Hai! Mijn kleine meid is 1 maart ook 6 maanden en 7,6 kilo. Tijd vliegt voorbij en de hapjes gaan er heel goed in! Ik merk aan mijn dame dat ze langer wakker wilt zijn, meer voedsel wilt eten, en minder melk wilt drinken.
2 weken terug ook van de een op de andere dag fles 5 om 2200 laten vallen en ze slaapt nu ook door van 7 tot 7. We mogen niet klagen.
mijn schema is als volgt; en daar is ze heel tevreden mee:
0700 wakker worden, 0730/0800 fles 210+7
na 2 uur dus 09.00 terug naar bed, 45 minuten slapen. (Als ze korter dan 2 uur wakker was en terug naar bed ging slaapt ze hier ook korter)
als ze wakker word om 10.00 fruithapje met thee.
12.00 fles 150+5 en halve boterham. Daarna weer naar bed. 1,5 uur slapen
15.30 fles 180+6 en om 17.00 warm eten (groente,vlees/vis/ei,aardappels alles krijgt ze al)
dan slaapt ze na het eten vaak nog 45 minuten en om 19.00 krijgt ze de fles 210+7 en gaan we naar bed.
tussen de middag geef ik dus kleinere flessen en extra thee omdat ze anders haar warme maaltijd en brood niet opeet. Dus langzaam gaan we de flessen afbouwen zodat we over een paar weken op 3 flessen zitten.
Misschien krijgt jou kleintje op het moment ook teveel voeding binnen en spuugt die daarom veel terug en is het een idee om de middag flessen ook af te bouwen.
Succes!