wie heeft het al verteld?

Wij hebben het gister verteld aan mijn kant van de familie en vanavond gaan we het vertellen aan zijn kant van de familie. Iedereen was ontzettend blij omdat het bij mij wel erg spannend was of ik wel zwanger kon worden (chemokuren gehad), en nu is het dus in 1x raak! Het blijft nu toch erg spannend vind ik, maar ik kon dit nieuws echt niet voor me houden.

Wij hebben het ook nog aan niemand verteld (behalve een goede vriendin), omdat ik het graag eerst aan mijn ouders wil vertellen. En die zie ik pas over een maand. Tot nu toe lukt het nog wel, maar als ik straks een echo heb gehad, wordt het toch wel moeilijk om er niet over te praten, denk ik!

hoi,

wij houden het ook nog even geheim...al is dat wel heel moeilijk hoor!!
over 3 weken de echo, dan gaan we het ook vertellen aan schoonouders en ouders enzo.
er moet ook het nodige veranderen want we wonen nog niet samen.
dus onze situatie is toch wel anders dan anders.

maar ik kan goed geheimen bewaren en het is ook nog wel genieten om dit samen te delen...en plannen te maken...
en mocht het misgaan dan zal ik daar geen geheim van maken ofzo.
dan heb ik daar ook vriendinnen voor...

ja barbera dat herken ik wel.....
ik ben nu bezig iedereen op de hoogte te brengen dat we gaan samenwonen...( dit is voorbereidend werk op het grote nieuws straks)
dat is voor een heleboel   mensen al een hele schok..hahaha...Dat wordt straks nog lachen...

Hoi,

Ik zit ook nog met het dilemma, wanneer we het gaan vertellen! Ik ben pas 4 weken en 5 dagen zwanger, maar ik vermoedde al 5 dagen na de eisprong dat ik zwanger was, en precies een week na mijn eisprong wist ik het zeker na een positieve test! Dus dat is best al wel heel lang!Wij hebben een hele goede band met ouders en schoonouders en broers en zussen, we bespreken eigenlijk alles met ze! maar iets houdt me toch tegen het al te zeggen omdat het nog zoo pril is, en we nog geen 'zekerheid'hebben. Over 2 weken heb ik een echo, en eigenlijk willen we wachten tot dan, dan ben ik ruim 6 weken zwanger ( nog best vroeg natuurlijk) en het is wel zo dat als het mis zou gaan ik het graag wil delen, maar dan is het hier echt een feestje als we het vertellen en dan zou de vreugde binnen 2 weken al weer over kunnen zijn, dus met mijn verstand kan ik het wel beredeneren, maar soms kan ik het echt bijna niet meer voor me houden!! Vreselijk, de tijd lijkt voorbij te kruipen! Ik wil er gewoon lekker over kunnen kletsen! Heb gewoon de neiging dalijk nog naar de ouders te gaan en ze het te vertellen..

Hallo!

Wij hebben het ook nog niet verteld, nu 6 wk 2 dagen zwanger! Vorige zwangerschap hebben we het alleen tegen goede vrienden gezegd zodra we het wisten, pas na 1e echo ouders/schoonouders en na 11 weken rest van familie en vrienden! Om het mijn ouders te vertellen hadden we een leuk mini t-shirtje met er op: Hoera, wij worden opa en oma!
Vind het nu ook wel moeilijk om te zwijgen, maar aan de andere kant ook leuk om het zo lang mogelijk tussen ons tweetjes te houden (mijn dochtertje snapt t toch nog niet...) Moest het fout gaan deel ik het ook wel met mijn vriendinnen, die zijn er dan zeker wel voor me! Maar toch leuk om mensen echt te verrassen met het nieuws dat je zwanger bent en dan zeker om te zeggen dat je al ongeveer 3 maanden bent!

Groetjesss

hallo bedankt vor de reacties

leuk om te lezen dat er nog meer zijn die het snel vertellen.wij krijgen al leuke reacties.zoals gisteren op het werk.mijn collega met wie ik moest werken heeft heel de dag naar mijn buik gekeken en iedere keer Zei ze weer ik geloof echt niet dat je pas 6 wk bent je buik is nu al zo dik.een andere collega die vrij was en even langs kwam zei die buik had je vorige week nog niet hoe kan dit.we moesten het dus wel vertellen.

maar iedereen moet het zelf weten wanneer ze het vertellen.in het geval van molly en barbera kan ik het me wel voorstellen dat je het nog even voor je houdt.

ga vanmiddag wel iets moelijks doen.vrienden van ons zijn al een paar jaar bezig om kinderen te krijgen en het lukt niet.na vele onderzoeken is gebleken dat er niks aan de hand is met hun beide.ze moeten dus gewoon afwachten.ga haar dus straks bellen om te zeggen dat we weer zwanger zijn.zal een moelijk gesprek worden.heb ook liever dat ze het van mijn horen als via via.heeft er iemand van jullie dit ook al een keer meegemaakt?laat nog wel weten hoe het afgelopen is.

groetjes esmeralda

Hai allemaal

Wij wilde het stil houden tot de 3 maanden grens maar dat is niet gelukt.. Met 3 dagen wist iedereen het al. Ik ben nou 5 weken en 1 dag. En ondanks dat het nog zo vroeg is en zoveel kan gebeuren konden we het niet stil houden.
dus jah we zien wel hoe het loopt.

27 augustus naar de verloskundige. ben benieuwd wat ze dan gaan doen. Echo maken of alleen luisteren, ik laat het allemaal op me af komen

groetjes yvonne

Terug
Bovenaan