Wie herkent dit?

Hoi Sajejo

Ik herken dat wel dat je pijn in je buik hebt bij het niezen. OOk heb ik wel eens een kramp in mijn onderbuik als ik opsta met mijn dochter in mijn armen.
Tja, zal er allemaal wel bij horen.

Danielle, wat heerlijk dat je test zo goed positief was!!!! Geniet er inderdaad van. Hoe reageerde je man? EN je hebt gelijk dat we moeten genieten van onze zwangerschappen!!!!

Groetjes Ria
 
Hallo Ria.

Hij wist natuurlijk dat ik overtijd was, maar toen hij het cadeautje uitpakte was hij toch blij. Hij wilde het  waarschijnlijk ook eerst zeker weten. Gelukkig (soms is dat lastig)  is hij vrij nuchter en heeft zo iets van het hoeft niet altijd fout te gaan.  Het  is je al een keer gelukt, dus waarom nu niet nog een keer.

Ik heb  trouwens ook wel eens steken als ik me te snel omdraai in bed, als Sven bv begint te huilen en ik wil snel opstaan. Nu zal dat straks sowieso allemaal moeilijker worden (als alles goed gaat... kan het toch niet laten dit erbij te zeggen...)

Weet je wat ik denk... dat we gewoon allemaal lekker zwanger blijven en een gezond kindje op de wereld zetten.

Liefs Daniëlle  
 
Hoi Danielle

Wanneer ben je eigenlijk uitgeteld? Ik ben 9 januari uitgeteld, jij waarschijnlijk ook in die week, toch?
Schrijf je ook mee met het januariforum?

Groetjes Ria
 
Hallo Ria.

Ben vandaag precies 5 weken en zou dan 13 januari uitgeteld zijn. En natuurlijk doe ik mee aan het januari forum. Alleen als ik naar mijn buik kijk heb ik het idee dat ik verder ben maar dat zal wel zijn dat het allemaal wat opgeblazen is ofzo. Weet het ook niet.
Ik wacht nog 2 weekjes voor ik een afspraak maak met de vk... of eigenlijk 3 weken... wil eerst de 8 weken voorbij zijn. Voor mij een magische grens omdat ik daar vorige keer de mk kreeg.

Hoe gaat het met jou?? Lukt het al om positiever met je zwangerschap om te gaan...

Groetjes Daniëlle

O ja, is het officiele januariforum al in de lucht of nog niet??
 
Hoi Danielle

Mijn man is gisteren door zijn rug gegaan, acute spit. Ik ben dus erg druk in huis, dus ik kan niet te veel nadenken over mijn zwangerschap. En dat is eigenlijk ook best wel eens lekker, hahaha.

Ik ga dinsdag de dokter in lichten dat ik zwanger ben en de verloskundige. Ik wil graag met 9 weken een echo, anders hou ik het echt neit uit tot 12 weken. Dus ik ga flink mijn best doen om die te krijgen
Bij de zwangerschap van mijn dochter liep ik eerst nog bij de gyn. en van hem mocht ik zoveel echo's als ik wilde voor 12 weken. Ik heb er toen een met 8,5 week gehad en een met 11,5 week. Dat heeft mij geholpen omer door heen te komen. Toen ben ik terug gegaan naar de verloskundige.

Ik ga zo meteen even kijken of het januariforum er al is. Ik heb de redactie al wel een email gestuurd of ze er een willen aanmaken.

Groetjes Ria
 
Hallo Ria.

Dat is minder dat je er alleen voor staat... maar het neemt je gedachten inderdaad van andere dingen af. En dat is misschien wel weer goed. Doe wel een beetje rustig aan...
Ik ga zometeen lekker naar bed, zonder gezeur van mijn man... Nu al, ben je echt al moe... Ja ik ben moe... Hij is net naar Pinkpop gegaan dus die zal de komende uurtjes nog niet terug zijn... Lekker op de fiets. Hoop dat het niet gaat regenen. Mannen zijn soms van suiker. Vandaar ook dat wij de kindjes moeten krijgen. Zou hun dat wel eens willen zien doen...
Ben echt eens benieuwd of je met 9 weken de echo krijgt. Hoever ben je nu precies??
Zou mij ook wel wat lijken om dan al een echo te krijgen maar als ik de vk bel voor een afspraak zal dat toch pas rond de 10e week zijn dat ik terecht kan. Tenminste dat was de vorige keer ook zo... we slepen ons er zo maar door heen. Allemaal leuke dingen doen dan gaat de dag ook snel om. Vandaag met de stoomtrein een ritje gemaakt en lekker bij schoonma gegeten. Dus niet zelf hoeven koken. Dat is altijd wel fijn... haha

Veel sterkte en beterschap met je man. Hoop dat het niet te lang duurt. Hoe lang kan zoiets duren??? Ik hoor het wel.

Groetjes Daniëlle
 
Hoi Danielle

Nee, ik zie de mannen inderdaad niet bevallen van een kind, inderdaad te klein zerig.
Lekker dat je vroeg naar bed kan, zonder gezeur. Mijn man heeft ook veel slaap nodig, dus die gaat ook niet later dan 10 uur naar bed. Dus dat is wel lekker.

Ik heb geen idee hoelang het gaat duren met zijn rug. Het gaat gelukkig al wel wat beterder. Morgen zouden we naar het theater gaan, naar Lebbis. Maar dat zit er niet in. Ik kan wel alleen gaan, maar hij kan ook niet alleen met Anne thuis blijven. Ach ik vind het ook niet zo leuk als hij niet mee kan.

Ik ben vandaag precies 6 weken. De laatste dagen wel wat meer last van mijn buik. Zeurgevoel erin enzo. Ach het hoort er allemaal bij!!!

Groetjes Ria
 
 he ria,

ik ben nu 9 weken zwanger,ook van de tweede!!
ook ik heb soms pijn\krampen in mijn buik,en begin al aardig een buikje te krijgen.
de verloskundige heeft mij verteld,dat bij een tweede zwangerschap de baarmoeder sneller groeit, en dat nog al eens klachten kan gaan geven.
het is dus heel normaal!
het kan ook een samen hang met de darmen zijn!!!

maak je niet druk!!!
 
Terug
Bovenaan