WIE IN JULI NOD DEEL 2

Sonja als je teld op een kalender kom je uit op 34 dagen geloof ik.
Maar kan ook zijn dat ik het mis heb hoor.

Fijn dat je al weer wat minder bloed verliesd. Heel veel geluk in nieuwe ronde!

Liefs Nathalie

volgens mij toch echt 33 dagen
17 juni was dag 1 en 20 juli weer dag 1 daar tussen zit dan 33 dagen
( denk ik hoor )
ik was 18 juni ongi en nu 21 juni dus ook 33 dagen

Zijn we weer eventjes voordat we weer een stukje gaan verven (gelukkig bijna klaar).

Weet nog steeds niet wanneer ik nou weer zou gaan testen. Denk dat ik dan toch maar wacht tot vrijdag. Dat was in eerste instantie al mijn bedoeling, maar geduld........hebben we niet.
Jammer dat er weer rode gezichtjes op de lijst zijn bijgekomen. Zit nu wel erg rood
inmiddels.

Nathalie voor jou gaat het nu ook eindelijk opschieten. Ga je ook vrijdag meteen testen of wacht je nog even af?
Weet even niet wie er nog meer deze hun NOD verwachten. Maar gaan jullie direct testen of nog even afwachten?

Debbie

Ohh ja je hebt gelijk Sonja, 20 juli is dan alweer dag 1
Zo komen we er samen wel, hihih

Bears goed dat je kan wachten meis. Je moet het samen met je mannetje beslissen. Ik duim in elk geval voor je.

Ik ga vrijdag nog niet testen. Ik wacht denk ik zowiezo tot na het weekend. Ben erg benieuwd wat mijn tempteratuur gaat doen enzo. We wachten gewoon rustig af
Nou ja rustig, ahhahaha. Morgen is het alweer woensdag gelukkig.

Liefs Nathalie

Hoi meiden

Nou ik ga in ieder geval niet weer testen, pas als ik een week overtijd ben, denk ik.
Heb nu  toch al het idee dat ik donderdag of vrijdag de rd's krijg.
We wachten maar weer af!!

Groetjes Mama2006

Hi Mama2006, jij had zondag toch al getest? En donderdag je nod? Dus dat wil niks zegge hoor dat het zondag nog niet positief was. Geeft natuurlijk ook geen garantie dat het gebeurd, maar okay. Ik begrijp dat je liever ff wilt wachten. Hoop voor je dat de rd-tjes wegblijven.

Liefs Nathalie

Hallo allemaal,

Dank jullie wel voor jullie reacties.
Inmiddels wat meer bloed verloren  (beetje bruin-rood zoals altijd in het begin, sorry hoor) dus ik denk dat ik gewoon ongesteld ben. Heb ook geen last van zwangerschapskwaaltjes. Wel heb ik minder buikpijn dan anders (voor mijn gevoel althans). Ik wacht wel gewoon af en als het niet doorzet kan ik alsnog gaan testen van het weekend of zo. Maar ik denk dat het dus neit nodig is om te gaan testen. Brengt me wel bij het volgende: deze cyclus was  dan dus maar 24 dagen en de cyclus hiervoor 26. daarvoor had ik nog gewoon de pil. Het wordt dus  korter.... Ik denk dat ik maar wel gewoon 28 dagen aan moet houden voor mijn volgende NOD of niet?
We duimen voor iedereen die deze week zijn NOD heeft. Hopen dat het weg blijft.
GRoetjes Roos

hai janien
morgen ben je 2 dgn over tijd hoe staat het ermee?
laat even wat van je horen?
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan