan ov testen.

Hou jullie op de hoogte.
Carina

hoi
mijn nod is 3 febr dus ff afwachten meiden
maar ik weet onlangs wel dat mn vriend zn zaad niet helemaal
actief is en ga binnenkort waarschijnlijk voor ivf
maar toch hopen wij dat dat niet nodig is dus we blijven
hopen succes he xx voetbalgek

Hoi Dames,

Begint de spanning bij jullie ook al te stijgen. Bij mij wel! Ik heb alleen een klein probleempje mijn vriend gaat vanacht op winteresportvakantie dus kunnen niet meer klussen. Zal het genoeg zijn dat we al vanaf vorige week woensdag hebben geklust?? Vanavond ook nog als mijn manneteje zin heeft!!! 10 jan voor het laatst ongi geweest
Mijn vorige cyclus was wel 35 dagen vandaar dat ik dit vraag. Want misschien heb ik mijn eisprong nog wel niet gehad. Ik weet het af en toe niet meer hoor.
Soory voor mijn geklaag meer het is nog niet zo makkelijk om zwanger te worden.

Groetjes Suus 1980 zet hem op iedereen

Hoi meis,
Als je het vanavond nog een x doet dan zit je volgens mij goed hoor  als je langste cyclus 35 dagen is.
En dan begint het grote wachten weer....
Ik heb gelezen dat je iedere maand 20% kans hebt om zwanger te raken, niet veel he.
Succes.
Liefs Rene

hallo allemaal,

De spanning begint al aardig op te lopen!!! In ieder geval bij mij wel nog 6 dagen wachten en dan een test doen hoop ik. Dus niet ongi worden.Ben echt weer heel benieuwd heb overal last van hoofdpijn, raar gevoel in mijn buik, moe nou ja kan ook tussen de oren zitten denk ik. Laten we hopen dat dat niet zo is.

Iedereen weer succes met wachten en hoor graag nog wat van jullie.
Toi toi toi

Hoi Suus
Spannend weer he, ik moet wel zeggen dat ik het nu wel minder spannend vind dan in het begin. Je raakt er een beetje aan gewend dat je menstruatie toch gewoon komt, althans ik dan.
Ach we zien wel, heb wel al een dag of 10 steken linksonder maar ja dat zegt niks.
Succes met wachten.
Liefs Rene

Terug
Bovenaan