Wie herkent dit baby 5m+

Nou wat een drama de afgelopen 2 dagen met de slaapjes. Wakker tijd gerekt naar 2 a 2.5 uur. Nu slaapt hij nog minder!!
Gisteren na 13.00 uur niet meer geslapen en toch echt tot 2 x toe terug in bed gelegd maar slapen ho maar! Tot aan 18.00 uur toen met de fles viel hij in slaap. En vanmorgen 7 uur wakker en eruit.
9 a half 10 terug in bed 10.00 uur wakker. 12.30 terug naar bed wakker om 13.00 uur. 15.00 uur terug naar bed 15.15 wakker!! 17.00 terug naar bed niet meer geslapen tot aan de fles van 18.30 meneer kon echt niet meer en wederom in slaap vallen tijdens de fles.
Over 4 dagen is hij toch echt 6 maanden oud alweer. Spugen lijkt nu met de afbouw naar 180cc wel weer beter te gaan. 
Maar ach dat slapen echt vreselijk terwijl hij echt wel moe is hoor. Zo zielig...
Nog eens goed ook in mondje gevoeld en lijkt toch een klein bobbeltje te komen onderin. Dit miss in combinatie met sprong 5 misschien?? 
Dan voelt deze velen malen heftiger dan sprong 4! Hahaha
Maar even eerlijk 1.5 uur slaap voor een baby van nog geen 6 maanden is toch wel heeeuul weinig? 

Hai Eveline, mag ik vragen hoe hij slaapt? (Slaapzak inbakeren etc) hier helpt een dikke slaapzak goed tegen de onrust. Misschien dat je daar iets mee kunt? 

Voor mijn gevoel is het weinig zeker als ik gewoon zie dat hij moe is maar vervolgens niet slaapt. Dit is al sinds geboorte. Hij is moe dat merk ik aan alles. Hij slaapt ook nog eens ingebakerd in de puckababy mini nu met ritsen.
Bij het CB precies zelfde verteld, als ik vervolgens zeg dat hij dan wel nachten maakt van 10 , 11 , 12 uur zeiden ze dat hij dan toch aan de 14-16 uur per etmaal komt wat 'normaal' is.

Mijn dochter heeft overdag ook nooit veel geslapen maar mijn zoontje had tot 1,5 jaar zijn ochtendslaapje nog echt nodig dat is per kind zo verschillend. Maar als je aan alles merkt dat hij moe is slaapt hij wel echt te weinig denk ik. Is er een manier waardoor hij toch nog een beetje slaap krijgt?

Terug
Bovenaan