WIE IN JULI NOD DEEL 2

Vorige week dacht ik dat mijn eisprong was ( terwijl ik die voorheen nooit voelde) maar nu schoot het gewoon door mijn gedachten,bepaalde buikpijn, maar verder echt totaal niet over nagedacht! Zondagavond voelde ik een soort tintelingen onderin mijn buik ( heel raar) en maandag had ik donkerbruin bloedverlies ( zonder verder klachten te hebben die maar leker op menstruatie!) dus toen begon er wel wat hoop te komen, vooral toen het s avonds weer over was! ( maar tegelijkertijd dacht ik wel dat een innestelingsbloeding alleen maar gepaard gaat met helder rood bloed ??, maar goed mijn menstruatie  is ook vaak donkerbruin/ zwart ( sorry voor de details), dinsdag verschrikkelijk misselijk, weinig eetlust ( nu nog wel) en erg gevoelige tepels, ook wel moe, maar dat kan ook iets anders zijn, weet het niet!
Maar het kan bijna ook niet dat ik vanaf 13 juni zwanger ben, want het was echt een heftige menstruatie ( en heb daarvoor ook al wel eens getest, zomaar) ..dus zal echt tot maandag moeten afwachten..

En hoe is het met jou? Want heb niet alles teruggelezen...wanneer was jouw NOD? En nog steeds niet ongi begrijp ik?

ow ja, en witte afscheiding, en heb zelf ook echt het gevoel dat het zo is, en juist niet omdat ik er zo veel mee bezig ben, want dat was helemaal niet!
Wat kan een dag dan nog lang duren zeg..
ik ga lekker ff slapen, we hebben een lange vermoeiende reis achter de rug, dus nu weer lekker in mijn eigen bedje!

Trusten en tot morgen

Leepat, ik temperatuur deze ronde voor het eerst de hele ronde. Ben 18 juni begonnen, maar das geen hele ronde geweest, want werd 27 juni ongi. Je moet vanaf dag 1 van je cyclus tempen, dus als je ongi bent. Je hebt een basistemepratuur en na je eisprong stijgt je temperatuur 0,3 tot 0,5 graden. Na 3 hoge temperaturen kun je er een beetje vanuit ga dat je eisprong is geweest. Als je 14 tot 18 hoge temepraturen hebt, kun je wel eens ff testje gaan wagen. Na eisprong worden de meeste vrouwen na 14 dagen ongi. Dit kan echter ook iets eerder of iets later zijn. Zo kun je dus een beetje zien of je eisprong geweest is. Maar als je paar maand tempt kun je zicht krijgen in je cyclus. HA vragen dit ook altijd eerst om 3 maanden bij te houden.

Temperatuur is van veel dingen afhankelijk hoor. Elke ochtend voordat je opstaat en naar de wc bent geweest op dezeflde tijd rectaal temperaturen. Dus niet eerst naar de wc of uit bed om thermometer te pakken. Maar ook het vroeg of laat naar bed gaan, of slecht slapen, verkouden zijn of geklust hebben heeft allemaal invloed op je temperatuur.

Mijn temperatuur was vanmorgen nog 36,91 en mijn basis lag rond de 36,51
Het gaat om ochtend temperatuur. Maar was benieuwd wat mijn temperatuur 's avonds was, vandaar net nog ff update.

Liefs Nathalie

Hallo allemaal,

Ik denk ik meld me toch nog maar even op de valreep aan. Ik ben sinds eind juni gestopt met de pil en lees sindsdien al mee op het forum. Ik wilde me al eerder aanmelden maar ik werd maar niet ongi. Dacht o ik zal wel mega lang moeten ontpillen, en ik werd er heel onzeker van. Ik dacht als ik me nu aanmeld moet ik heel lang iedereen teleurstelln doordat ik zelf ook niks weet. Ik had na mijn nod al 3 keer getest en steeds negatief. Ik ging er dan ook vanuit dat het nooit raak kon zijn, ookal voelde ik me zooow anders. 2 weken geleden voor het laatst getest. Maar nu had ik gister getest met die van de etos, en wat denk je licht streepje ( en een donkere natuurlijk haha)! Ik googelen of die testen wel betrouwbaar waren, en het was een heeeeel licht streepje. Dus ik nog maar ff de digitale van clearblue gehaald, en wat denk je ZWANGER!!!! Ik kan het niet geloven!! Misschien denken jullie, jemoet je op het andere forum aanmelden, maar ik wilde jullie ook graag een hart onder de riem steken, en nathalie, ik lees al even met je verhaal mee en ik hoop ook zo voor je dat je zwanger bent!!!! En de rest natuurlijk ook!! Ik zal even wat gliters voor jullie strooien ***************

Liefs El

Ha Dames,

We zijn al terug wou nu niet meer langer blijven wil het nieuws aan mijn ouders vertelen.

