WIE IN JULI NOD DEEL 2

carolinda
das balen maar gelukkig dat je het gelijk weet en niet over een paar dagen
en mooi dat je een regelmatige cyclus hebt.
ik hoop dat je de volgende ronde zwanger bent
en kom je dan ook bij mijn topic op het zwanger zijn forum?
liefs en heel veel geluk ci lo...

Sirion, Van harte gefeliciteerd !!!
Geniet ervan en goed voor jezelf zorgen hoor

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe je het verschil weet/ziet tussen een innestelingsbloeding of ongesteldbloeding??
Ik ging nl vanmiddag naar de wc en toen dacht ik he mn afscheiding lijkt wel wat gekleurd. Toen ik een half uur geleden ging, zat er een paar druppels bloed in mijn ondergoed en bij het afvegen duidelijk bloed. Het lijt wel ongesteld maar ik heb as zaterdag pas mijn NOD...

Ik hoop niet dat het doorzet eerllijk gezegd

Hi meiden,

Nee dat hopen wij ook niet voor je Roosje. Ik zou het niet durven zeggen meid.
Ik denk, met nadruk op in denk, dat innestelbloeding maar beetje rozig is ofzo.
Maar misschien hebben de meiden hier ervaring.

Sirion wat fijn dat je nog steeds positief test meis. Wat bijzodner dat je toch bloed verloor dan. Heb je toen ook getemperatuurd dan of niet? Ik heb vorige ronde namelijk ook maar beetje bloed verloren, maar kort eigenlijk niet veel dagen enzo. En vind mijn buik boven mijn navel dikker geworden. Maar ach ik zal het me allemaal wel verbeelden. En kan ook niet. Mijn temerpatuur daalde en ik had 14 & 15 juli een positieve ovulatietest.

Ci Lo hoe was jou dag meis?
Bears hoe is ie met jou vandaag meis? Ben je er al uit wanneer je wilt testen meis?
Patricia hoe voel jij je vandaag? Nog druk op het werk meis?
Janien hoe voel jij je, al rd-tjes in aantocht of ga je ons blij maken met glitters, hihih?

Carlolinda fijn dat je er weer bent meis. Wat balen dat de rd-tjes toch zijn gekomen meis. Je voeld je lichaam goed aan. Al blijft het natuurlijk behoorlijk balen. Zeker als je lichaam voor de gek houd.

Meiden ik ga ff tv kijken, tot later!

Liefs Nathalie

hej allemaal!

hoest met jullie?

sirion gefeliiteerd meid!! Super!!!! Hoop da er gauw velen volgen!

Ik ga helaas    naar de  volgende ronde, maar weet niet precies hoe ik mn nod nu uitreken.
mijn cyclus was van 17 juni tot en met 20 juli(weer ongi)! Kan iemand me helpen!!

grtjes
p.s hoest met de zwangeren?? Niet misselijk?
en debbie hoest met jou? al rdtjes?

Dan heb je dus een cyclus van 34 dagen gehad meis. Misschien kun je op predictor.nl dan ff kijken of anders ff 34 dagen verder tellen op de kalender. 20 juli is dan dag 1 dan weet je je nieuwe nod. Hoe waren je vorige cyclussen? Sorry ik weet ff niet meer in elke ronde je zit.

Liefs Nathalie

hai ci lo ja toen was ik al verder dan ik dacht maar denk het nu niet want ik was toen ook al een tijdje heel moe en nu heb ik dat sinds 2 weekjes nog maar.

nathalie nee ik heb niet ge tempt.maar wie weet duurt het niet lang meer voor je ik hoop het echt voor je ik had het zelf ook niet verwacht en wist niet wat ik zag toen er stond zwanger haha

roosje hai ik had sinds vrijdag licht bloedverlies ook wel helder en had vandaag mijn nod
ik heb gister toch maar getest en ik ben zwanger nu verlies ik nog steeds wel wat bloed niet erg veel maar voor mijn gevoel genoeg dus het kan best zijn dat je wel zwanger bent dat zie je wel aan mij heb nu 3 testen gedaan in totaal en allemaal positief!!!
suc6

liefs sirion

hey

Ik heb ook wel van mensen gehoort die toch een beetje licht bloed verlies hebben de eerst maand van hun zwangerschap.

Hier zijn de RD gelukkig al weer bijna over ben gelukkig altijd maar een dag of 2 a 3 ongi
en nooit echt erg, maar heb dus wel sinds ik gestopt ben met de pil in februari een dag of 2 van te voren al wat druppels. met de pil nooit werd dan ook altijd pas ongi als ik weer aan de pil moets dus aan het einde van de stopweek.

hey chantalle heb even een lijstje van predictor voor je gekopieerd. ik kom op 33 dagen als je op 17 juni je eerste dag was vorige keer en 20 juli deze keer.
die van mij is prakties hetzelfde ik ben alleen 1 dag later op 21 juli ongi geworden en heb ook een cyclus van 33 dagen.

Laatste menstruatie:  
20 juli 2008

Cyclusduur:  
33

Meest vruchtbare dag:  
7 augustus 2008

Eisprong dag:  
8 augustus 2008

Innesteldag:  
13 augustus 2008

Positieve bloedtest mogelijk  
18 augustus 2008