WIE IN JULI NOD DEEL 2

hej debbie, heb jij in de vorie drie rondes ook de hele tijd t gevoel gehad dat je bij alles wate voelde dacht dat je zwanger was?

haha...ik ben altijd een goede eter geweest, maar juist bij mijn zwangerschap van de eerste niet, als ik wat at kwam t dr als ik pech had aan tafel gelijk weer uit! dat kwam omdat yfke zo hoog tegen mijn maag aanduwde, was best vervelend, maar ben toch evengoed 16 kilo aangekomen en heb er tien afgekregen, maar di andere zes zitten er nog aan! Heb wel pogingen gedaan om t eraf te krijgen! Maar ja we gaan toch voor een tweede nu, dus t heeft weinig zin meer!

Maarja...als ik ongie wordt dan eet ik de week ervoor ook veel snoep, en dat heb ik nu ook, ....dus ben bang dat t niet raakt is! ......snik....

1 ronde had ik echt het gevoel. Pijnlijke borsten, zure oprispingen en erg moe. Die ronde was ik ook twee weken over tijd maar helaas toch ongie geworden.

Op dit moment ben ik eigenlijk alleen ontzettend moe, maar dat is iedereen om me heen dus denk dat we deze maand pech hebben. Nog ruim een week afwachten.

Chantalle

Mijn zusje houdt mijn hyves altijd goed in de gaten. Moet dus even iets gaan bedenken waar ik jou en Patricia zogenaamd van ken. hihi

gewoon een smoes verzinnen, bv van een vroegere school ofzo?
of werk of iets, weet niet wat voor werk je doet

Van werk is wat lastig. Werk op een klein kantoor van 10 mensen en die wonen niet aan de andere kant van het land. hahaha

School zou misschien kunnen. Maak er wel wat moois van. Misschien vraagt ze niets.

hai meiden
ik zie dat jullie lekker aan het kletsen zijn.
maar ik ga  even op de bank rusten ben moe en heb een zere rug.
ik heb vanmiddag ook al op de bank geslapen.
mijn vermoeidheid wordt steeds erger.
nou als ik vanavond nog puf heb kom ik nog even kijken.
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan