A
Anoniem
Guest
Door het vroege opstaan.. ben ik nu weer moe...
Moet vanmiddag op verjaardagsvisite van een dochter van een vriendin van me..
Ooh ik moet me echt inhouden om niets te zeggen. Ik weet niet of ik dat vol kan houden.
Met mn man overlegd wanneer we het gaan vertellen. Hij vind het nu allemaal nog zo vroeg en wil wachten tot de eerste echo.. Van mij mag de hele wereld het nu al weten. We liggen wel vaker zo uit een met onze gedachtes en dan trekken we de middellijn..
Maar over die middellijn zijn we ook nog niet uit.
Zal wel het gespreksonderwerp van deze week worden hier in huis. haha
Ik ga proberen om het nu nog niet aan anderen te vertellen..( ja jullie zijn uitzonderingen.. haha heerlijk zo ´n forum! haha)
Ik ga maar even mn oogjes weer dicht doen... mag nu omdat ik zwanger ben! hahaha goede reden vind ik zelf! haha
Doei doei allemaal... Ci lo. geniet van deze mooie dag!!
Dikke knuffel!
Moet vanmiddag op verjaardagsvisite van een dochter van een vriendin van me..
Ooh ik moet me echt inhouden om niets te zeggen. Ik weet niet of ik dat vol kan houden.
Met mn man overlegd wanneer we het gaan vertellen. Hij vind het nu allemaal nog zo vroeg en wil wachten tot de eerste echo.. Van mij mag de hele wereld het nu al weten. We liggen wel vaker zo uit een met onze gedachtes en dan trekken we de middellijn..
Maar over die middellijn zijn we ook nog niet uit.
Zal wel het gespreksonderwerp van deze week worden hier in huis. haha
Ik ga proberen om het nu nog niet aan anderen te vertellen..( ja jullie zijn uitzonderingen.. haha heerlijk zo ´n forum! haha)
Ik ga maar even mn oogjes weer dicht doen... mag nu omdat ik zwanger ben! hahaha goede reden vind ik zelf! haha
Doei doei allemaal... Ci lo. geniet van deze mooie dag!!
Dikke knuffel!