wie herkent dit? wordt gewoon onzeker

hoi,

Ook ik sluit me bij Fiepke en Coortje aan, het kan een hele tijd duren voordat alles op gang komt.
Bij mij duurde ronde 1, 42 dagen en ik zit nu in ronde 2 op 35 dagen en ben nog niet ongi. Je lichaam kan je heel erg voor de gek houden. Ik probeer me niet meer druk te maken en ga pas testen na mijn vakantie, dat ik begin september, als ik rond de 46/47 dagen  zit en nog niet ongi ben geworden.
Probeer je niet teveel gek te laten maken, ik weet dat het heel moeilijk is.

Veel succes met testen, ik hoop voor je dat het raak is.
Groetjes

hoi hoi

Iedereen bedankt voor het meeleven..
Ik weet ook wel dat k niet mag zeuren het is pas de eerste ronde maar het idee dat je overtijd bent en anders nooit!!!
En vooral omdat het streepje bij de laatste test heel heel licht was.
Nou we achten maar even rustig af en zien wel weer..

xxx

Hoi Kapster,

Ik herken wel wat van jou verhaal hoor! Zelf ben ik in november gestopt met de pil en erg onregelmatig ongesteld. Ik dacht dat er de laatste wat meer regelmaat in zat en werd maar niet ongesteld. Dus van de maanden ervoor de langste cyclus aangehouden en vanaf die dag gaan tellen en gaan testen. En dan om de vier a vijf dagen testen, uiteindelijk toch ongesteld geworden na 45 dagen. Toch een teleurstelling.
Heel veel succes

hallo lieve mensen,

Heb voor een uurtje terug getest met cb. en HET WAS EEN DIKKE VETTE +
Dus ben dus toch zwanger..........
Dus donderdag even naar de huisarts

xxxx

Super proficiat met je zwangerschap!! Klinkt leuk he.
Toch dus raak. Je hebt wel een erg spannende dagen gehad, negatieve testen en toch overtijd. Heb je uiteindelijk met de clearblue getest of een eigenmerk?

Hopelijk blijft alles goed gaan en kun je lekker genieten.

groetjes en liefs Ilona

nee vandaag hebben we getest met een clearblue en dat was een mega dikke vette +
Ja ook wij hopen dat het goed mag gaan.
WEet iemand hoe je moet rekenen als wilt weten hoever je heen bent????

xxxx

bij de vk rekenen ze in principe als begin van je zwangerschap de 1e dag van je laatste menstruatie, vanaf daar ben je 40 weken zwanger. Bij de 1e echo kijken ze wanneer je daadwerkelijk bevrucht bent, dat zal denk ik zo'n 2 weken na de 1e dag van laatste menstruatie zijn geweest!

oi ja haha VAN HARTE GEFELICITEERD   NATUURLIJK EN GENIET ERVAN!

Terug
Bovenaan