WIE IN JULI NOD DEEL 2

even een up date tot nu toe

8 meiden

14 meiden

en we hebben nog 5 uitslagen te gaan
nl

nathalie
mama iris
sahiton
nijntje
lot

dus spannend de laatste dagen nog even!!!
liefs ci lo...

He Meiden!!

Gelukkig zijn er weer wat meer lachende gezichtjes bij gekomen de afgelopen dagen.. het werd hier wel een beetje rood!
Iedereen die ook zwanger is nu: Gefeliciteerd! Lekker van geniet hoor!

@Natalie: Ik kan het je al vertellen volgens mij hoor: Je bent echt zwanger! Wat je beschrijft had ik ook.. een paar dagen voor mijn NOD had ik van die krampjes onder in mn buik. Net of mijn onderste buikspieren steeds verkramten.. Dat is je baarmoeder die aan het veranderen is.. En je bent ook nogsteeds niet ongi.. dus appeltje eitje.. je bent zwanger!

@anoniem: eeuh ik snap je verhaal niet zo goed.... je had 13 juli volgens het lijstje je NOD.. dan moest je dus ongesteld worden. Als je dat dus niet bent geworden ben je net als Ci Lo en ik 5 a 6 weken zwanger. Maar uit je verhaal kan ik niet goed wijs worden of je nu wel of niet ongi bent geworden op of na 13 juli..

@leepat: ik weet niet of ik je al een berichtje had gestuurd maar goed hierbij dan nog een keer een bercihtje voor je.. Wat moet je toch wel geschrokken zijn! Vind wel dat je er erg nuchter over bent! wat ik knap vind want zo moet je er ook over denken.. Ik heb  2 jaar geleden ook een cyste gehad bij mijn eierstokken.. die cyste was uiteindelijk 7cm bij 5,5 cm.. Ja dat was toen wel even schrikken. Ik moest toen hormonen slikken en de cyste is daarna uitzich zelf na anderhalf maand weggegaan.. Ik moest wel om de 2 weken langs komen voor een echo om te kijken of hij wel kleiner werd, maar dat deed hij gelukkig. Bij mij wilden ze niet opereren omdat dit inderdaad je eierstokken kan beschadigen... Mag ik vragen waarom ze bij jou wel kiezen voor een operatie?? En vind je het niet eng dat je mogelijk 1 eierstok kwijt raakt? Als ik je verhaal lees zijn ze wel gelijk erg betrokken met je.. fijn dat je daarna ook gelijk in behandeling mag zodat het mogelijk dan wat sneller gaat.. Ik hoop voor je dat alles goed komt en dat je snel een ander eitje in je buik hebt.. ;-)

Ben nu weer even het overzicht kwijt wie ik wat nog wou vragen of vertellen.. misschien kom ik er later nog op terug! haha
Iniedergeval voor alle zwangeren: Kom gezellig mee kletsen op het zwanger zijn forum.. Is echt fijn om daar af en toe je kwaaltjes en onzekerheden met elkaar te delen..

Met mij gaat alles trouwens goed hoor! (zie je, ik vergeet mezelf! haha) Sinds een paar dagen voel ik me weer wat zekerder en denk niet meer bij alles na van ohjee wat betekend dit pijntje en kwaaltje of ohjee ik voel me vandaag wel weer erg goed.. ben ik nog wel zwanger enzv enzv.. Ik probeer er gewoon van te genieten en hoop dat het snel 13 augustus is.. dan naar de verloskundige en dan nog wachten tot de echo.. zucht het duurt me te lang.. Ik krijg inmiddels ook al een buikje.. dat vind ik wel bijzonder wardoor ik ga twijfelen of ik niet al langer zwanger ben.. vorige menstuatie was namelijk maar 2 a 3 dgn en niet echt heftig ongi geweest.. maar goed daar in tegen heb ik wel echt voor de 13e een eiersprong gevoeld met de daarbij behorende verschijnselen.. We zullen wel zien bij de echo..

Nou iedereen die wacht op hun NOD... ik duim voor jullie dat de rooie duiveltjes niet komen!!

Veel liefs!
Isa

snap er ook echt helemaal niets van..zucht...

