WIE IN JULI NOD DEEL 2

hai ramona
bedankt voor de felicitaties
maar wat bedoel je met je kunt zelf na een week posi testen?
liefs ci lo...

Dat op de dag van je NOD dat e negatief test en een week later positief dat je dus heel langzaam HCG aanmaakt

Meiden ik ga ook lekker slapen, ik kom morgen weer ff kletsen okay?

Knufff Nathalie

dat is onzin
je maakt niet langzaam hcg aan dat bestaat niet.
het is alleen zo dat de bevruchting net iets later plaats vindt en dan heb je 1 of 2 dgn later een posi test. normaal op je nod of 1 of 2 dgn later kun je je gewoon testen en daar komt een goed resultaat uit.
liefs ci lo...

Oke nou dan wacht ik tot vrijdag mocht de ongi dan nog niet gekomen zijn en dan zien we het wel

ramona
jij hebt woensdag je nod
en je hebt echte zwangerschapskwaaltjes gehad
ik denk dat je zwanger bent en zou me gewoon woensdag testen je bent toch heel erg nieuwsgierig en zenuwachtig.
liefs ci lo...

Goedemorgen allemaal,
@ alle zwangeren: GEFELICITEERD!!
Nou, deze weekt volgen er weer NOD's van veel mensen: duimen maar!
Ik hoop dat begin deze week m'n bestelde Sensitest bezorgd wordt, dan kan ik eventueel wat eerder testen. Het gaat dan misschien over een dag of 2 eerder...
Ik heb nergens last van qua 'zwangerschaps'kwaaltjes, alleen wat meer afscheiding en een verstopte neus. Verstopte neus dat kan, want ik heb al ruim  1 week chronisch slaapgebrek, dus m'n weerstand is wat verminderd denk ik. En die afscheiding dat heb ik meestal toch wel voor m'n ongi. Dus ik verwacht dat het niet raak is deze ronde.
Groeten Keetje

Terug
Bovenaan