<p>Hallo beste ouders. Gut wat is dat snel gegaan mijn kleine jongen is al weer bijna 6 maanden oud (26 weken.) Van begin af aan overdag een slechte en moeilijke slaper (zal hij wel van mij hebben). In totaal bij elkaar opgeteld 2 a 2,5 uurtjes overdag. Dit resulteert in een ventje dat na de middag eigenlijk niet echt meer slaapt en hij om 17.00 uur echt gebroken is. Met veel dragen in huis redden we het dan om hem tussen 18.00 en 18.30 zn laatste flesje te geven en dan gaat hij slapen. We zijn met de 4 maanden begonnen met groente, fruit etc. Gaat allemaal super goed. We bieden nu nog 4 x de fles van totaal 210. 2 tot 3,5 gaan ook leeg. Maar met de korte rust periodes overdag in combinatie met fles en hapjes is erg zoekende. Tot 3 weken terug haalde ik hem ook nog uit bed tussen 22.30 en 23.00 uur voor een late en 5e fles. Maar dit vond ik eigenlijk al eerder echt bijna zielig om te doen omdat hij vaak zo lekker lag te slapen. Ook begon hij dit niet meer te waarderen dus heb ik dit van de 1 op andere avond maar gelaten. En sinds 2 weken slaapt hij nu (bijna) klokje rond. Oh ja hij is 7+ kilo. Nu ineens heeft hij er momenten tussen zitten de laatste paar achter elkaar dat hij ineens veeeel meer spuugt dan ik gewend ben. Hij is ook humeurig, hangerig en huilerig zeker als hij dus na de middag niet meer slaapt (ik geef hem echter wel zijn rust momenten want ik leg hem gewoon op bed). Afijn… Hij spuugt ineens wel veel meer dan gewoon (voeding indikken doe ik al heel lang). De fles lijkt hij ook minder te willen al drinkt hij het wel. Het eten en drinken wat wij doen is veel interessanter. Hij stopt veel in zijn mond wat hij te pakken kreeg. Hele vingers en vuist gaat soms naar binnen. Hij hapt en knijpt ons ook veel. Lacht eerst voluit heeft veel praatjes en slaat in een keer om naar mopperen, en is niks meer goed. Omrollen van rug naar buik begon hij pas sinds kort mee maar ook dit lijkt ineens gestopt (geen interesse in) lijkt het wel. Terwijl dit ook nog niet soepel ging en hij het wel geweldig vond. Ik weet het even niet meer. </p><p>Hij heeft geen koorts of zelfs verhoging. Wel ziet hij soms wat bleekjes in het gelaat. Wangetjes iets rood.</p>