wie herkent dit....

A

Anoniem

Guest
Hoi
Ik was toch nog ff aan het kijken of er nieuws op stond, Ik wil echt ff minderen en niet meer elke dag kijken.Maar kan toch ook  niet wegblijven....  Vandaag de eerste werkdag gehadna de vakantie om snel te vergeten, lekker die afleiding. Maar toch toen ik thuiskwam in een leeg huis, want mijn man is vandaag naar school, dan valt het niet mee hoor. Ik ben ook misselijk, moe, rugpijn en pijn onder mijn oksels...  enz.maar ik ben ook steeds zo licht in mijn hoofd. Dacht afgelopen week een aantal keren dat ik zou flauwvallen, ineens heel licht in mijn hoofd en warm en zweterig.  Is er iemand  die dat herkent voor of    tijdens je ongesteldheid???   Maar dat zal wel komen door dat gerommel in mijn hormoonhuishouding van de afgelopen maand. Ik moet denk ik deze week ongesteld worden. Zit nu op dag 25 geloof ik...en had een cyclus van 31, had gehoopt dat ie wat korter zou worden, maar misschien dan ook maar beter dat het ongeveer hetzelfde is gebleven. We hebben wel fanatiek geklust, maar durf niet meer te hopen.....  Ik voel me nog steeds af en toe verdrietig over mk van 7 weken(op 10 aug.),.

(ik heb dit verhaal ff geknipt en geplakt, want ik had het aan Talke verteld maar ben benieuwd wie dit kent uit zijn eigen situatie)

liefs Dre

hoi ik nog ff weer, ik heb ook steeds een sterke reuk....(veel nare geurtjes die ik ruik...heel raar niemand ruikt het dan maar dan heb ik een poeplucht in de neus...typisch he)

wie herkent een van deze dingen......

Dre

Hoi Dre!!!

Enne,goed bevallen je eerste werkdag??
Lees net dat je niet helemaal goed voelt...rot voor je!

Ik hoop voor je dat het goede voortekenen zijn...
durf je nog niet te testen,of doe je dat bewust??

Ik kan me heel goed voorstellen dat je nog steeds verdrietig bent!!
Het is toch ook niet niks!!
Kom hier krijg je een knuffel van swinnepinnie....

Heel veel liefs,Swinnie

Hey Swin,

Ik kan nog niet testen, heb denk ik rond de 9e pas mijn nod omdat ik altijd een cyclus van 31 dagen had, dus ga ik daar nu ook maar van uit.....hoop maar durf niet te hopen.

dank je voor je knuffel....

xx

hee meissie

ook ik heb een MK gehad 22 juni.....verdriet natuurlijk. maar wat bleek de maand erop gelijk weer zwanger ondanks dat we niet echt gericht geklust hebben omdat we mijn lichaam f tot rust wilde laten komen...maar hardstikke welkom natuurlijk!!!
hopelijk is dit nu bij jou ook het geval. je hebt wel alle symptomen he...spannend hoor!!!

veel succes en duim voor je

liefs sweety (bijna 11w zw)

hoi dre, ben blij dat we weer iets van je horen had je gemist meid , maar kan me voorstellen dat je even afstand neemt of hebt genomen
vind het echt rot van de mk en geloof dat het idd een impact op je leven heeft
zo te horen heb je idd alle symptomen en wil ik je geen valse hoop geven maar duim ik heel hard voor je dat het toch raak is !!
veel liefs en hou je goed he je komt er wel, meid!!
liefs tamaar

heyhey. ja ik herken t zeker. ik ben al een week overtijd en had vorige week getest maar kwam nega uit. en nog steeds geen ongi te bekennen. meestal voel k t wel aankomen. kheb dezelfde verschijnselen als jou. zere borsten en ook zie je de aderen goed, wat me meestal nooit was opgevallen. vermoeidheid, k was op mn werk zo moe mn ogen die vielen gewoon dicht, ook ik heb last van dat k wat licht in mn hoofd voel. dan heb k t weer erg benauwd.. ik hoop t voor ons allemaal natuurlijk. ik denk dat als k eind van deze week nog niet on ben dat k dan maar weer ga testen.... maar meid.. hou op de hoogte.. groetjes zina

Hoi lieve meiden...

Vandaag weer aan het werk en het was hartstikke gezellig. De kinderen denken dat ik zwanger ben omdat ik vergeetachtig ben, dat had de vorige juf ook toen ze zwanger bleek te zijn. Ik zei dus, als ik zwanger ben zal de vergeetachtigheid wel over zijn, want ik ben het altijd.... Maar goed nog niet ongesteld, maar nog wel klachten...borsten nog steeds gevoelig en idd de aders zijn heel erg zichtbaar en tepels harder en hof groter, ben kapot eigenlijk de hele dag, ik zweet veel meer,mijn buik voelt raar,rugpijn(onderin)  heb wat witverlies... tja we zien het wel..

Tamaar hoe is het met jou?? Heb jij al rode duivels op bezoek of eeeehhhhh
Sweety hoe voel je je, na 11 weken super man!!!!!
Swinnie, mijn werkdag was dus hartstikke leuk...en we gaan voor een goed jaar..Jij hebt toch eerdaags weer gesprekken??

Zo ik ga douchen....wel verdiend na deze dag!!! Lekker ff alles van me af spoelen..

(ddat afstand nemen lukt niet echt, ik vind het veels te gezellig met jullie!!!)

Groetjes en dikke knuffel voor jullie

Dre

Terug
Bovenaan