WIE IN JULI NOD DEEL 2

Ohhh meis wat een dag voor jou zeg! Wat dom van die mensen dat ze pissig op je waren. Hallo tis toch fijn dat je zwanger bent, daar hoeven die tr*tten niet zo dom om te doen. Dan verzinnen ze maar oplossing hoor. Jij idd beetje opletten wat je eet, maar kleine in je buik groeid wel hoor. Wat schrikken dat je wat bruinig slijm had. Zeker van de stress en opwinding vandaag. Wat onzettend lief dat de VK kwam en nu je de echo hebt gehad besef je het misschien wat beter meis en ben je hopelijk ook meer gerustgesteld.

Ci Lo volgens mij kom jij echt heellll veel kilo's aan als ik hoor wat jij allemaal eet meis, hihih. Garfield is afgelopen dus kids naar bed zekers?

Liefs Nathalie

Zo het is weer over met de tv vandaag. Niets leuks meer. Bah. Echt saai met die zomerperiode. Er is nooit iets op tv.
En als het weer dan nog een beetje mooi zou zijn dan kon je lekker buiten zitten nu maar dat zit er ook niet in. Wordt hier zo chagerijnig van

Ci lo als jij zo vaak buiten de deur eet of haalt hoeveel kom jij dan wel niet
aan tijdens je zwangerschappen? Volgens mij moet dat enorm zijn.
Had bij mijn eerste zwangerschap ook enorm veel honger maar hield het wel bij
gezonde dingen. Gelukkig daardoor maar 7 kilo aangekomen welke er na de bevalling ook meteen weer vanaf waren.

Weer terug van vkantie en nog niet ongi!!
ik heb de test al in huis en ga morgen testen
we heben een heerlijke vakantie gehad en vanaf het moment dat we weggingen uit nederland voelde ik me wat misselijk en dat is nog steeds zo, met vlagen.
Ben inmiddels 2 kilo aaangekomen, maar dan kan ook van de lekkere koeken en croissantjes van de bakker die elke dag op het vakantiepark kwam komen!!
Ben al 2 uur aan het bijlezen, maar ik denk dat ik maar een deel oversla, het is gewoon teveel!
ik hoop echt op een positieve test, ben stiekum al 3 dagen over tijd!!

jullie horen morgenmeer goed nieuws hoop ik!

oja, ben ook heeeeeel moe, maar dat komt natuurlijk door twee kleine kinderen die me niet met rust laten overdag (de schatjes!)

Hi Meis, kan het aan mij ligge of sta je niet op ons lijstje?
Is Wietske ongi geworden? ZIe ineens een  achter haar naam staan
Heb ik wat gemist?

*duimduimduim* hopelijk voor jou morgen een postieve test!

Liefs Nathalie

Ik sta er wel op hoor, bij 23 juli pas, zoals ik al zei, voor de zekerheid een weekje erbij opgeteld. Maar vanwege mijn 'kwaaltjes' toch maar vast testen!

ben nieuwsgierig naar morgenochtend!!

tot dan, ga nu slapen

xx mij

Ohhh omdat je zei dat je stiekum al 3 dagen overtijd bent. Hoe zit dat dan?
Heb je leuke vakantie gehad? Waar waren jullie?

Liets Nathalie

hey allemaal

nou vanmorgen geen bloed meer gehad, heel gek
heb we wat ongi krampjes dus denk dat dit de stilte voor de strom is
hoop van niet natuurlijk

bears jij al ongi of getest

lieveKlarie(weet je naam niet meer zeker) al getest en ....?

groetjes sonja

Terug
Bovenaan