WIE IN JULI NOD !!!

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

NOD JULI

1/7
 2/7
 3/7
 4/7
 5/7
 6/7
 7/7
 8/7
 9/7
10/7
11/7
12/7
13/7     ci lo 1e ronde, 4e kindje
14/7
15/7
16/7
17/7
18/7
19/7 sonja 4e ronde, 1e kindje
20/7
21/7
22/7     carolinda 1e ronde, 2e kindje

28/7 mama 2006 2e ronde, 2e kindje

Ben vorige maand op dag 34 ongi geworden, dus ik ga uit van een cyclus van gem 32 dagen. ( voor mijn dochter was geboren was mijn cyclus ook ongeveer 32 dagen )
Zeg maar zo nieuwe ronden, nieuwe kansen!!!

hallo sonja,vlinder,mama2006.
leuk dat jullie je toegevoegd hebben.
en ja zeker nieuwe ronde nieuwe kansen en ik hoop dat het voor ons allemaal bingo is in juli 2008!!!
en het lijkt me wel leuk om elkaar op de hoogte te houden van al onze ontwikkelingen.
tevens wil ik ook graag nathalie even toevoegen aan de lijst die zit nu in luxemburg ( veel plezier meid ).
nou meiden tot horens en succes en we duimen...
liefs ci lo...

NOD JULI 2008

1/7
 2/7
 3/7
 4/7
 5/7     vlinder,11e ronde,2e kindje
 6/7
 7/7
 8/7
 9/7
10/7
11/7
12/7
13/7     ci lo,1e ronde,4e kindje
14/7
15/7
16/7
17/7
18/7
19/7     sonja,4e ronde,1e kindje
20/7
21/7
22/7     carolinda,1e ronde,2e kindje
23/7
24/7
25/7
26/7     nathalie,                         ,1e kindje
27/7
28/7     mama2006,2e ronde,2e kindje

quote: ci lo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-06-2008 20:28:25'));

hallo sonja,vlinder,mama2006.
leuk dat jullie je toegevoegd hebben.
en ja zeker nieuwe ronde nieuwe kansen en ik hoop dat het voor ons allemaal bingo is in juli 2008!!!
en het lijkt me wel leuk om elkaar op de hoogte te houden van al onze ontwikkelingen.
tevens wil ik ook graag nathalie even toevoegen aan de lijst die zit nu in luxemburg ( veel plezier meid ).
nou meiden tot horens en succes en we duimen...
liefs ci lo...

NOD JULI 2008

1/7
 2/7
 3/7
 4/7
 5/7     vlinder,11e ronde,2e kindje
 6/7
 7/7
 8/7   leepat ronde 19, 1e kindje
 9/7
10/7
11/7
12/7
13/7     ci lo,1e ronde,4e kindje
14/7
15/7
16/7
17/7
18/7
19/7     sonja,4e ronde,1e kindje
20/7
21/7
22/7     carolinda,1e ronde,2e kindje
23/7
24/7
25/7
26/7     nathalie,                         ,1e kindje
27/7
28/7     mama2006,2e ronde,2e kindje

hai leepat
hoe gaat het met jou?
paar dagen niets van je gehoord ik hoop dat het goed gaat.
nou 8 juli dat is snel dus dan heb je de klusweek gehad.
spannend dan kun je nu dus alleen maar afwachten.
nou ik duim voor je.

hai vlinder
jouw nod valt dus op 5 juli dat is de snelste van ons allemaal.
dus je moet nog iets meer dan een week.
ik ben benieuwd of je volgende week al wat voelt

succes dames liefs ci lo...

Hey meiden.

