wie heeft het al verteld?

hallo allemaal wij hebben het afgelopen weekend aan iedereen verteld dat we zwanger zijn.

we hebben het vrijdag aan onze dochter van bijna 3 verteld.we moeten nu stil zijn want de baby slaapt zegt ze.ze zegt ook dat ze en zusje krijgt.hahaha.

wat wel heel leuk was dat zij het tegen iedereen verteld heeft.het is misschien wel vroeg ben bijna 6 wk.maar had het bij de eerste ook al zo vroeg verteld.wij denken maar zo als het mis gaat kan je er toch niks meer aan doen.dan weet wel iedereen dat je zwanger was.je zit namelijk op zo'n moment echt niet op en reactie te wachten van "was je zwanger da?".

maar de echte rede om het al te vertellen is dat je het al kan zien draag ook al positiekleding.krijg van iedereen dan ook te horen"dadelijk zijn het er 2"maar daqt weten we pas als we een echo mogen maken en dat duurd nog wel even mag pas 15 sept naar de vk.ga namelijk nog op vakantie.

wie heeft het nog meer al verteld en hoe heb je dat gedaan?

groetjes esmeralda

hoi hoi

ik heb het aan 3 vriendinnen gezegt........die hebben geheimhoudingsplicht!!

verder wil ik eigenlijk wachten tot we de echo hebben gehad..
Maar zit wel in dilemma....mijn baas gaat over een week voor 3 weken op vakantie, dus misschien moet ik het toch maar alvast tegen hem vertellen. Mijn collega's weten nog van niets natuurlijk....
Mijn vader en moeder zijn ook op vakantie..dus dat is ook wat makkelijker stil houden voor ze....ik hoop dat als ze terugkomen dat we een foto hebben van de kleine krummel....

verder zou ik het wel van de daken willen schreeuwen..
en idd..ik ben zo opgeblazen als ik weet niet hoe...ik lijk wel 4 maanden..pfff
maar als ik mijn buik in hou dan zie je niets hoor...de broeken zitten wel strak!!

doeggg

als ik het zo teruglees mijn verhaal dan lijkt het net of ik het mijn ouders wel heb verteld..maar dat is dus niet zo...ik bedoelde te zeggen dat ik het voor hun makkelijker kan verzwijgen omdat ik alleen met ze sms omdat ze nu op vakantie zijn...hihihi snappen we het nog??

doeggg

heey,

we hebben het de naaste familie en een stel vrienden van ons verteld. vond het zelf wel fijn om te vertellen want ik ben er vol van en dan kun je er met iemand over praten.

we hebben een doos gebak op de tafel gezet en toen vroegen ze gelijk waarvoor dat was...

gr. mama van elmar

heel veel mensen weten het hier al, door mijn man eigenlijk die kan zijn mond niet houden zo vol is hij   ervan
En ik denk dat ik binnekort mijn werk ook maar s inlicht
Heb nl weer last van die fijne misselijkheid, had ik bij mijn zoon ook, dan kunnen de mensen het maar beter weten dan weten ze gelijk waarom ik mezelf ff niet meer ben

Wij hebben het iedereen al verteld ik vind dat geheimhouden helemaal niet leuk als je zoiets moois krijgt kan je dat toch niet de mensen van wie je houd (en die van jou houden) onthouden? Je bent vrienden / familie in goede EN slechte tijden als er iets met het kindje zou gebeuren is het toch fijn als ze er rekening mee kunnen houden (zoiezo is het NU al fijn dat ze rekening met je houden ivm moeheid, hormonen, drinken, roken om je heen enzo)

Ik vind het ZELF grote onzin die 12 weken grens en dat vind ik zo ontzettend negatief als je nu eerder miskramen heb gehad dan snap dat je het BINNEN directe familie wilt houden maar verder ga ik gewoon positief denken hoor dat negatief gedoe allemaal ik krijg er kriebels van, bij de vorige was de kamer al met 12 weken helemaal klaar!

ik sluit me bij jou aan imd! ik vind het ook onzin om die 12 weken af te wachten
Juist nu kun je steun gebruiken bij event kwaaltjes en idd waarom zou je familie het niet weten
En mocht het onverhoopt dan toch misgaan wil je dit natuurlijk ook graag met iemand delen

Wij hebben het nog aan niemand verteld. Niet omdat we echt willen wachten tot die 'grens' van 12 weken  maar gewoon omdat we het ook heel leuk vinden om er nog even samen van te genieten. Nog even een geheimpje voor ons alleen.
Wat ik  leuk vind is dat onze oudste  het nu waarschijnlijk veel meer begrijpt. Ze is nu bijna 5. De vorige keer snapte ze er echt nog niet zo veel van. Maar het lijkt me zo leuk om het onze kinderen  over een poosje te vertellen. Ben ook wel benieuwd naar leuke ideeën.

Terug
Bovenaan