Wie herkent dit en hoe pak je dit aan?

de bedoeling van een grapje is dat je er niet meteen bij verteld dat het een grapje is...
als je dit wel doet is de lol er meteen af... mensen moeten natuurlijk wel eerst even aan het denken gezet worden.
Ik liet het aan mijn oma van 81 lezen en zelf zij kon er ook niet  om lachen.
Gelukkig is niet iedereen zo oudbollig als mijn oma en zijn er ook mensen die zo af en toe wel tegen een geintje kunnen.

Hoi HOI,

de mijne is nu 6 maanden en draait juist alleen de andere kant op....
Hij wil van zijn rug niet naar buik rollen wel op zijn zij.
Maar zodra ik hem op zijn buik leg, denkt meneer van ja daaaaaaaaaag
en rolt hij gelijk weer terug naar zijn rug. Het is alleen altijd dezelfde rol over zijn linkerzij.
Ik weet niet hoe ik dit veranderen kan. Ik probeer het met knuffels dat hij wel de andere kant moet kijken en rollen, maar hij denk dan van bekijk het maar.

Groetjes Sandra

Hoi Hoi...toen ik gister de grap van lissas las moest ik meteen aan een mailtje denken die ik had gekregen. Ik wilde de foto er eigenlijk al onder plakken voordat alle reacties kwamen op haar stukje en vragen of dit haar dochtertje was hahaha maar ja....hyves was traag en lukte het niet!

Ik wil hem evengoed nog ff laten zien.....is wel humor! (al geintje dan he)
Groetjes Nessie

HAHAHAHAHA Nessie wat een geweldige foto  Call it my twisted sense of humor maar ik vind 'm erg grappig. Best ziek om dit met je kind te doen natuurlijk maar daar zijn we het hier allemaal over eens

hoi hoi

sorrie hor dames maar ik kan niet snappen dat jullie hier om kunnen lachen dit is ronduit kindermishandeling.als je zo'n foto kan maken moet je zelf toch niet helemaal wijs in je boven kamer zijn
je gaat je kind niet zo op een deur vast plakken om een foto zo van je kind te nemen en als je het wel dowet is het misschien verstandig om de foto ook aan een hulp instantie te laten zien.
Nessie dit is geen aanval naar jou toe omdat ik er uit begrijp dat jij deze foto ook via via heb verkregen.

groetjes een hele boze mama

Terug
Bovenaan