wie heeft het al verteld?

Hallo

Wij waren van plan eerst de familie bij langs te gaan voor we het aan anderen zouden vertellen dit liep een beetje anders 08-08-08 hadden we een bruiloft daar kwam een vrouw naar me toe met de vraag   ben je zwanger?( we hadden die dag net getest)
huh ze kent me helemaal niet ze zag het aan mijn ogen en natuurlijk zijn er meerdere mensen die zoiets opvangen met het gevolg dat ik de hele avond gefeliciteerd werd.
Achteraf toch wel leuk.

Liefs Iris

Wij hebben het tot nu toe alleen aan mijn ouders verteld, toen ik 4,5 week zwanger was.
Ben nu 6 weken en wil niet te lang meer wachten met het aan m'n schoonmoeder, schoonzusjes/zwagers vertellen. Heb over twee weken de eerste echo (ben dan 8 weken).
Probleem hier is dat ik het toch eigenlijk wel persoonlijk wil vertellen, maar iedereen ver weg woont en we ze dus niet zo vaak zien.
Als ik de echo heb gehad ga ik het zeker vertellen, maar misschien wel eerder als we ze eerder al een keer zien (denk alleen niet dat dat het geval zal zijn).

Ik heb in mei een miskraam gehad met 11 weken. Toen hadden we het ook al verteld rond 7-8 weken. Vond het toen erg fijn dat iedereen het al wist en met ons meeleefde. Wil daarom dus ook zeker niet te lang wachten met vertellen.

Op m'n werk vertel ik het wel pas later.

Ik heb het ook al aan een aantal mensen verteld en ga er ook geen geheim van maken. Ik was er bij mijn eerste wel voorzichtig mee, maar ik vind inderdaad ook als het fout gaat is het toch fijn als mensen je daarin kunnen steunen? en ik ga er gewoon vanuit dat alles goed gaat! Ik vind het veel te leuk en dus te moeilijk om voor me te houden!

Terug
Bovenaan