wie herkent dit? wordt gewoon onzeker

A

Anoniem

Guest
vorige week zondag zou ik ongesteld worden(normaal gesproken).
maandag morgen was er nog niks aan de hand dus maar even een test gehaalt samen met mijn vriend de test gedaan helaas die was negatief!
Toen hadden wij zo iets van we wachten gewoon even een paar dagen en als er dan niks gebeurd gaan we het gewoon op nieuw proberen.
Donderdag ochtend met ochtend urine getest helaas weer negatief!
Het is inmiddels zaterdag en ben nog niet ongesteld!!!!!!!
Mijn borsten doen al wel 2 weken zeer en mega gevoelig de aders op mijn borsten zijn   mega zichtbaar!!!!!
Is er nog een kans dat ik toch zwanger ben????????
NOrmaal gesproken als   mijn vriend en ik net voor mijn ongesteldheid vrijen ben ik direct naar die tijd ongesteld!!!
Wij worden hier zo onzeker van wie kent dit of heeft een idee wat dit kn zijn???

Hallo kapster23,

Nou, het lijkt wel of ik mijn eigen verhaal lees!! Ik had namelijk ook afgelopen zondag mijn nod, en ik heb dinsdag ook negatief getest. Heb al de hele tijd rare pijntjes in mijn buik, en met vlagen misselijk en soms heel duizelig. Nou heb ik met mijn man afgesproken om morgen weer te testen. Spannend!!! Ik ben er helemaal hyper van.
Maar ik heb wel gehoord dat er mensen zijn die pas na 3 of meerder weken positief getest hebben, doordat de hcg-waarde nog niet hoog genoeg was.

Heeeeeeeeel veeeeeeeeeeel succes!!!!!!!!!
sasja

p.s. Dit is voor ons pas ronde 2, en we gaan voor ons eerste kindje. En jullie?

Hoi kapster,
Heel goed mogelijk dat je toch wel zwanger bent.
Ik herken dit  van mijn beide zwangerschappen. Beide keren heb ik na een paar dagen getest en die waren negatief en  beide keren na 10 dagen nog eens getest en toen wel positief maar nog steeds maar een heel licht stipje. (Wel al alle kwaaltjes zoals misselijk , zere borsten enzo.)  Bij sommigen duurt het blijkbaar wat langer voordat er genoeg hormoon in de urine zit om te testen.
groetjes Jessy  

hoi,

Voor ons is dit het 1e kindje en ronde 1 daarom ook zoveel twijfels nadat we zijn gestopt met de pil nog niet weer ongesteld geweest.
Af en toe heb ik ook steken in mijn onderbuik en last van de rug maar ik gebruik ook af en toe een tampon om te kijken als er al wat is maar nog drup!

en sas laat je het morgen nog even weten wat de uitslag is.
succes n hopen dat u nu wel positief is anders ben je net als mij en wordt je alleen onzekerder!!!!

Lieve Kapster,

als je net gestopt bent met de pil kan je cyclus nog een beetje raar uitvallen..
Heb nog een beetje geduld en test over een paar dagen nog eens..

Wel leuk dat je bij de club bent.. mocht je zwanger zijn dan ben je dus weer snel weg naar het zwangerforumen dat hopen we dan maar voor jou!
Maar zo niet, dan ben je van harte welkom om af en toe eens flink je hart hier te luchten.

Liefs

Hoi kapster,

Ik heb net weer getest (kon niet meer slapen van de zenuwen), maar weer negatief. Maar ik heb ook nog steeds niet het gevoel dat ik ongi moet worden. Nou ja over een paar dagen nog maar eens proberen...
En jij, al nieuws?

sasja

Hoi Sasja,

Erg is het he! Ik kon vannacht ook niet slapen van de zenuwen. En was vanmorgen natuurlijk al vroeg wakker. Mn vriend en ik hebben afgesproken om nog maar 1x in de week te testen en dus pas dinsdag................ pffffffffffffffffff en het is pas zondag! Heb nog nooit zo'n hekel gehad aan het weekend, haha, het kan me niet snel genoeg om zijn!

Gr. Sam

Terug
Bovenaan