WIE IN JULI NOD DEEL 2

hai nat
ik stuur je later een uitgebreid verslag ok
maar de kids hebben even mijn aandacht nodig en ik moet even liggen
ben doodmoe
liefs ci lo...

Hoi Ci lo,

Heb net je berichtje gelezen aan Nathalie. Weet eigenlijk wanneer je bedoeld dat ik ineens een berichtje stuurde dat er niemand online was en dat ik daarom ermee stopte.
Waarschijnlijk was het een keer dat het wat langer duurde dat je reageerde en dacht ik dat jij al weg was. Een andere reden kan ik echt niet bedenken. Sorry was echt niet bedoeling dat jij zou denken dat ik niet met je wilde praten.

Vind het juist onwijs gezellig en vind het juist jammer als er niemand online is. Maar soms duurt het zo lang dat er een reactie van iemand komt of er komt helemaal geen reactie meer.

Hoop dat we gewoon weer gezellig verder kunnen beppen.

Zit nu op mijn werk maar moest even reageren.

Liefs Debbie

hai bears
nou ik had het even terug gezocht
en ik had gereageerd en zat weer op jouw reactie te wachten
en toen kwam jij dus met het bericht dat je maar ging slapen omdat er niet meer meiden waren ik wou het hier naar toe kopieren om het je te laten zien maar dat wijgerde het systeem.

maar goed laten we gewoon met een schone lei beginnen ik heb geen zin in gezeur.
liefs ci lo...

hai nat  Heb je je moeder nog gesproken na gisteren?
Heeft je oma nog met haar gesproken?
Hoe gaat het met de kids? vermaken ze zich nog een beetje in de vakantie?
Je zou deze week naar Noorderdierenpark Emmen of niet?
Das hier best dichtbij, hiih

heb mn moeder vanmorgen gesproken de kids wilden naar haar toe
maar dat kon niet omdat ze vanmiddag naar de dokter moest

ja mn oma heeft met haar gesproken en mn oma had kwaad gedaan tegen haar maar dat heeft niets geholpen

de kids vervelen zich dood zodra het mooi weer is gaan we dus naar emmen en naar het dolfinarium.

zo ik moest even liggen vanmiddag ik was echt moe
ik had de troep opgeruimd aanrecht aan kant gemaakt stofgezogen alle was naar het washok gebracht 2 wasjes gedraaid stof afgenomen toen gedoucht en toen was mijn lichaam op.
nog even en dan doe ik de meisjes naar bed en zoontje lief mag opblijven
liefs ci lo...

hej dames!

Daar be ik weer, heb net een lange werkdag achter de rug!!
Ben kapot ,dus denk dat ik maar op de bank ga liggen!!
Morgen begitn namelijk mn vakantie!!!!! Joepie twee weken niks doen!!
Heb net de h en m gids gekregen, staan zo'n leuke dingetjes in!
Maar ga denk ik toch na de winkel, kun je tenminste gelijk passen, dat retourneren is niks voor mij.

Trouwens sonja en nathalie bedankt voor de reactie, ga gewoon mn laatste vakantie week maar klussen, dat komt dus goed uit, dan heeft mijn man ook vakantie!

Heb alleen slecht nieuws gekregen vandaag, heb een ontslag brief binnen, (wist ik al), mijn baas stopt met zn bedrijf(is 60 jaar geworden,dus stopt ermee), mijn collega zou t eigenlijk overnemen. Maar kreeg te horen dat dat niet door gaat, dus per 1 januari sta ik op straat, help???????????
(werk genoeg voor 20 uur denk ik wel, maar stel dat ik dan tegen die tijd zwanger ben? Krijg je dan volledig loon? Wel ww uitkering toch? want ja...zwanger zullen ze je op een nieuwe plaats niet aannemen, en ja wachten is ook geen optie, want dan ben je weer een jaar verder(is ook al weer zoiets).
Zouden jullie doen?

Bears, nog steeds geen rdtjes? ga je al testen?

En de rest van de zwangeren, hoeveel gaan jullie straks nog werken?

grtjes chantalle

hallo allemaal

hoor eigenlijk bij nod augustus maar daar is het erg stil, kom hier dus maar ff buurten

Gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangeren onder ons

En Chantalle vervelend van je ontslag, zou niet weten wat je moet doen, denk gewoon even afwachten en als je dan al wel zwanger bent wat natuurlijk te hopen is dan kan je toch na je verlof ergens beginnen.

Hier gaat alles goed, klusweek al gehad, nu afwachten tot 2 augustus...
Heb al een paar dagen een opgeblazen gevoel en een raar zeurend gevoel onder in mn buik??? En gister voelde het als ongesteldheidskramp maar dan minder??? Vandaag weer minder

groetjes

Op dit moment werk ik niet door een ongeluk en de daarbij behorende klachten die ik daarvan nog heb, het zal voor mij zowiezo moeilijk worden om te werken of om geschikt werk te vinden als het eenmaal wel zou kunnen. Ik zou wel graag willen maar mn lichaam laat dat niet toe. En dan wil je een kindje? zal de vraag dan zijn, ja, dat is al een tijdje een wens van ons en ik wil mijn leven niet laten bepalen door wat er gebeurt is, daarnaast kan ik een hele hoop maar op een andere manier en op een wat lager tempo. Mijn moeder heeft hetzelfde probleem als ik en als kind zijnde heb ik daar nooit iets van gemerkt of ben iets tekort gekomen. En ik zou ook graag bij mn kind willen zijn, mn moeder was er ook altijd en daar ben ik heel blij om.

groetjes

Even een vraagje hoor? Maar gaan de meiden die nu hun NOD hebben in aug hier verder of bij de andere topic? Heb daar nl ook gereageerd. Hier is het ook heel gezellig dus vandaar.

Liefs linda,

Terug
Bovenaan