wie herkent dit....

Stelletje gekke meiden, nou ik denk dat ik een aanhanger achter de bus plaats. Ik ga zeker mee, ben alleen wat later!

doei
talke

Hey Tamaar!!!

Gaat het nog met je..???
Ik heb vandaag vaker aan je moeten denken,las net dat je nog een test bent gaan kopen..?
En...toch maar nog even wachten???

Ooohh we willen allemaal zo graag in de pufbus!!!
Maar is dat niet zo,maken we er maar een gezellige klusbus van!

Liefs,Swin

talke, we wachten op je hoor deal is deal!!
verder heb ik (durf t niet te vertellen)
idd een goedkope test gekocht maar werd daar dus echt nerveus van probeer t even uit te leggen
die test is een stripje zo groot als n wattenstaafje ong. waarvan je een eindje in de urine moet houden en aan t andere eindje hou je hem vast eigenlijk zit ie zo in elkaar als wat geplastificeerd karton maar dan heel weinig geplastificeerd, volgen jullie t nog??
nou moet daar dus na 5 min een uitslag van afgelezen worden 2 streepjes zwanger 1 is dat de test juist is uitgevoerd
nou ik dat stukje 10 sec (moest )in de opgevangen urine moest de hele dag al vreselijk plassen dus echt geconcentreerd kon die urine al niet zijn!!!
is die test hartstikke doorweekt en krijg idd een streep dat de test goed is uitgevoerd maar nou verschijnt er geen streepje op de plek waar dat moest maar aan het eind van het losgelaten urine-opvang stukkie????
ong 1 cm naast waar eigenlijk het welgevraagde zwangerstreepje moest komen
maarja omdat dat ding zowat uit elkaar viel en week was enzo heb ik hem maar gauw weggegooid en ga hier dus echt geen waarde aan hechten wat een zeik
maar nu ben ik dus echt op van de zenuwen!!!
hoop dat jullie hem snappen en niet zo hoeven lachen
liefs tamaar

Nou Tamaar,dat is dan letterlijk en figuurlijk zeik!!
Nee,we lachen niet.....
Maar nu ben je natuurlijk helemaal op je zenuwen..wat is dit toch ook sjit,waarom moeten wij ongeduldige vrouwen altijd maar wachten??
Ga je zaterdag opnieuw testen..hou je het zo lang uit denk je??
Mijn duimen doen onderhand pijn van het duimen voor jou!!

Liefs,,Swin

Ps,Dre heb je lekker de stress van je afgespoeld??
Gelukkig dat je wat afleiding hebt op je werk!
Ik mag morgen weer op soll.gesprek.
Laat jullie wel wat weten.

Liefs,Swinnie

Oeps toch heeeeeeeeeeel hard gelachen!!!!!!!!!!!!!!

oeps en mijn mannetje ook sorry sorry sorry! Maar we hopen als je een echte test koopt, het streepje op de juiste plek zit nl bij het zwangerstreepje.

Ik wil je niet gek maken maar je zou natuurlijk bij een apotheker langs kunnen rijden. En koop alsjeblieft geen predictor maar gewoon van de apotheker.

hihihhhhihiiihihi

sorry
talke

succes swin, met je sollicitatie deze week sol en volgende week NOD, de 13 toch he? Spannend allemaal.

Zo spannend dat ik een stukje chocolade ga eten

hihihi

talke

Ik heb nog even opnieuw geteld,maar volgens mij heb ik de 11e mijn nod,maandag dus,als ik uitga van 31 dagen..

Terug
Bovenaan