Ik kan het nog steeds niet geloven omdat ik er deze maand ook niet vanuit ging.
Ik zal jullie mijn vakantie verhaal vertellen.

Ik had op de camping niet echt last van kwaaltjes alleen de gebruikelijke als je in het buitenland bent.
Iets krampen in de buik (door het eten)
Smiddags misselijk (te lang in de zon gelegen).
Moe savonds op tijd in bed( had iedereen door het lekker luieren)
Veel meer hoofdpijn(door de wormte)
Ik had alleen twee dagen voor mijn NOD steekjes boven mijn blaas en dat is het enige moment waar ik heel even dacht zou het toch???
De avond voor mijn NOD zij ik tegen mijn man "nou morgen vroeg ben ik niet te genieten want dan wordt ik weer ongie""
Toen zei hij nog van öf niet"!!!!.
S morgens om half zeven moest ik plassen en dacht dan test ik nu want dan slaapt iedereen en zien ze me niet met een bekertje over de camping waggelen.
Zit ik daat op de wc test voor mij op de grond val ik al half in slaap en kijk naar ongeveer 5 min naar de test "zag ik daar nou een streepje???????? ik de test gepakt en nog eens kijken NEE toch niet maar ik zag toch echt wat ik met de test biuten het washok  en toen zag ik een heel licht streepje (of wordt ik nu gek en wil ik het zien) ik in een draf naar de tent manlief wakker gemaakt en hij zag ook wat maar heel licht..
Wij afgewacht op mijn ongie kwam natuurlijk niet en we zouden de dag er na weer testen had er 3 mee genomen 2 van sencitest en 1 cleare bleu.
De volgend e ochtend ik natuurlijk al om 5.30 getest de sencitest had weer een streepje maar ik wou meer duidelijkheid met de amdere test ZWANGER/NIET ZWANGER maar laat ik die door de zenuwen verprutsen en toen had ik noch niks ik wist wel dat ik zwanger was maar je twijfeld toch als je maar een heel licht streepje ziet!!!.
Net thuis gekomen en direct de test op nieuw gedaan en natuurlijk Zwanger in beeld mijn man vond het wel fijn nu weten we het zeker.

Sorry voor het lange verhaal maar wou het toch met jullie delen.
ga nu ge kleine t-shirts bestellen voor opa en oma.

Ik babbel vandaag nog wel mee moet zo nog ff pitten na een autorit van 15 uur.
en natuurlijk wassen en de spullen weer op zolder leggen.

Fijne zondag.

liefs Wijnie (Nina)

Hey nina,

Die test met zwanger/niet zwanger wilde ik ook graag doen, dan weet je tenmiste zeker dat je het goed ziet haha! Je kunt het zeker zowat niet bevatten? Ik niet in ieder geval. Ik heb er ook nu al moeite mee om het voor me te houden, dus jij wil het ook al zo graag vertellen. Ik heild gister mijn verjaardag, en natuurlijk ging het over kleine spruiten. ze moesten eens weten hihi!

Ik zit net mijn eigen verhaal terug te lezen en zie dat ik er heb neergezet eind juni te zijn gestopt, maar ik ben ff aan het terugrekenen gegaa, en ik had begin juni (2 of 3) mijn laatste ongi na het stoppen met de pil, dus als ik goed reken ben ik al 5 weken ofzo?!! spannund. O ja ik vergeet helemaal iedereen die ook zwanger is te feliciteren, en nogmaals iedereen die het nog gaat worden toi toi toi!! Ik geloofde trouwens nooit dat uitgerekend ik na 1 keer al zwanger zou zijn... Maar mijn man had een week terug een hele rare droom, ik was bevallen van 2 heuse eieren hahah een jongen en een meisje, en ik moest ze uitbroeden hahaha. Ik heb me helemaal rot gelachen daarom! En nu zeg ik steeds ... let jij even op de eieren haha! Maar zijn voorgevoel was dus goed! Alleen hoop ik niet dat hij het aantal van deze zwangerschap goed heeft hihi Sjonge weer een heel lang verhaal....