Heb op internet gezocht en het is inderdaad zo dat een eitje minimaal 8 dagen nodig heeft om te rijpen en als ik van 10 juli tot 17 juli uitga is dat veel te kort.
Wel kun je maar een cyclus hebben van 21 dagen, heb ik uitgerekend en dan kloppen de datums van eisprong, testen enzo helemaal met mijn situatie! Dus erg tegenstrijdig.

Isa en ci lo:  ik hoop dat ik het een beetje uit kan leggen maar het is erg ingewikkeld:

- 6 juni gestopt met de pil
-  9 juni ongesteld
( na 17 dagen mijn eisprong aan de hand van ov test, dus ging uit van een cyclus van 32 dagen, mijn nod zou toen op 13 juli zijn)
- 10 juli werd ik dus al ongi ( en flink ook, 4 aanhoudende dagen met flink bloedverlies, buikpijn, hoofdpijn enz enz)

en dan de 25 en 26 juli positieve testen, 2 verschillende testen, 2 verschillende tijdstippen.
En heb inderdaad voor 10 0f 13 juli getest en niet meer daarna.
maar het is toch onmogelijk dat je menstrueert als je zwanger bent??

En hoe is het met julli? Jullie zijn 6 weken zwanger nu? Hoe voelen jullie je?
Nathalie: hoe is het? ben erg benieuwd?

Hoi anoniem
Hmm je bent een moeilijk geval hoor! hahaha grapje!!
Als ik je verhaal zo lees dan denk ik dat je deze keer gewoon een zeer korte cyclus had ofzo... Het lijkt er op (tenminsten dat denk ik...) dat je echt nog maar erg pril zwanger bent en dan je vanaf 10 juli moet rekenen.. aan je verhaal te lezen ben je toen ook echt ongesteld geweest.. Anders moet je gewoon even de huisarts bellen.. hij verwijst je dan door naar de verloskundige en zij kan je vast wel antwoord geven..   Maar zwanger ben je wel hoor.. een test geeft niet zomaar aan dat je zwanger bent... het is alleen even de vraag hoe lang al! haha
Nou laat maar gauw weten... we zijn erg benieuwd!!

Veel liefs
Isa

Gelukkig! Ik begon echt te twijfelen, maar dat hormoon is toch echt aanwezig, 2 duidelijke strepenEn hoe lang ik zwanger ben, maakt me niet uit! Ik ben zwanger! Haha, ik ga idd morgen gelijk de huisarts en vk bellen, heb ik wat mee zekerheid!
Spannend allemaal, ik ga vanavond ook eens even op het zwanger zijn forum kletsen!

bedankt voor je reactie

Wowwww meiden wat hebben jullie al veel gekletst
Ff proberen te lezen hoor. Ga me eerst ff klaarmaken om dalijk na de film te gaan.
Kom dan ff lezen en reageren!

Liefs Nathalie

Ik reageer wel ff in delen, want anders ben ik dalijk de lieve woorden van iedereen weer kwijt waartegen ik iets wou zeggen. Repelsteeltje GEFELICITEERD met jullie zwangerschap. Dank je dat je ons ff een hart onder de riem komt steken!

Wens je heel veel geluk! Hoeveel rondes waren jullie bezig? En hoelang was je nu overtijd?

Liefs Nathalie

hallo allemaal

Ben er heel even want ik ben zo moe en duizelig ppff.
het blijft nog spannend Nathalie, ik hoop da je morgenpositief test.(ik had allang niet meer kunnen wachten knap hoor)

Gefeliciteerd Anoniem, ik snap het ook niet helemaal,maar te warm om er  over na  te denken hahaha.

Ik heb deze dgn echt   wat off dagen twijfel weer heel erg.
Ik tempratuur ook deze mnd voor de GYN (misschien)mijn temp is nog steeds hoog sinds 14-7 maar dat hoort volgens mij tot aan je NOD.
Ik ben dus super moe,dizzy,goeie reuk af en toe, snachts plassen ook vermoeiend, af en toe wat steekjes onderin stemmings wisseling ,maar geen gevoelige borsten.
Nu denk ik dat sommige dingen door de warmte komt veel drinken veel plassen, vermoeidheid, duizeligheid, en ik weeg weer ies minder door stress en warmte,geen trek.
Ik ga denk ik woe of do testen.
Voor de rest let ik ook op mijn temp of die gaat dalen.
Nog even wachten dus.

xx Sahiton

Terug
Bovenaan