quote: anoniem2008 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-07-2008 21:38:49&apos

);
Vind het zelf ook allemaal erg...vreemd...zeg maar! Zal het proberen te verduidelijken
* 6 juni gestopt met de pil
* 13 juni ongi
* 10 juli ongi ( lange cyclus dus)
* 17 juli ( eisprong, achteraf gezien)
* 25 juli en 26 juli positief getest!
Dus de laatste cyclus is heeel kort, de eisprong was een week na mijn eerste dag van mijn menstruatie! Had ik dus ook totaal niet verwacht, ik alles uitgerekend enzo, maar toch toevallig die dag seks gehad, en na een paar dagen verloor ik 1 dag bloed zonder verder menstruatieklachten, misselijk, gevoelige borsten en tintelend en raar gevoel in mijn buik, dus ik denk ga toch testen! En positief dus, maar eigenlijk ben ik pas 2 weken zwanger dan toch? Snap het zelf eigenlijk ook niet helemaal! Hahaha
hey anoniem,sorry dat ik even binnen kom vallen maar is het niet mogelijk dat je op 10 juli al zwanger was? bij 1op de zoveel vrouwen gebeurd het dat ze ongesteld zijn maar toch zwanger...........
ik vind een cyclus van 15 dagen erg kort,een eitje heeft al gemiddeld 8dagen nodig om te rijpen en dan daarna gaat er nog een heel proces gebeuren,het innestelen bijvoorbeeld heeft al een paar dagen nodig!
maar verder wil ik je van harte feliciteren met je zwangerschap,wens je een voor spoedige zwangerschap.
liefs corina