Hoi,
Ik zit ook nog met het dilemma, wanneer we het gaan vertellen! Ik ben pas 4 weken en 5 dagen zwanger, maar ik vermoedde al 5 dagen na de eisprong dat ik zwanger was, en precies een week na mijn eisprong wist ik het zeker na een positieve test! Dus dat is best al wel heel lang!Wij hebben een hele goede band met ouders en schoonouders en broers en zussen, we bespreken eigenlijk alles met ze! maar iets houdt me toch tegen het al te zeggen omdat het nog zoo pril is, en we nog geen 'zekerheid'hebben. Over 2 weken heb ik een echo, en eigenlijk willen we wachten tot dan, dan ben ik ruim 6 weken zwanger ( nog best vroeg natuurlijk) en het is wel zo dat als het mis zou gaan ik het graag wil delen, maar dan is het hier echt een feestje als we het vertellen en dan zou de vreugde binnen 2 weken al weer over kunnen zijn, dus met mijn verstand kan ik het wel beredeneren, maar soms kan ik het echt bijna niet meer voor me houden!! Vreselijk, de tijd lijkt voorbij te kruipen! Ik wil er gewoon lekker over kunnen kletsen! Heb gewoon de neiging dalijk nog naar de ouders te gaan en ze het te vertellen..