Wie herkent dit?

Hallo Ria.

Met rust zal het inderdaad hopelijk snel beter gaan met je mannetje. Punt is, als je het aan je rug hebt kun je sowieso niet te veel doen. En dan alleen te zijn met je dochtertje dat lukt dan inderdaad niet. En ik zou het ook niet leuk vinden om alleen naar het theater te gaan. Alleen jammer als je de kaartjes al gekocht hebt, want die kun je natuurlijk niet meer inwisselen.
Tja, lekker vroeg naar bed. Wordt Sven om een uur wakker. Wilde in het grote bed. Ik hem lekker bij me gepakt, valt hij uit bed. De eerste keer dat dit gebeurd. Gelukkig was hij veel te slaperig en heeft hij er niks van gemerkt. Zat hij daar mooi op zijn kont naast het bed. Moet nog lachen als ik er weer aan denk. Ben eens benieuwd wat dat gaat geven als hij straks zijn eigen grote bed krijgt... Als dat maar goed gaat

Ben vandaag weer een beetje ongerust... minder misselijk als anders, eigenlijk bijna helemaal niet, dat weeïg gevoel in de onderbuik is er bijna niet. Dus weer helemaal aan het piekeren of het wel goed gaat. Wel nog wat last van de borsten. Dat vond ik ook zo maf bij de mk. Op het moment dat het vruchtje was afgekomen waren ook de pijnlijke borsten over en alles... Maar goed, toch maar de moed erin houden.
Zal wel weer inbeelding zijn hoop ik. Verder met jou alles goed???

Groetjes Daniëlle
 
Hoi Danielle

Probeer positief te zijn!!! Ik kan me goed voorstellen dat dat moeilijk is hoor!! Maar door er veel mee bezig te zijn, kum je je zelf ook gek maken en je lichaam ook. Wijze woorden van iemand die net ze bang is als jij, hahhaha.

Hier gaat het goed. Wel weer veel krampen in mijn buik en steken.
Vanochtend de verloskundige praktijk gebeld. Woensdag 1 juni moet ik komen voor een intakegesprek. Gaan ze niks doen, alleen praten over vanalles. Dan 2 weken later moet ik komen voor een echo. DAt doen ze tegenwoordig standaard bij deze praktijk. Wist ik niet, maar ben er wel erg blij mee.
Ik heb ook meteen kraamzorg geregeld via mijn verzekering. WEl gek om dat allemaal te doen. Wordt het zo echt he!!??

Ik moest stiekum ook een beetje lachen toen ik las dat Sven uit bed was gevallen. heeft hij er geen zere kont aan overgehouden?

Hoe is het met je? Heb je jezelf niet al te gek gemaakt?

Groetjes Ria
 
hallo Ria.

Nou, had ik maar niks gezegd. Vandaag alles dubbel en dwars... misselijk, bah. Heb het idee dat ik elk moment naar de wc kan rennen. Gelukkig is dat nog niet gebeurd.
We maken onszelf ook veel te gek. Konden we maar lekker onbezorgd genieten, maar ja je weet dat het ook mis kan gaan. Toen ik van Sven zwanger was heb ik daar geen minuut aan gedacht, stom hé.

Oh wat lekker dat je 1 juni al terecht kunt. Meestal wordt het eerste gesprek niks gedaan. Alleen ff alles doorgenomen. maar wel ideaal dat ze zelf de echo's doen. Ik moet daar nog voor naar het ziekehuis. Ben aan het denken of ik volgende week maar eens ga bellen voor een afspraak bij de vk. Wat ik stiekem wel al gedaan heb is me aangemeld voor de blijde doos van Prenatal en van het kruidvat, hahaha. Kon het niet laten. Dus misschien denken we onbewust toch al verder vooruit. Dit had ik de vorige keer niet... Ik ga proberen me niet gek te maken als jij belooft het ook niet te doen!!!!

Ga zo lekker naar huis, ben nu op het werk maar heb niet veel te doen. Dus heb ik besloten de middag lekker vrij te nemen. Moet kunnen toch...

Hoe is het met je mannetje? Gaat het al wat beter?

Tot Gauw

Groetjes Daniëlle
 
Hoi Danielle

Zal je net zien, he dat je dan misselijk bent. Ik kan je de hand geven. Toen ik zwanger was van Anne was ik de eerste 12 weken misselijk. Nu was ikhet niet, dus ik was al blij. Maar net als jij, vandaag begon het. WErd misselijk wakker en ben het de hele dag gebleven. Ik moet er ook wel weer om lachen. Zo weet ik zeker dat het nog goed zit.

Met mijn man gaat het wel wat beter. Maar nog niet echt heel goed. Kan nog niet veel. Hij heeft vandaag wel de tafel gedekt en dat ging redelijk, dus er komt schot in.

Weet je dat ik het wel leuk vind dat wij zo kletsen. WE zitten toch inhet zelfde schuitje en in hetzelfde geluk. Leuk!!!

Vandaag ben ik op kraamvisite geweest met mijn moeder en Anne. Ik had zo'n moeite om mijn mond dicht te houden tegen mijn moeder, maar het is gelukt. Lastig hoor!!

