WIE IN JULI NOD DEEL 2

Hhahaha vind je het heel erg als ik het ook niet snap?
Had je wel veel bloed verloren 10 juli? Of misschien was je toen ook al wel gewoon zwanger, maar wel bloed verloren, wie weet, hihih

In elk geval GEFELICITEERD meis!

Liefs Nathalie

hey Nathalie,

zo dat is spannend zeg! weet je al wanneer je gaat testen? dat je zoveel geduld hebt?

ik hoop echt voor je dat je zwanger bent zo wel heel leuk zijn en na  alle rot dingen  die je al hebt gehad hoop ik het van harte

liefs
patries

Heb besloten dat ik maandag ga testen. Wil het weekend nog afwachten
Mijn buik jeukt vanavond en heb mijn broek losgeknoopt zit niet lekker
Stom hè, misschien verbeeld ik het me maar allemaal hoor. Maar voel me gewoon anders.

Liefs Nathalie

quote: anoniem2008 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-07-2008 21:38:49'));

Vind het zelf ook allemaal erg...vreemd...zeg maar! Zal het proberen te verduidelijken

* 6 juni gestopt met de pil
* 13 juni ongi
* 10 juli ongi ( lange cyclus dus)
* 17 juli ( eisprong, achteraf gezien)
* 25 juli en 26 juli positief getest!

Dus de laatste cyclus is heeel kort, de eisprong was een week na mijn eerste dag van mijn menstruatie! Had ik dus ook totaal niet verwacht, ik alles uitgerekend enzo, maar toch toevallig die dag seks gehad, en na een paar dagen verloor ik 1 dag bloed zonder verder menstruatieklachten, misselijk, gevoelige borsten en tintelend en raar gevoel in mijn buik, dus ik denk ga toch testen! En positief dus, maar eigenlijk ben ik pas 2 weken zwanger dan toch? Snap het zelf eigenlijk ook niet helemaal! Hahaha

hey anoniem,sorry dat ik even binnen kom vallen maar is het niet mogelijk dat je op 10 juli al zwanger was? bij 1op de zoveel vrouwen gebeurd het dat ze ongesteld zijn maar toch zwanger...........
ik vind een cyclus van 15 dagen erg kort,een eitje heeft al gemiddeld 8dagen nodig om te rijpen en dan daarna gaat er nog een heel proces gebeuren,het innestelen bijvoorbeeld heeft al een paar dagen nodig!

maar verder wil ik je van harte feliciteren met je zwangerschap,wens je een voor spoedige zwangerschap.
liefs corina

Temperatuur update: 37,21 ben benieuwd hoe ie morgen vroeg is.
Heb nu 3 dagen 's avonds tempt: 37,50 - 37,13 - 37,21

Ben benieuwd wat is morgenvroeg doet. Liefs Nathalie

Snap het ook echt niet, ga maandag ook gelijk de huisarts of verloskundige bellen! Ook omdat ik al zo snel kan testen! Ik ben op 10 juli echt heel heftig ongesteld geweest, een aantal dagen, wel met van te voren klachten die ik niet herkende, maar dat heb ik afgeschoven op het ontpillen!
maar heb 2 testen gedaan en allebei positief, dus dan ben je toch echt zwanger? tenminste heb begrepen dat zo'n test dat anders echt niet aangeeft! Weet het echt niet meer...wordt er wel een beetje onzeker van...heeft er iemand anders ervaring mee of tips of adviezen???

Tja als twee testen het aan geven meis. Lijkt me apart dat je dan niet zwanger bent. Dan heb je heel wat hormonen in je urine. Begrijp dat je beetje onzeker bent, maar maandag gewoon ff ha bellen en misschien kan je al wel binnenkort een echo krijgen om vast te stellen hoelang je dan idd zwanger bent.

Wat zijn je klachten op het moment dan?

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie even een vraagje over temperaturen ik zie dat jij nu iedere keer tempt maar ik dacht dat, dat altijd alleen van belang was bij je eisprong? geeft het ook aan als je zwanger zou zijn? Was even nieuwsgierig.

Oh ja ik klets ook mee met een andere Topic met meiden die ook de medische molen in zijn. Ik blijf hier ook kletsen uiteraard maar om jullie te steunen.

liefs
Patries

Terug
Bovenaan