A
Anoniem
Guest
Vorige week dacht ik dat mijn eisprong was ( terwijl ik die voorheen nooit voelde) maar nu schoot het gewoon door mijn gedachten,bepaalde buikpijn, maar verder echt totaal niet over nagedacht! Zondagavond voelde ik een soort tintelingen onderin mijn buik ( heel raar) en maandag had ik donkerbruin bloedverlies ( zonder verder klachten te hebben die maar leker op menstruatie!) dus toen begon er wel wat hoop te komen, vooral toen het s avonds weer over was! ( maar tegelijkertijd dacht ik wel dat een innestelingsbloeding alleen maar gepaard gaat met helder rood bloed ??, maar goed mijn menstruatie is ook vaak donkerbruin/ zwart ( sorry voor de details), dinsdag verschrikkelijk misselijk, weinig eetlust ( nu nog wel) en erg gevoelige tepels, ook wel moe, maar dat kan ook iets anders zijn, weet het niet!
Maar het kan bijna ook niet dat ik vanaf 13 juni zwanger ben, want het was echt een heftige menstruatie ( en heb daarvoor ook al wel eens getest, zomaar) ..dus zal echt tot maandag moeten afwachten..
En hoe is het met jou? Want heb niet alles teruggelezen...wanneer was jouw NOD? En nog steeds niet ongi begrijp ik?
Maar het kan bijna ook niet dat ik vanaf 13 juni zwanger ben, want het was echt een heftige menstruatie ( en heb daarvoor ook al wel eens getest, zomaar) ..dus zal echt tot maandag moeten afwachten..
En hoe is het met jou? Want heb niet alles teruggelezen...wanneer was jouw NOD? En nog steeds niet ongi begrijp ik?