wie herkent dit....

Ja, ik heb dat ook hoor. Nu moet ik wachten dat de rotduiveltjes weg zijn. Dus wat kan kijk beter doen dan even hier kletsen. Met meiden die in hetzelfde pakket zitten.

Maar ooo wat hoop ik tocht dat jij morgen echt geen NOD en dat je snel je CB-test uit de kast kunt halen.

Kan morgenavond pas inloggen maar dan kijk ik direct ook even.
Ik ga nu een filmpje kijken. Veel succes/sterkte morgen en slaap lekker voor strax

hoie (ADIE WAH) (of zeg jij dat niet?)
talke

ja dat zeg ik adieee wah heb zelfs n zonneschermpje in de auto waar dat op staat hahahaha
ik ga zo douchen en naar bed kan zelf ook pas morgenavond blijf duimen meis ik kan het heeeeel hard gebruiken
verder spreken we elkaar beslist morgenavond dan !!
amuseer je met de film en alvast welterusten he!!!
en ee mulsje oes kirchroa!!!

Goed meid, ik ga.

Tot morgen!

en puunekes vaan een meidske oet mestreech!

hoi
talke

quote: Talke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-09-2006 20:48:01'));

Stelletje gekke meiden, nou ik denk dat ik een aanhanger achter de bus plaats. Ik ga zeker mee, ben alleen wat later!

doei
talke

Hahahahahahahahahaha... Talke in de aanhanger... hoe verzin je het??!!`  Ik zie je al helemaal zitten... hihihi...

Hee Tamaar, als je hulp nodig hebt met testen moet je Swinnie even om advies vragen...
hahahahahahaha.....

Hahahahahahaha,heb net mijn ogen open.....
Nou,zo maak ik gelukkig niet alleen blunders..
Maar ik koop volgende keer gewoon die digitale test,ik kan gelukkig wel het verchil lezen tussen WEL en NIET...

Gelukkig hebben we wat te lachen,enne..

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!

Ps,ik laat straks nog wel even wat weten over het gesprek,

LIefs,Swin

Terug
Bovenaan