WIE IN JULI NOD DEEL 2

Hallo Allemaal,

Ik ben gister toch overstag gegaan: we hebben het onze ouders vertelt!! Ze gingen helemaal uit hun dak was wel leuk om te zien hahaha! Nu maar hopen dat het goed blijft gaan, maar ik moet echt eens ophouden mezelf zo bang te maken hihihi!
Nou fijne dag en tot gauw.

Doeiiiiii

Hoi Ci Lo

Ik zal me woensdag gaan testen. Kan het zijn dan je dan zondag negatief hebt en woensdag positief?

ramona

P.S. Hoe voel je je??

hai ramona
ja woensdag is een goed idee.
jij had je zondag getest he dat was veels te vroeg meid.
ik teste me bij mijn eerste kind ook te vroeg omdat ik zo zenuwachtig was.
maar het is zonde van je geld.
ah en woensdag is nog maar 2 dgn meid ik help je er wel door heen.

verder met mij gaat het wel.
ik ben alleen erg moe en krijg gelijk last als ik iets eet.
liefs ci lo...

Hoi Ci Lo en alle anderen!

Ik zit net op de wiebelstoel om de huisarts te bellen. Ja om te vertellen dat we gisteren positief getest hebben.
Ik vind het nog zo'n raar idee. Het liefst wil ik nu weer een test doen en morgen en overmorgen en dan die morgen... denk ik! haha
Ik vind het echt spannend, maar vooral wat bang dat het alsnog mis gaat.
Ci Lo, rare vraag misschien. Je vertelde dat het bij jou 1 keer mis is gegaan. Heb je het van te voren gevoeld??
Ik vind het gewoon een raar idee dat ik zo de huisarts bel en daarna de verloskundige om afspraken te maken voor over een aantal week.. Ben ik dan nog wel zwanger enzo..
he bah.. ik word er gewoon wat onzeker van.. hormonen???
Brasill herken jij dit ook?? Heb jij al afspraken gemaakt?
Leuk trouwens dat je het je familie al verteld hebt.. ze waren zo te lezen dol enthousiast! Heerlijk lijkt me dat..
Ik hoop dat ik mn man ook nog zover krijg dat we het eerder vertellen haha..
liefs Isa

Hoi Isa,

Bel maar gewoon lekker hoor en maak je afspraken! Heb ik ook gedaan op de dag dat ik positief teste hihihi! Maar ik vond dat indd raar...je kunt alleen nooit vantevoren weten of het goed gaat, en als je een afspraak hebt staan lijkt het veel echter en voel je je heeel zwanger. Dat stelt ook weer een stukje gerust.
Ik herken je gevoelens zeker. Ik ben nu ook een miemel en bang enzo. Ik voel me af en toe een beetje misselijk en moe, en heb nog altijd wat buikpijn zeker als ik nies of me snel beweeg. Maar ik neem me nu toch voor om zo normaal mogelijk te blijven doen. Mijn huisarts zei dat t kindje er dan ook het beste aan toe is gedurende de zwangerschap! Aan een paranoia mams heeft ie niks hihi en ze voelen je stress he...
De ouders reageerde echt heel leuk! Mijn vriend wilde t eerst ook laat zeggen totdat we de truitjes binnenkregen per post met: HOERA WE WORDEN OPA EN OMA! Toen wou hij ze gelijk gaan brengen hihihi. Veel plezier de komende tijd!

Liefs

hai isa
bij mijn 2e zwangerschap had ik heel veel last van buikpijn.
maar dit had ik ook bij de eerste maar nu veel pijnlijker.
ik dacht o het is net als bij de eerste en deed er verder niets mee.
toen ik 10 wk + 5 dgn was kreeg ik zon buikpijn dat ik haast niet meer kon lopen ben naar bed gegaan en heb mijn buik vast gehouden en ik geloof huilend in slaap gevallen.
toen ik wakker werd was de pijn weg. geen pijn weer gehad.
met 11 wk + 5 dgn precies een week later had ik de echo.
ik ging er dolgelukkig heen en kwam er huilend weg.
de baby lag al een week dood in mijn buik.
ik merkte wel dat ik ineens weer koffie luste maar dan denk je nog niet dat de zwangerschap is afgebroken.
die dag daarna kreeg ik een curretage op het ziekenhuis omdat de baby niet zelf los liet.
ik mocht nog langer wachten tot dat het zelf los liet maar dat wou ik niet ik liep er al een week mee ik wou niet nog langer lopen als het toch niet meer leefde.
liefs ci lo...

Hoi Meiden,
dank voor jullie berichtje terug..
Het zal allemaal we wat rustiger worden als ik wat meer kwaaltjes krijg.. ja dat klinkt raar, maarja ik heb alleen last van mn ogen en van mn ene borst. en af en toe steken onder in mn buik. hmm zijn toch al 3 dingen.. haha Moet er ook echt niet om klachen want misselijk ben ik nog niet.
Maarja deze 3 dingen kunnen ook langzamerhand minderen.. of blijven deze kwaaltjes de komende tijd...??? hmmm nouja als ik maar ergens hou vast aan heb waaran ik kan voelen dat ik nogsteeds zwanger ben.
Ik heb net de huisarts gebeld... tja hoe vertel je dat.. haha Nou ja ik ben er uit gekomen.. haha
Ik heb nu 13 augustus..(bah laaaaaat) een afspraak staan bij de verloskundige. Wel fijn, de assistent maakte gelijk een afspraak.. scheelt weer een telefoontje.
Pardoes wist ik mijn eigen telefoon nummer niet meer.. haha Ik noemde gewoon het nummer van mijn broer op! hahaha dom dom dom..
Nou ja... moet dus tot 13 augustus.. (nog net even voor onze vakantie..) wachten tot ons eerste afspraakje.. spannend..

Ci Lo ik zag dat je een nieuwe topic had geopend.. leuk.. maar misschien moeten we die naar het "zwanger zijn" forum brengen??..

Groetjes
Isa

Hoi Ci lo en Isa.

Lekker geslapen nu jullie weten dat jullie zwanger zijn????

Een heel lijstje deze week met mensen die hun NOD hebben. Ben er ook 1 van.  
Hoop me toe te kunnen voegen aan de nieuwe Topic die Ci lo alweer heeft gemaakt maar dan inderdaad wel op het zwangerforum. Iedereen succes.

Brasilgirl: Hoe lang duurde het voor dat je het t'shirtje thuis had nadat je hem had besteld ? Denk er ook aan om er een te bestellen als het zover is. Een die mijn dochter aan kan met "Ik word grote zus" Lijkt me zo geweldig. Mijn dochter is 15 augustus jarig dus dan zou ze die mooi aankunnen voor de mensen die het dan nog niet weten en eerder natuurlijk bij de opa's en oma.

Moet alweer gaan. Moet dochter lief uit school gaan halen. Kan moeilijk te laat komen.

Debbie

Terug
Bovenaan