Wie herkent dit en hoe pak je dit aan?

Even een kleine reactie op de vraag waar het hier eigenlijk om gaat.
Onze zoon kon ook nog niet van zijn buik weer op zijn rug draaien en word dan ook heel boos....
Als ik het even een beetje beu ben dan leg/zet ik de babygym boven hem en dan blijft ie even liggen... Op die manier krijgt hij even afleiding....
het is echt een fase, want inmiddels kan hij het wel!

Hoop dat je er wat aan hebt

Groetjes
mamma van Stefan

@lissas, daar ben ik het ook niet mee eens, maar goed ik respecteer je mening hoor.

Zal jullie niet meer lastig vallen met mijn reacties. Iedereen denkt er toch anders over.

had eigenlijk een heel stuk geschreven en heb hem maar weer verwijderd....
enige wat ik kwijt wil is dat ik geen discussies wilde oproepen met deze foto!! vandaar ik er ook had bij gezet dat het voor de gein was. Ik moest bij haar reactie meteen aan die foto(mail) denken. Tuurlijk is het absurt dat mensen dit doen, maar dames....maak je niet eens zo druk....denk je echt dat dit werkelijkheid is! Nou lijkt me niet hoor!

ieder zijn eigen mening en respecteer een ander zijn mening dan ook eens.....en ga er niet op in en ga vooral geen discussies ervan maken.  Er zijn zoveel dames hier op het  forum het is onmogelijk dat iedereen het zelfde denkt, doet of humor heeft!
Ben maar blij dat je niet allemaal hetzelfde bent!
NOBODY IS PERFECT!!!

Groetjes Nessie mv Alissa en Jari
en tomaatje....sorry dat jouw stukje is uitgelopen op zoiets hier weer....dit was niet  de bedoeling natuurlijk. En  ik ben eens benieuwd hoeveel zin in de volgende keer weer heb om hier te komen spieken!

Terug
Bovenaan