WIE IN JULI NOD DEEL 2

hai isa
met mij gaat het goed.
ja lijkt me leuk dat we op het andere topic verder kunnen kletsen
daarom had ik hem ook geopend maar het schoot er nog niet op.

hai nathalie
ik had bij chantalle een rdtje geplaatst en ik zag dat jij hem weer weg had gehaald
dat heb ik gedaan omdat zij zich al bij aug op de nod lijst had gezet dus dan gaat ze er van uit dat ze ongie wordt anders had zij zich niet op die lijst gezet.
liefs ci lo...

hallo sonja en bears
vandaag is het jullie dag
hoe staan de zaken ervoor?
liefs ci lo...

Hey ci-lo

nog geen rd tjes maar heb ook geen krampen of zo meer
wel vanmorgen weer een paar druppels bloed, de rest van de ochtend weer niks
mijn borsten voelen nog ong hetzelfde, niet echt pijnlijk, maar gevoelig vooral bij aanraking.
en chago dus rds zullen wel komen.

wil nog zeker tot maandag wachten met testen denk toch dat ie negatief gaat zijn

groetjes sonja

Goedemiddag

Leuk Isa om weer iets van je te horen! Ja het zal nog wel allemaal heel onwerkelijke zijn dat geloof ik graag.

Sonja spannend hoor meis, vreemd dat je steeds maar paar druppels verliesd.
Hopelijk steld het niks voor en test je maandag positief!

Chantalle is nog niet ongi dus daarom heb ik het weg gehaald.
Vind beetje raar (sorry meis) dat ze al op nod lijstje van augustus staat
Ik heb ook wel het idee dat ik na augustus moet, maar zolang er geen rd-tjes zijn weten we niks zeker hè.

Ci Lo jij nog plannen voor het weekend met je gezinnetje meis?
Lekker pizza gegeten gisteren? Jullie gaan wel regelmatig uit eten of nie?
Lekker hoor! Vermaken de kids zich nog een beetje thuis?
Vanaf volgende week schijnt het zomer te worden, nou ik hoop het!

Bears hoe is ie met jou meis?

Liefs Nathalie

@bears
 hoe gaat het met je?, zijn de rd al doorgebroken of zit je ook nog in onzekerheid.

@nathalie
Jouw nod ligt ja maar een dag na mij. hoe voel je je?? las volgens mij ergens anders dat je wel last hebt van je (.)(.) ( of heb ik dat verkeert, lees ook zoveel)

@sonja1983
Wat raar maar een paar drubbeltje bloed, laat de ongi dan gewoon komen of anders een positieve test, want hier krijg je geen duidelijke antwoorden van, bah

@ci lo en isa-lente
Wat gezellig dat jullie hier ook blijven rondhangen, anders word het erg stilletjes
( was de pizza lekker ci lo??? )

Nou ik zie dat aankomende dagen veel meiden  NOD hebben, ben benieuwd hoeveel  erbij  komen, hoop heel veel!!!!

Voor iedereen succes Mama2006

Hi Mama2006, mijn bh zit niet zo lekker meer, maar geen idee waardoor dat komt. Heb dat al een week. Verder niet echt veel last van mijn (.)(.)
Hhaha grappig gedaan zeg!

Mijn buik rommeld en steekt nog wel af en toe. En heb niet veel puf vandaag. Ik denk als ik in bed zou gaan liggen nu dat ik zo zou kunnen slapen. Niet echt extreme kwaaltjes hier. Ik hou me er ook niet zo mee bezig, want als ik nadenk dan zijn er vast wel meer dinge waarvan ik kan denken ohhh dat is ook een kwaaltje. We wachten gewoon af, meer kunnen we niet doen hè.

En hoe voel jij je meis?

Liefs Nathalie

hallo meiden
ja de pizza was heerlijk en de funghi della casa met stokbrood ook.
mmmmmmmmmmmmmhhhhhhhhhhh
het water loopt me nu alweer uit de mond.

vanmiddag loempia''s van de markt gehad die boer ik nu nog steeds op.

ik hoop echt dat het volgende week zomer weer wordt want dan wil ik met de kids
naar de dierentuin en naar het dolfinarium.
vandaag regen en onweer gehad dus zijn we bij mijn schoonouders koffie gaan drinken en bij de markt was ik snel uit de auto gegaan om loempia''s te kopen en mijn man en de kids hebben in de auto gewacht. kon ik zo weer in stappen lekker makkelijk.

morgenochtend maak ik weer soep en dat neem ik dan smiddags mee naar mijn schoonouders ( italiaanse tomatensoep met runderballetjes en boerensoep groente
lekker gezond en dan lekker met brood stippen.
sorry ik praat weer de hele tijd over eten doe ik altijd als ik zwanger ben.

sonja wat raar die druppels bloed daar heb ik nog nooit van gehoord.
ik hoop zo voor jou dat dat voor jou de eerste kenmerken van je zwangerschap zijn en dat ze natuurlijk ook een keer ophouden. want elke keer bloed verliezen wordt je ook onzeker van.
mijn moeder verloor bij mijn zusje ook elke keer bloed daar werdt zij toen ook heel onzeker van maar uiteindelijk ging alles wel goed maar had volgens mij de hele zwangerschap wel elke keer een beetje bloedverlies.
ik hoop zo dat je zwanger bent en ik vindt het knap dat je tot maandag kan wachten.
liefs ci lo...

Hey nathalie

Nog steeds hetzelfde, gevoelige (.)(.) zonder eraan te komen, duizelig, opgeblazen buik, borrelende darmen, en natuurlijk nog steeds het idee dat het wel eens zou kunnen!
O, ik hoop dat ik niet ongi word of dat ik schijnzwanger ( zou best kunnen, ben er veel mee bezig)
Misschien nog voor NOD er een testje tegenaan gooien, als het dan nog voor NOD mis gaat weet ik in ieder eval dat het kan, en daar ben ik wel blij mee, hoe raar dat ook klinkt!!

Alvast eet smakelijk voor straks
Mama2006

Terug
Bovenaan