Wie herkent dit en hoe pak je dit aan?

Ik vind het ook schandalig dat je uberhaupt zo'n foto van je kind kan nemen. Snap best dat jullie dat niet gedaan hebben, maar ik vind het gewoon belachelijk. Ben het dus ook eens met de bovenstaande reacties.

Hup... en een discussie is weer ontstaan haha! Sorry maar ik moet wel een beetje lachen om de verhitte reacties. Eerst dacht ik ook wel.... Duchtape?! Ben je niet wijs!! Maar toen er verteld werd dat het een grapje was vond ik me ook wel een doos dat ik er 'ingetrapt' was. De foto.. ik kan er wel om lachen al zou ik het natuurlijk nooit met mijn meisje doen (die plak ik gewoon achter het behang... leuke bult ontstaat er dan ). Maar goed laten we niet te ver doorgaan op deze discussie want het is echt de moeite niet waard!!

En tomaatje.. ik ben sinds ik dit typ ook al 3 keer opgestaan omdat Tyche zich in onmogelijke positie had gerold dus het zal er idd wel bijhoren.

Groetjes Kirsten

Ik snap niet waarom jullie je allemaal zo druk maken hoor.
ZO krijg je toch een rotsituatie op het forum .
Het was toch een grapje , en grapjes zijn om te lachen .

kus mariska

Ik snap niet waarom jullie je allemaal zo druk maken hoor.
ZO krijg je toch een rotsituatie op het forum .
Het was toch een grapje , en grapjes zijn om te lachen .

kus mariska

Ik wou alleen maar even mijn mening geven. Dat mag toch. Ik vind het niet iets om over te lachen. Je gaat zulk soort foto's niet van je kind maken, maar dat is mijn mening.

Terug
Bovenaan