wie herkent dit? wordt gewoon onzeker

hee meiden.

ik lees hier jullie verhalen, en ik wil jullie hoop absoluut niet de grond in boren, en ik hoop echt voor jullie dat het raak is, maar houdt er rekening mee dat het het ontpillen kan zijn.
in de eerste ronde was ik 5 dagen overtijd, maar in ronde 3 was het alweer twee weken, ik heb dus ook geen id van mijn cyclus.
nogmaals: ik hoop dat het gewoon raak is, maar houd het in je achterhoofd, want anders kan het nog wel eens flink tegenvallen als je ongi dalijk wel komt
SUCCES meiden!

ik sluit me bij fiebke aan hoor!! je moet ook eerst ontpillen  en vaak is je cyclus anders zonder pil als met de pil!!! ik ben sinds maart gestopt en ben toen de 1e keer naar 53 dagen ongi geworden en nu duurt het al langer als 3 maand!! dus ik zou ff afwachten maar ben bang dat het gewoon ontpillen is!! kus kus

hoi hoi,

ja daar zijn wij ook bang voor maar bij de laatste test was echt een heel heel licht streepje moest je heel goed kijken.
Daar door hou je ook gewoon een klein beetje hoop..
Maar 53 dagen is ook een eind! had je toen ook een test gedaan of naar de huisarts geweest??

wel een test gedaan meerdere malen maar ja was niks!! en toen werd ik 3 daagjes ongi! en nu duurt het al 3 maand en heb ik bij 60 dagen huisarts gebeld maar moest afwachten!   dus dat doe ik nog steeds! bel denk   ik morgen nog maar een keer

hoi coortje

Getsie wat vervelend ja en had je ook wel zwangerschaps verschijnselen???
Wat voor test gebruikte jou altijd dan als ik vragen mag?
WAnt mijn vriendin heeft eeerst 2x getest met eigen merk maar   was negatief en toen met clearblue en die was positief!
Daarom twijfelk ik ook zo om misschien toch nog 1x te testen en dan met een clearblue.
Maar als ik jou was zou ik gewoon morgen weer bellen en een afsprak maken. Zo kun je wel wachten tot dat je een ons weegt.... en je wordt er zelf alleen maar onzekerder van!!

succes
xxx
kapster23

nee geen zwangerschapsverschijnselen!! ben gewoon aan het ontpillen!! heb meerdere testen geprobeerd van cb tot etos enz!! kus

Weet niet of het nog ontpillen is. Ben nl in jan. gestopt met nuva-ring en ben de afgelopen maanden steeds op tijd geweest. Maar de 1e test die ik heb gedaan was Clearblue en die andere van de Ethos (huismerk). Ach we wachten gewoon rustig af. Maar voorlopig nog niks te bekennen! Succes allemaal met wachten!

Gr. Sam

hoi,

Ik denk dat ik morgen een test ga halen van clearblue toch nog een x proberen dan zijn we een dikke week over tijd!!!!!!!

Terug
Bovenaan