WIE IN JULI NOD DEEL 2

hej dames!!
Heb nog steeds t zelfde nieuws geen rdtjes!!!
Laat die ongie nu mar komen, als ik toch niet zwanger ben(wat ik denk omdat, k denk k mn eisprong heb gehad 4 dagen na de laatste gemeenschap, dus ik denk dat de kans klein is dat ik nog zwanger ben, en dus gewoon overtijd ben, waar ik dus verschrikkelijk van baal!!! ) maarja succes voor de rest!!!
En debbie.......hoop voor jou dat die positieve test er wel nog komt!!
grtjes laat nog van me horen, en voor degene die op vakantie gaan veel plezier!!

NOD JULI
1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje  zwanger!

3/7

4/7  

5/7
Brasilgirl, 25 jaar, 1e ronde - 1e kindje  zwanger!

6/7
7/7

8/7  
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje

9/7
Anke, 35 jaar: 1e ronde - 1e kindje

10/7
11/7
12/7

13/7  
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje  zwanger !!!
Anoniem2008, 22 jaar: 1e ronde - 1e kindje
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1e kindje  zwanger !!!

14/7
Mamoetje1006, 7e ronde, 1e kindje (38 dgn)

15/7
Chantalle, 23 jaar: 1e ronde, 2e kindje
Ramona, 24 jaar 2e ronde - 1e kindje

16/7
Wietske, 37jaar: 13e ronde - 1e kindje

17/7
18/7
19/7  
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje
Keetje, 27 jaar: 2e ronde - 1e kindje 16/7

20/7
21/7
Janien, 21 jaar: 1e ronde - 1e kindje

22/7  
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje
Sirion, 25 jaar: 3e ronde - 2e kindje

23/7
Klarie, 29 jaar: 1e ronde -  3e kindje

24/7  
Wijnie, 27 jaar:  6e ronde - 1e kindje
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje  

25/7  
MOON, 23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn. m.b.v. Clomid en Pregnyl)    
Mama Iris, 3e ronde - 2e kindje
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje

26/7  
Roosje, 28 jaar: 1e ronde - 1e kindje

27/7
Estherx1975, 32 jaar:  6e ronde - 1e kindje

28/7  
Nijntje, 24 jaar:  2e ronde - 1e kindje
30/7  
Sahiton, 33 jaar: 11e ronde - 2e kindje
Lot, 24 jaar, 1e ronde - 2e kindje

Hi Meiden, ben er ook weer. Ik kon net niet meer inloggen, heel vreemd!
Maar ben er nu weer. Ik heb patatjes en kroket gefrituurd vanavond en het smaakte me niet echt. Ik ben zowiezo niet zo'n frituurfreak, maar had nu wel zin in een kroket. Maar nu ik op heb echt ik echt zo iets van bah, nee dat hoef ik voorlopig niet meer, hihih.

Ik wou vanavond wel weer eens een keertje na de bios. Maar de film die mijn vriend wil zien is nu al begonnen en draait niet nog later vanavond. Dus dat word ander keertje.
Maar ff kijken of er vanavond een leuke film op tv komt ofzo.

Liefs Nathalie

hai nat
mijn kids kijken nu carfield op rtl4.
dus die zijn tot half 10 zoet en daarna kunnen ze naar bed.
en dan kunnen mijn man en  ik lekker filmpje kijken.
liefs ci lo...

Hhahah ja ik zag net dat het op tv was ja.
Wel grappige film! Ik kan mijn draai niet echt vinden vandaag

Liefs Nathalie

ik verveel me een beetje en ben weer moe
wij hebben vanavond cafetaria gehad zoontje  en ik
hadden daar erg zin in. maar tijdens het eten kreeg ik alweer last van maagzuur.
ja dan moet ik maar gezonder eten maar die vette troep is soms zo verlijdelijk.
liefs ci lo...

Hoi Meiden.

Garfield staat hier ook net aan. We zijn vanmiddag naar een partijtje geweest.
Mensen komen van curacao dus er was genoeg te eten. hahaha. Waren dan ook
pas om half 8 weer thuis.

Gelukkig zijn de rdtjes er nog niet. Ook nog geen symptomen dat ze gaan komen.
Wil nog niet testen. Op de beschrijving stond dat je drie dagen moet wachten als je negatief getest hebt dus misschien doe ik het maandag.

Debbie

Hallo Allemaal,

Wat een paniekdag heb ik gehad vandaag....pffff!! Vanmorgen ben ik mijn trouwjurk gaan passen (ik trouw over 3 weken, ik ben dan 9wk zwanger) en die zat aardig krapjes helaas! Hier had ik niet op gerekend dat t al zo heftig zou zijn met 6 weken! Ik kan dus geen bh aan onder de jurk want mijn borsten zijn al een stuk gegroeid en de jurk zit daar dus strakker nu, hij ging iets moeilijker dicht. Op mijn taille hebben zich nu al 2 rolletjes gesetteld en ze zouden kijken wat ze konden doen met uitnemen maar er was niet veel meer mogelijk. Ze waren nog pissed op me ook bij de winkel, vind ik eigelijk niet kunnen ik ging gewoon met een schuldgevoel weg  De komende weken moet ik maar een beetje op mijn eten letten denk ik maar dat komt wel goed! Ik vind persoonlijk de fotoshoot het belangrijkst die dag want dat is het enige wat je voor altijd overhoudt aan die dag....Dus ik hou een beetje mijn buik in ofzo  De rest van de dag ontspan ik lekker en what the f*ck als mensen een beetje rol of buik zien! Ik schaam me er niet voor, ze mogen het best weten.

Toen we thuiskwamen kreeg ik de volgende schrik: ik ging plassen en zag dat ik wat bruinige afscheiding had. Ik helemaal over de zeik en opgebeld naar de verloskundige die weekenddienst had. Ik mocht gelijk naar de praktijk komen ze sprong ook gelijk in haar auto en ze heeft ons een echo gegeven,  lief he! Ik ben vandaag precies 6 weken en godzijdank zagen we een hartje kloppen!a.s donderdag heb ik al een afspraak staan en die gaat ook gewoon door zei ze. Echt fijn dit opgeluchte gevoel. Sinds ik weet dat ik zwanger ben, ben ik nu pas voor t eerst gerustgesteld: er zit echt iets op de goede plaats en t leeft! Ik denk dat ik nu wel kan genieten. Nou dat was ff een heel verhaal ik ga nu chillen. Ik houd jullie op de hoogte

Doeiiiiii

Terug
Bovenaan