Ohhh wat supe rdit zeg, heb alles weer ff bijgelezen, maar ga niet overal meer op reageren hoor. Maar Ci Lo & Isa hoe moet het nu met onze 's avonds laat sessies?
Gaan jullie nu minder hier kletsen? Dan ga ik jullie wel missen hoor!
Ik was hier gisteren niet (veel) omdat wij sinds een tijdje met de kluskippies & kwebbelmeiden van maart een privé forum hebben. En daar was ik gisteren druk mee
Verder ben ik naar de kapper geweest en heb ik lekker chinees gegeten bij mijn opa & oma. En ja als je hier ff niet komt is er al zoveel gekletst dat je ik het niet echt meer bij kan houden, hihih. Gisteren was idd volgende de berekeningen mijn eisprong Ci Lo, maar heb niks gevoeld en ovulatietest was negatief. Dus nog maar ff afwachten hè.
Mijn nod is trouwens 1 dag eerder. Mijn cyclus is namelijk 29 dagen. Dus een maand en was op vrijdag 27 juni ongi dus nu ook weer op vrijdag. Dus dan is mijn nod: 25 juli
Dagje minder lang wachten, hihih.
Ik voel me vreemd, maar dat de hele maand al omdat ik vorige maand die kwaaltjes had. Maar verder heb ik geen kwaaltjes ofzo. De koffie smaakt me nog, mijn neus doet redelijk normaal, heb geen steken in mijn buik of gevoelige borsten, maar goed je weet het niet hoe het de komende dagen gaat lopen. Mijn temperatuur is ook nog niet gestegen, dus zal mijn eisprong nog wel niet hebben gehad. Al vind ik mijn temperatuur van vanmorgen 36,70 wel aan de hoge kant voor gewoon een basistemperatuur. Wie weet houd mijn lichaam me wel helemaal voor de gek.
Meiden ik lees en leef met jullie mee hoor!
Liefs Nathalie