WIE IN JULI NOD DEEL 2

he hallo

Daar ben ik weer we zijn alweer op een 2e topic bezig zie ik.
Ik heb nu vakantie van school dus heb meer tijd om online te zijn.
Morgen ga ik eens bij lezen.
Er zijn al weer veel nieuwe bij gekomen zie ik.

Volgende wk weer klussen.
Het zaad van mjn vriend was gelukkig goed pfff.
Nu een doorverwijzing voor de gyneacoloog afwachten dus. Ik hoop dat het nog spontaan komt.
Aankomend wknd zitten er weer een aantal op het wachtbankje spannend.

Fijne avond verder ga even tv kijken.

gr Sahiton ik woon in Arnhem

hai wijnie
jammer dat je man achter de pc gaat want ik wou je nog vragen, ga jij zaterdag op vakantie ik weet het niet meer precies. maar je was geloof ik toch wel terug voor je nod of haal je dat niet.

patricia wat balen ik had zo gehoopt dat de test alsnog posi was vandaag voor jou.
maar gelukkig kun je snel bij de gyn terecht.

nina volgens mij vraag ik het nu voor de 3e of 4e keer laat is wat van je horen iedereen is hier in afwachting en is benieuwd hoe het afgelopen is met jou.

nou ik ben vanavond lekker met mijn gezin uit eten geweest even wat leuks doen.
het eten was heerlijk maar heb er nu weer last van (boeren,zwaar gevoel in mijn buik)
ik ben nu aan de cola zodat ik me beter ga voelen. cola is er deze week vaak in gegaan doordat ik me beroerd voel en alles stinkt en alles smaakt niet zo lekker of anders. koffie heb ik alleen vanochtend gehad en de 2e bak was ook niet super.
normaal zou ik nu al aan mijn 6e of 7e bak koffie beginnen vandaag dus niet ook geen zin gehad en nu nog steeds niet.

nou tot straks ik ga de kids naar bed brengen de oudste mag nog even opblijven.
liefs ci lo...

Dames wat hebben we allemaal weer zitten kletsen. Gisteravond zaten ci lo met zijn tweeën. En wat zie ik tot in de late uurtjes is er toch nog gekletst.
Pfff toen lag ik er allang in. Lekker weer op tijd naar bedje gegaan.

Heb zoveel zitten bijlezen dat ik niet meer precies weet wie wat gezegd of gevraagd heeft.

Zal maar even wat vragen beantwoorden en gelijk wat achtergrond informatie geven.

Ik woon sinds 2001 in Den Haag. Daarvoor altijd in Voorburg gewoond. (zit tegen Den Haag aangeplakt). Ben in augustus 2000 getrouwd en heb dus 1 dochter.
Zit ook op hyves. Was daar tot voorkort verslaafd aan maar heb daar op dit moment geen tijd meer voor. hahaha hoe zal dat nou komen. http://bears1.hyves.nl/

Nathalie was gisteren ook begonnen met het lezen van je topic maar werd er niet wijzer van. Bedankt dat je op deze topic nog even het e.e.a. hebt uitgelegd. Meid neem mijn petje voor je af. Zoveel doorzettingsvermogen.... super hoor.

Patricia, wat fijn dat je al zo snel bij de gyn terecht kan. Dan kunnen er tenminste plannen gemaakt worden.

Ga zo nog even een stukje terug lezen wat er ook alweer allemaal stond. Het was zoveel dat ik de helft alweer vergeten ben. Ben vandaag een enorme zeef. Op mijn werk ging ook al van alles fout.

Debbie

Anoniem, ik heb van de week toevallig ook zitten zoeken hoe ik mijn gebruikersnaam kan aanpassen maar heb het niet terug gevonden. Mocht je erachter komen dan hoor ik het graag.

Groetjes Debbie

hej daar ben ik nog even!
hej debbie heb je ook angemeld bij hyves
leuk dat je zo wat gezichten er bij krijgt!
nog steeds nergens geen goed nieuws?

by the way
hebben jullie geen last dat jullie zoveel eten nu?
(of zal ik dan toch ongie moeten worden?)

Hier erg moe, en ff geen kracht om alle berichtjes nu te lezen
Kom misschien later nog weer terug. Ga ff rustig liggen nu

Liefs Nathalie

Chantalle,

toen ik zwanger was van de eerste had ik ook altijd trek. Voordat ik zwanger was ontbeet ik nooit en vanaf dat ik zwanger was wel. Vervolgens had ik een uur later alweer trek en dat ging de hele dag zo door. Gelukkig heb ik het toen binnen de perken gehouden en ben ik uiteindelijk maar 7 kilo aangekomen.

Dus het is wel een zwangerschapskwaaltje. Spannend. Hebben we er weer één!!!!!

Terug
Bovenaan