Ik had me al bij het juli NOD lijstje opgezet, ik vind het persoonljk wel leuk om van iedereen te weten hoe of wat.
Ik ben dus mama2006 ik ben getrouwd en heb een dochter van bijna 2 jaar.
Wij gaan nu actief bezig voor een 2e wondertje
Bij mijn dochter heeft het bijna 9 maand geduurdt voor dat het raak was ( moet zeggen dat in die tijd er wel veel gebeurt is, mijn schoonzus en schoonvader zijn in die tijd overleden).
Toen ik de vorige x gestopt was met de pil had ik een cyclus van gem 32 dagen en nu is mijn 1e ongi gekomen met 34 dagen, ik was helemaal happy dat het allemaal weer normaal opgang is gekomen. ( is toch maar altijd afwachten, sommige dames worden pas na 6 maand ongi
Nou dat was zo'n beetje mijn verhaal.
En nu maar hopen dat we allemaal lekker snel zwanger zijn!!!

Groetjes mama2006

hai mama 2006

ik ben ook getrouwd en ben 30 jaar.
mijn cyclus is 28 dgn kan soms 1 dag schelen.
ik ben met de pil gestopt toen ik van de eerste zwanger wou raken.
zwangerschappen: 1 zoon 1e keer raak
                                                       2 miskraam met 10wk +5dgn 4e keer raak
                                                      3 dochter 3e keer raak
                                                       4 dochter 1e keer raak
nadat ik van mijn zoon was bevallen heb ik 2 maanden de pil geslikt en kreeg gelijk weer 1 tot 2 keer per week verschrikkelijke hoofdpijn en werd weer heel agressief of heel erg emotioneel ik kan gewoon niet tegen de pil. toen hebben mijn man en ik besloten om er mee te stoppen. al die jaren hebben wij niets gebruikt en uitgekeken. dat is altijd nog goed gegaan. na ons laatste kindje heb ik weer 1 keer de pil gebruikt en kreeg gelijk weer de zelfde symtonen terwijl dit een hele lichte pil was.
ik ben er toen gelijk weer mee gestopt en alles gaat goed we kijken gewoon uit als ik vruchtbaar ben. andere dingen willen we ook niet gebruiken wij vinden het goed zo.
heel veel mensen schrikken hier van. het is altijd nog goed gegaan en al onze kids waren geplend. na deze 4e stoppen we wel dan is het ook een keer goed.
daar hebben wij allebei vrede mee.
dit was even een stukje over mij                   liefs ci lo...

Hoi Ci Lo,

Ja paar dagen niets gehoord heb het behoorlijk druk gehad op mijn werk. Ja volgende week mijn NOD ik ben heel benieuwd!!!!!! voor jou schiet het dan ook op ben benieuwd hoor hou alles in de gaten hihi.
Ik voel niets dus verwacht ook niets. Uiteraard hoop ik het wel. Ik ben alleen verschrikkelijk moe maar dat heb ik wel vaker de week voordat ik ongi moet worden. Dus tja ik wacht het rustig af. Ik weet ook niet of je altijd wat moet voelen zoals pijnlijke borsten enzo. Dat is toch voor iedereen verschillend.

Het is weer lekker weekend en heb morgen een feestje. Vanavond lekker niets doen alleen maar achter de pc en een filmpje kijken.

Hoe gaat het verder met jou?

groetjes
leepat

hai leepat

hoe gaat ie?
ja, ik hou ook alles in de gaten hihi leuk is dat he!
ik ben zelf ook de laatste weken heel erg moe, maar je hoort iedereen er over.
op school hebben ook alle moeders er last van.

maar goed over iets voelen jij hebt je nod op 8 juli.
dus als je iets zou kunnen voelen dan is dat ergens tussen 1 en 8 juli.
niet iedereen voelt wat.
ik merkte het altijd wel bv: je raar voelen, beetje misselijk
                                                                        : gevoelige borsten groene aders erop
                                                                         : koud hebben
                                                                        : geen koffie lusten
ik ben echt koffiegek, dus als mijn koffie naar slootwater smaakt dan is het raak.
ik ben benieuwd hoe dat straks bij jou gaat en ik hoop zo dat het raak is voor jou je wacht nu al zo lang.

nou je hebt dus een feestje vavavond gezellig en dan heb je ook lekker even afleiding.
het wordt tijd dat het juli wordt dan kunnen we aftellen.

nou heel veel plezier vanavond             liefs ci lo...

Terug
Bovenaan