WIE IN JULI NOD DEEL 2

Door het vroege opstaan.. ben ik nu weer moe...
Moet vanmiddag op verjaardagsvisite van een dochter van een vriendin van me..
Ooh ik moet me echt inhouden om niets te zeggen. Ik weet niet of ik dat vol kan houden.
Met mn man overlegd wanneer we het gaan vertellen. Hij vind het nu allemaal nog zo vroeg en wil wachten tot de eerste echo.. Van mij mag de hele wereld het nu al  weten. We liggen wel vaker zo uit een met onze gedachtes en dan trekken we de middellijn..
Maar over die middellijn zijn we ook nog niet uit.
Zal wel het gespreksonderwerp van deze week worden hier in huis. haha
Ik ga proberen om het nu nog niet aan anderen te vertellen..( ja jullie zijn uitzonderingen.. haha heerlijk zo ´n forum! haha)
Ik ga maar even mn oogjes weer dicht doen... mag nu omdat ik zwanger ben! hahaha goede reden vind ik zelf! haha
Doei doei allemaal... Ci lo. geniet van deze mooie dag!!
Dikke knuffel!

isa
bij een eerste is dat heel normaal hoe jij je voelt.
voor mij is dit nu de 5e keer vandaar dat ik rustig ben.
mijn miskraam had ik met 10 wk + 5 dgn.
de verloskundige zei altijd tegen mij wat je hebt gedaan bv waar je je druk om maakt roken, filet american etc voor het testen dan was het vruchtje vanzelf afgestoten als het niet goed was. dus nu is het gewoon goed maak je niet druk ik heb al een keer een miskraam meegemaakt en ik probeer er nu ook niet aan te denken anders kun je niet van je zwangerschap genieten.
mijn man was blij maar had het wel verwacht dat ik zwanger ben.
je hoeft niet naar de ha maar als ik jou was zou ik wel gaan omdat het je eerste is en dan kun je hem ook dingen vragen.
de verloskundige moet je zelf bellen.
o trouwens ik stopte bij elk kind gelijk als de test posi was en met borstvoeding ook nooit gerookt. ik begon pas weer als het kind aan de fles was en ik rook altijd buiten nooit in huis.
liefs ci lo...

isa
geniet jij er ook lekker van dit zijn de mooiste momenten van je leven
de test posi
de echo''s
de bevalling   ( ja als de baby eruit is he hahahahaha)
geniet ervan liefs ci lo...

GEFELICITEERD GEFELICITEERD ISA EN CI LO!!!

Wat ontzettend gaaf zeg!! Vind het echt helemaal te gek voor jullie!!! Ik weet precies hoe het voelt  komt weer ff helemaal terug hihihi.
WOW WOW wat fijn voor jullie allebei het is jullie echt gegund meiden! Ben helemaal dol hahahaha.
Ik las jullie onzekerheden de laatste week op het forum, vooral van jou ci lo en ik herkende dat hoor. Ik voelde me ook dan wel zwanger en dan weer niet en was ik bang en depri. Maar dat was allemaal voor niks want het is lekker RAAK voor ons alledrie
Lekker genieten nu dat gaat mij nu ook steeds beter af ondanks mijn angst... Komen jullie ook af en toe gezellig kletsen op het forum 'zwanger zijn' want bij dat clubje horen jullie nu ook!!
Nou fijne zondag nog maar dat zal wel lukken en we houden elkaar op de hoogte!

Veel liefs

hai brasilgirl
bedankt voor de felicitaties.
ik ga me nu lekker douchen en we spreken elkaar nog.
liefs ci lo...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ci Lo & Isa Lente!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap meiden ook voor jullie mannetjes
Ci Lo wat ontzettend lief van je zoontje zeg.
Ik heb nog niet alles gelezen hoor meiden, maar was zo benieuwd hoe het met jullie was. Dus kom maar op met die glitters!
Wat ben ik blij voor jullie zeg!

Dikke knufffff Nathalie

hej dames!! Van harte gefeliciteerd!! Super joh, veel succes ermee!!!!!
Nou wie is de volgende....ikke.....ben zo benieuwd!! !5 jul;i nod......spannend(moet je eignelijk wachten tot je niet ongie wordty of kun je gewoon op de nmod testten, weet namelijk niet hoelang mijn cyclus is?) grtjes en geniet van jullie mooie dag

Terug
Bovenaan