WIE IN JULI NOD DEEL 2

Hoi Brasill,
Waar kan je die t-shirtjes kopen?? of bestellen..
Leuk idee... daar verras je ze wel mee! leuk!
Groetjes!

Goedemiddag meiden, ik kom later vanmiddag of vanavond ff kletsen
Ben nu namelijk best bekaf door revalidatietherapie

Wens jullie allemaal hele fijne dag. Hier in Drenthe schijnt het zonnetje lekker

Liefs Nathalie

Hoi Ci Lo

Dus eerste teste je jezelf ook negatief en later positief. Komt het omdat je dan nog HCG aanmaakt. Ik had namelijk gestest met die je al kunt gebruiken 6 dagen voor je NOD

ramona

Ci lo en Isa lente!!! Gefeliciteerd!! Geweldig. Al 4 deze maand.
Hopelijk volgen er nog veel meer!!

Geniet ervan!! En voor de rest; succes!!

Deze week weer een aantal! Spannend.

Gr Gerda

Hoi Bears en Isa,

Die t-shirtjes bestel je op www.funprints.nl Bij 'divers textiel' , 'mini t-shirts' vind je die voor opa en oma en bij 'speciale gelegenheden', 'zwangerschap' vind je shirtjes die een ouder broertje/ zusje aan kan. Staat allemaal aan de linkerkant op de site. Het duurde bij mij een 5 dagen voor ik ze binnen had per post, maar ze geven aan op de site dat het ook langer kan duren.
De reacties op zo'n shirtjes zijn echt de moeite waard meiden! Succes ermee!

Liefs

hej dames,

heb morgen eigenlijk mij nod, maar heb vanmiddag getest, en die was negatief! Heb nog een beetje hoop omdat ik nog niet ongie ben, kan t zijn dat t nog positief wordt, omdat je eigneliujk smorgens moet tessten grtjes

ben egt depri aant t worden, kan mn gedachte nog niet eens meer ergens anders op zete, en dit is pas ronde 1

Hey Chantalle,

Maak jezelf niet gek meissie!! Doe rustig aan. Mocht het deze ronde niet raak zijn dan ga je gewoon met frisse moed voor ronde 2! Niks aan het handje meid. Komt helemaal goed, je bent nog zo jong en gezond neem ik aan  Veel sterkte en lekker blijven babbelen als je je rot en onzeker voelt

Liefs

Terug
Bovenaan