WIE IN JULI NOD DEEL 2

hej ci lo en isa,
voelde jullie je ook echt anders nu zo de week voor de nod?
ben zo bang voor teleurstellend nieuws!

Hey dames,

van harte gefeliciteerd echt geweldig. Nou ik dacht doe gezellig mee me jullie maar negatief dus zal deze week ongesteld zijn nou ik kan wel janken.

groejtes ramona

hej ramona,
heb ook negatief getest, blijf positief, kon namelijk ook wel janken! Maar t is nog vroeg om te testen, dus....blijf positief, t kan nog......grtjes

Hey Chantalle en Ramona,

Het is indd nog te vroeg om te testen jullie NOD is pas over een paar dagen. Geloof me ik had ook echt t gevoel dat het niet raak was (was helemaal depri) en heb pas getest op de dag dat ik mijn menstruatie verwachte. Ik had ook echt die menstruatiepijntjes maar het was toch RAAK!!
Dus wees niet te vroeg teleurgesteld meiden, t kan heus nog wel goed zitten daar in jullie buikjes. Veel succes en hierbij heeeeel veel geluk toegestuurd van mij

Misshien een rare vraag mijn ovulatietesten blijven een licht streepje geven en ik hebn geen witte afscheiding gewoon doorzichtig betekent dat ik dan nog vruchtbaar ben of niet   de misselijkheid is wel weg ik snap er niks meer van. Sorry hoor lijk wel een dom blondje

ramona

ja volgens mij wel!
Bij zat t bij mijn eerste namelijk zo.....dacht dat ik ongi moest worden en testte en die was negatief. EEn paar dagen later kreeg ik een bloeding, baluh dacht dat ik ongie was, maar dat stopte na een halve dag, paar dagen gewacht nog een keer getest en toen was ie positief! Raar he, hoop dr nu ook zo'n beetje weer op! Laten we positief blijven, hoop t zo.......Zo niet gaan we samen verder voor de nod in augustus!

Terug
Bovenaan