Hoe oud is Sven eigenlijk? Anne is 17 maanden.

Groetjes Ria
 
ha Ria.

Vind het fijn te horen dat het beter gaat al met je man. Rustig aan dan komt het allemaal wel goed. Fijn hé die misselijkheid... och ja zo lang we niet boven de pot hoeven te hangen om over te geven ben ik al lang blij.

Ik vind het ook wel leuk dit onderonsje. Hoop echt dat het januari forum er snel komt. Kunnen we daar verder gaan. Ik zag een aantal meiden die hebben het januari 2005 forum maar "gekaapt", zolang het 2006 er nog niet is.

Zelf heb ik vandaag een beetje een rot dag. Pijn onder in mijn rug, menstruatiegevoel, en dat maakt me weer ongerust want dat ik had ik bij de mk ook. Daarbij misselijk en nu ook nog hoofdpijn. Sven is nog de jellabies aan het kijken want die heeft van half 4 tot half 6 geslapen vanmiddag en dan is het onmogelijk die op tijd in bed te leggen. O ja Sven wordt op 5 juli al 3 jaar. Dus ik heb liever dat hij 's middags niet meer slaapt, hij gaat sowieso pas rond 9 uur slapen, en dat als hij geen middag dutje heeft gedaan. Dus je kunt je voorstellen dat hij nu nog echt niet moe is... maar ikke wel!!!!!
Vervelende bijkomstigheid is dat mijn man 's ochtends om 5 uur op moet, dus ik vind het altijd rot om dan vroeg naar bed te gaan en hem met Sven te laten zitten. Want hij moet toch echt vroeg op...

Tja het is niet zo gemakkelijk nu als bij de eerste keer zwanger. Dan hoef je lekker met niemand rekening te houden. Nu heb je toch de kleine nog rond lopen.

Kan me voorstellen dat het moeilijk is om je mond te houden... zeker als je zo'n klein mensje in je armen houdt met de wetenschap dat je zelf zwanger bent.
Nog ff dan kun je naar de vk en dan krijg je hopelijk snel je echo... Dat duurt me nu ook te lang eerlijk gezegd. Wil dat hartje zien kloppen. Geeft je dan toch een gevoel van zekerheid. Nou ja, dan nog maar ff nagelsbijten.

Ga bij Sven zitten, kan de heer zich gaan douche.

Tot gauw.

Daniëlle
 
Hoi Ria,

Weet sinds gister pas dat ik zwanger ben van ons 2e kindje.
Ik zou pas in het weekend testen, maar juist omdat ik die pijn/ krampen kreeg ging ik eerder testen (al wel overtijd hoor)
Ik herkende die pijn namelijk van bij de eerste!!!! Toen dacht ik ook van allerlei erge dingen, maar mij werd toen ook verteld: het is het oprichten van je baarmoeder.

Het verbaast me zeer dat ik dat nu al voel (ergens tussen 4 week en 2 dagen en 5 week en 2 dagen zwanger), maar het is voor mij dus een herkenbaar gevoel en in tegenstelling tot bij de eerst zw.schap, maak ik me hier nu niet druk over (heb wel in m'n achterhoofd dat er nog van alles mis kan gaan, maar deze trekkende pijn maakt me gelukkig niet ongerust).

Groetjes (en tot ziens op het januariforum?)
Marije
 
Hoi Marije

Leuk dat je ook nog reageert. Fijn om te horen dat het bij jou ook zo voelt, voelde. Geeft mij toch weer wat zekerheid. Ja, als het januariforum eindelijk gemaakt wordt, ga ik daar zeker op mee schrijven, gezellig!!

Hoi Danielle,

Balen zeg dat Sven 's middags geslapen heeft. Is hij nog lang opgebleven? Alweer bijna 3, gaat hard he!!! Volgend jaar naar school.
Vervelend dat je een rotdag hebt gehad, hoe is het nu met je? Ik hoop voor  je dat je je wat beterder voelt!!
Inderdaad is het lastiger nu met rusten enzo. Anne was vanochtend om half 6 wakker, de krant kwam een beetje erg hard door de brievenbus. Marco kan Anne nog niet tillen,dus ik moest er uit. Gelukkig ging Anne om half 10 weer slapen en toen ben ik ook mooi weer het bed in gedoken!!
's Avonds ligt Anne tussen 7 en 8 in bed, dus ik kan gelukkig wel op tijd naar bed.

Groetjes Ria
 
Dag allemaal !

Even een vraagje ik ben nu naar alle waarschijnlijkheid (en een beetje hoofdrekenwerk) 6 weken zwanger en ik heb sinds vandaag pas een klein beetje krampjes, maar het valt op zich wel mee, mijn vraag was echter, om op iets geheel anders door te gaan (sorry, maar ik moet het aan iemand vragen) wordt jullie buik ook al wat voller. Die van mij begint al aardig te groeien, althans, de broeken waar ik een riem nodig had die gaat nu bijna niet meer dicht zonder riem.
Kan dat bij 6 weken?

Groetjes Kim
 
Terug
Bovenaan