Liefs El

NOD JULI
1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje  zwanger!

3/7

4/7  

5/7
Brasilgirl, 25 jaar, 1e ronde - 1e kindje  zwanger!

6/7
7/7

8/7  
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje

9/7
Anke, 35 jaar: 1e ronde - 1e kindje

10/7
11/7
12/7

13/7  
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje  zwanger !!!
Anoniem2008, 22 jaar: 1e ronde - 1e kindje  zwanger!!!
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1e kindje  zwanger !!!

14/7
Mamoetje1006, 7e ronde, 1e kindje (38 dgn)

15/7
Chantalle, 23 jaar: 1e ronde, 2e kindje
Ramona, 24 jaar 2e ronde - 1e kindje

16/7
Wietske, 37jaar: 13e ronde - 1e kindje

17/7
18/7
19/7  
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje
Keetje, 27 jaar: 2e ronde - 1e kindje 16/7

20/7
21/7

22/7  
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
26/7
Sirion, 25 jaar: 3e ronde - 2e kindje  zwanger !!!

23/7
Klarie, 29 jaar: 1e ronde -  3e kindje

24/7  
Wijnie, 27 jaar:  6e ronde - 1e kindje  ZWANGER!!!!!!!
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje

25/7  
MOON, 23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn. m.b.v. Clomid en Pregnyl)  
Mama Iris, 3e ronde - 2e kindje
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje
Roosje, 28 jaar: 1e ronde - 1e kindje

27/7
Estherx1975, 32 jaar:  6e ronde - 1e kindje

28/7  
Nijntje, 24 jaar:  2e ronde - 1e kindje
30/7  
Sahiton, 33 jaar: 11e ronde - 2e kindje
Lot, 24 jaar, 1e ronde - 2e kindje

tallutah ik heb je van de lijst gehaald niet verkeerd bedoelt maar jij had de 22ste
je nod en we horen al een tijdje niets meer van je anders blijft iedereen naar je
vragen als je wel weer zin hebt om te teageren dan ben je natuurlijk van harte welkom

hallo meiden
daar ben ik weer
hier gaat alles goed
alleen savonds val ik zo in slaap en ga vroeger naar bed
ik kan niet meer volhouden wat ik normaal wel kon

lieve nathalie
ik ben zo benieuwd of je nu wel of niet zwanger bent
ik denk het wel en ik hoop het ook van harte voor je
gelukkig ga je morgenochtend testen hihihihihihihi

anoniem
van harte gefeliciteerd
maar jou verhaal klopt niet helemaal denk ik
ik denk dat je al zwanger was
en je zei dat je wel eerder had getest maar dat heb je toch niet na 13 juli gedaan?
ik denk dus dat die 13   juli je nod dus was en je had dat bloed verlies de 10e
daarna heb je toch niet meer getest?
ik denk dus dat je rond de 6 weken zwanger bent
en er zijn veel meer vrouwen die bloed verliezen die zwanger zijn
mijn eigen moeder had dat nl bij mijn zusje maar niet bij mij en mijn broertje
dus ook elke zwangerschap is weer anders.
ik zou de vk om een echo vragen
want als er een streepje op de test staat ben je natuurlijk gewoon hartstikke zwanger
geniet ervan

repesteeltje
ja inderdaad kom je nog even binnen vallen
jij ook van harte gefeliciteerd

lieve leepat
ik kan me voorstellen dat je niet mee doet aan augustus
je moet toch eerst geopereerd worden
en dat is nr 1 wat er nu moet gebeuren
stel dat je nu gewoon een keer wilt kletsen voor de gezelligheid
of omdat je je ei kwijt wil dan kun je me ook opzoeken op mijn topic
bij het zwanger zijn
zwangere meiden van het juli nod lijstje!!!

hallo wijnie
leuk dat je er weer bent
nou ik hoor het wel als je uitgeslapen en uitgepakt bent

nou weet ik niet of ik iedereen heb gehad o''ja sahiton

sahiton
hoe gaat ie
wat denk je wel of niet
en wanneer ga je testen
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan