WIE IN JULI NOD DEEL 2

hai patricia
hoe was het vandaag bij de gyn?
ik hoop goed
nou ik hoor het wel als je zin hebt om te praten.
liefs ci lo...

Hey Ci Lo,

Ja ik ben geweest en ben er gelukkig achter wat er aan de hand is en waarom ik vorige week in het ziekenhuis gelegen heb. Ik heb een grote Cyste in mijn eileider en moet operatief verwijderd worden en als mijn eileider erg slecht is moet deze verwijderd worden de Gyn heeft het al gelijk over IUI gehad(als m'n eileider  verwijderd moet worden zullen we hier direct mee  beginnen met IUI)  dus ik ben in ieder geval wijzer geworden en weet nu dat het niet tussen mijn oren zit maar dat het medisch is. Het klinkt raar maar ik ben blij nu kan er wat aan gedaan worden ik ben zo opgelucht dat wil je niet weten. Je zal wel denken je bent gek je moet geopereerd worden maar ik zie het als een pluspunt hij kan gelijk kijken of er verklevingen zitten o.i.d. dus het was me het dagje wel weer.

Ik ben ook heel moe nu heb gewoon daarna gewerkt tot 21:00 uur ik kijk zo nog even of je gereageerd heb of dat je al slaapt ga nu nog even las vegas kijken

hoe is het bij je moeder gegaan?

liefs
patries

hai patries
ik was gorden ramsay aan het kijken
ik kijk altijd naar hem vind hem super goed.

wat fijn dat je nu weet wat er aan de  hand is.
en dat hij jou gelijk wil helpen na de operatie
zij hij nog of het dan zeker allemaal goed komt of kan hij je dan nog niet garanderen of je snel zwanger raakt.
nou fijn in ieder geval dat het begin er nu is
en die operatie is misschien wel niet leuk maar is wel noodzakelijk voor je eigen
gezondheid
en daarna kun je eindelijk verder met je droom.
wat is dat precies iui

nou was dus naar mijn ma gereden die woont ook nog in een andere stad deed ze de deur niet open wij bellen aan de deur en op de huis tel en op de mobiel bonken op de ramen niets en de achterdeur op slot.
toen ben ik naar mijn beste vriendin gegaan die woont daar dicht bij de kids waren helemaal teleurgesteld.
belt ze 2 uur later op zegt ze dat ze op dat tijd stip waarschijnlijk onder de douche stond.
nou fijn hoor mooi dom

nou patries fijn dat je nog even hebt laten weten hoe het vandaag was gegaan
mijn man zegt net dat hij het ook heel erg voor je vind en doet hierbij jou ook de groetjes beterschap en sterkte
wij hopen dat jullie gauw zwanger zijn
liefs knuffel ci lo en man...
weltrusten tot morgen

Ach wat lief zeg!!
Ja op de echo zag alles er verder goed uit (moet natuurlijk nog maar blijken als ze de operatie gaan uitvoeren (gaat via een soort kijkoperatie met kleine sneetjes in je buik) hij zag zelfs eitjes zitten maar de cyste blokkeert dus alles waardoor zwangerschap uitblijft maar kans is wel groot dat er een eileider uit moet en IUI uitgevoerd gaat worden dit is wat ze voor IVF behandelingen doen IUI wordt het zaad bij de vrouw ingespoten en bij IVF wordt eerst een rijp eitje bij de vrouw eruit gehaald van de man het zaad erbij gedaan en dan teruggestopt bij de vrouw. beetje lomp uitgelegd maar je snapt me wel toch. hihi
Ik ben echt heel blij dat kan je, je niet voorstellen ik zie het ook echt positief in hoor. Vond het vorige week erger dat ik niet wist wat er met me aan de hand was dan dit.

Wat raar zeg dat dit nu weer gebeurde met je moeder!! heb je verder wel altijd een goede band gehad met je moeder (ouders) is dit nu voor het eerst dat ze zo doen?

slaap lekker meid en doe je man de groeten echt lief zeg.

ben blij dat ik nog even me verhaal kwijt kon. Ik hoop dat ik snel geholpen kan worden en dat we verder kunnen denken er zijn zat vrouwen die met 1 eileider op de natuurlijke manier nog zwanger worden dus hoop dat dat bij ons ook het geval is.

slaap lekker en spreek je morgen weer uiteraard pas in de avond want moet gewoon weer werken. Heb het op me werk verteld vandaag en ze waren echt heel lief voor me en leven met me mee en zullen me steunen waar nodig is dus wat dat betreft ga ik dit met een gerust gevoel doen.

veel liefs
patries

goedemorgen dames
hoe staan de zaken er vandaag voor?
zijn er al wat dames zwanger?
we hebben nog
bears
janien
tallutah
klarie
deze dames hebben allemaal al hun nod gehad
nou meiden jullie houden het wel spannend
liefs ci lo...

Hi Meiden,

Patricia, was wel ff schrikken toen ik het las, maar wat fijn dat jullie nu weten waar je aan toen bent zeg meis. Kan me je opluchting wel enigsinds voorstellen. Heel veel geluk en hoop dat ze je snel kunnen helpen.

Het is idd spannend voor heel veel meiden.
Vertel vertel hoe is het met jullie?

Ci Lo, het kan aan mij liggen, maar mijn gevoel zegd dat je me een beetje ontwijkt
Ik hoop echt niet dat dit het geval is door de woorden van paar dagen geleden. Want het was echt niet mijn bedoeling je te kwetsen. Heb het niet goed gelezen en daarna mijn vraag niet goed verwoord, wat als ik het terug lees op hele nare manier voor je over moet zijn gekomen. Ben erg benieuwd hoe het verder met je gaat?

Liefs Nathalie

hai nat
ik ontloop je niet maar was wel heel erg kwaad op jou en bears om jullie reactie
en wat mij ook irriteerde was dat ik zette een  achter chantalle zn naam omdat zij zich op de aug lijst heeft gezet.
toen heb jij dat er weer afgehaald omdat ze nog niet ongie was
ik vind als je nog niet ongie bent hoef jij je ook niet op de lijst voor de volgende maand te zetten als je nog niet ongie bent weet je de nod voor de volgende maand ook nog niet en het is ook niet leuk voor de meiden van aug als ze in een keer toch zwanger was dan stond ze gewoon voor de lol op die lijst die meiden hebben ook gevoel.
maar goed dit is mijn topic en jij veranderd mijn ding  omdat jij er anders over denkt ik vind dat niet kunnen.

en laatst was ik met bears aan het praten en zegt ze nou ik stop er mee want er zijn verder geen andere meiden on line dus had ze geen zin om met mij alleen verder te praten dat vond ik ook raar over komen en had zo iets van dus je wil niet alleen met mij praten nou dan hoef ik ook niet met jou te praten
en een tijdje later komt dan de opmerking ook van haar kant samen met jouw over mijn eetgedrag en uit eten gaan etc
dat alles bij elkaar werd ik levenslink van
maar ik heb toch gezegd
het is wel goed zo
ik heb nl geen zin in gezeur ik doe dit voor mijn plezier
dus op dit moment is er niets meer aan de hand

nou bears als je dit leest het is niet de bedoeling dat ik dit achter je rug om typ want dit   was ook voor jou bedoelt.

dus nat ik ontloop je niet er is niets meer aan de hand ik heb toch gezegd zand er over
liefs ci lo...

Grrr okay poging 3 om mijn berichtje hier te typen, gaat lekker vandaag!

Fijn dat het nu uitgesproken is. Ik vond het zo stil aan jou front richting bijv. mij dus dacht wil er toch nog ff iets over zeggen. Als er was is waar je je aan ergerd mag je dat gewoon zeggen hoor meis.

Betrefd het  achter Chantalle haar naam deel ik je mening ook. Ik dacht dat je je misschien vergist had en daarom had ik hem weggehaald. Ik dacht dat ie daarna er gewoon weer stond, maar blijkbaar niet. We kletsen hier samen met zjn allen hè.

We zijn nog met best veel meiden over rond hun nod.
Hopelijk komen er veel  bij.

Heb je je moeder nog gesproken na gisteren?
Heeft je oma nog met haar gesproken?
Hoe gaat het met de kids? vermaken ze zich nog een beetje in de vakantie?
Je zou deze week naar Noorderdierenpark Emmen of niet?
Das hier best dichtbij, hiih

Knufff Nathalie

Terug
Bovenaan