WIE IN JULI NOD !!!

Hoi Ci Lo,

Ik kopieer de lijst gewoon, plak de lijst in Bericht en voeg de toe.

Niet helemaal overtypen hoor... poeh wat een werk inderdaad..

Volgens mij staat iedereen er nu in.

Estherx, Jij hebt dus ook een mirena gehad? Duurde het bij jou ook de eerste keer erg lang voordat je weer ongesteld werd?

Ik heb nu een redelijk normaal cyclus, alleen heb ik op dag 17 mijn eiersprong terwijl ik een cyclus heb van 27/28 dagen. Dus niet zoals het boekje 14 dagen voor je weer ongesteld moet worden. (bah ik vind dat zo;n vies woord... ongesteld, hadden ze een andere naam voor moeten geven..)
Ik ben benieuwd of dat deze keer weer is, ik moet alleen nog even weer wat testjes ophalen.

Groetjes!

NOD JULI

1/7
 2/7
 3/7
 4/7   estherx1975, 5e ronde, 1e kindje
 5/7     vlinder,11e ronde,2e kindje
              brasilgirl,1e ronde,1e kindje
 6/7
 7/7
 8/7     leepat,19e ronde,1e kindje
 9/7
10/7
11/7
12/7 Isa-Lente 2e ronde,1 e kindje
13/7     ci lo,1e ronde,4e kindje
14/7
15/7
16/7
17/7
18/7
19/7     sonja,4e ronde,1e kindje
20/7
21/7
22/7     carolinda,1e ronde,2e kindje
                  tallutah,4e ronde,1e kindje
23/7
24/7
25/7
26/7     nathalie,                         ,1e kindje
27/7
28/7     mama2006,2e ronde,2e kindje

hai meiden,

@Isa-lente, Ik werd de dag dat de mirena eruit gehaald werd meteen ongi. Ik heb daarna altijd een regelmatige cyclus gehad. Ben jij tijdens de Mirena wel ongi geworden? Of was dat helemaal over? Bij was het wel enorm minder, maar wel wat bloedverlies gedurende een week.
Ik vond het echt geen pretje toen de mirena ingebracht werd en  ook niet toen die eruit ging.  Wat was jouw ervaring daarmee?
Ik dacht echt toen ie ingebracht werd. Als ik ooit zwanger raak en ik moet bevallen!! Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..... Wat moet dat worden met mij? haha!!!
Gebruik je nu ovulatietesten of temperatuur je? Omdat je weet dat je ovuleert op dag 17?
@Ci-lo, bedankt voor het warme welkom! Mijn cyclus is inderdaad korter dan de meeste hier. Heb meer rondes erop zitten zo!
Maar hoef dan inderdaad niet zo vreselijk lang te wachten.
Elk nadeel heeft z'n voordeel, zullen we maar zeggen.

Geniet van het weekend!!

Gr,

Es.

hai isa lente

bedankt dat je de lijst hebt aangepast.
ook bedankt voor de uitleg maar ik heb het geprobeerd en het lukt me nog steeds niet.
ik ben geen held met de pc.dus als je het misschien nog wat duidelijker uit zou kunnen leggen graag. ik heb  pas dit jaar een pc en er geen verstand van triest he in 2008 nog wel. alvast bedankt liefs ci lo...

Hoi Estherx,
Ik heb voor de mirena iets van 6 jaar de pil geslikt, maar daar kreeg ik enorme hoofdpijn van en de emmer liep vol (om het zo maar te zeggen) toen ik ook nog eens pigmentvlekken door de hormonen oip mn gezicht kreeg. Echt van die zwangerschapsvlekken. Verschrikkelijk. Oorzaak was het hormoon die in de pil zit, enige andere optie was dus de mirena.
Tja het plaatsen.. tanden heeeel hard op elkaar. Ik kreeg als advies om ibuprofen 250 te slikken vlak voor het plaatsen. Ik had die 250 niet goed onthouden en had dus 500 mg... En ik was zo bang dat ik pijn zou hebben dat ik al 2 tabletten op had voor het plaatsen.. Dus ws heb ik om die reden niet heel erg veel gevoeld. Nee prettig was het niet.. Maar goed de volgende dag was alles weer prima en sinds die dag dus ook niet meer ongesteld geworden, vlekken gingen weg en ik had minder vaak last van hoofdpijn/migraine.. Voor mij was de mirena dus een toppertje!
Het verwijderen vond ik om eerlijk te zijn ook wel meevallen... sorry...
Het is gewoon even een erg vervelend gevoel, net of iemand met een scherpe punt je baarmoedermond open prikt! Maar toen hij eruit was was het ook gelijk weer goed.
Kortom... de mirena was voor mij ideaal! Alleen dus pas na 43 dagen weer ongesteld geworden.. Maar voor zover ik weet xzit ik nu weer in een  regelmatige cyclus.
Ja ik test dit met de eiersprongtesten van de kruidvat. 8 euro voor 5 testen..  Zo  wil ik even echt te weten komen of ik echt een late eiersprong heb.. Is wel  handig om te weten hoor. Temperaturen dat lijkt mij zo'n gedoe... en  heel betrouwbaar is het volgens mij  niet..   maar goed dat is mijn gevoel..
Oeps weer een lang bericht  van mij..
stop maar weer, ik moet nl nog de stad in om die tyestjes te kopen..
groetjes!
Isa  

hai esther

nu ik er bij nadenk jij hoeft nog maar een week he!
jeetje wat spannend als je het gevoel hebt volgende week voor de test nog dat je zwanger bent je weet wel kwaaltjes laat je het dan weten? ik ben reuze benieuwd.
liefs ci lo...

Hoi Ci Lo,
Maakt niet uit, ik probeer het je nog een keer uit te leggen.
Je moet met je muis op de eerste cijfer/letter van de lijst staan, klik op de linker muis knopje en houd deze vast. Daarna ga je helemaal naar beneden. Alles wat je dan centreerd (zo heet dat) word dan blauw. muis weer los en dan op het blauwe staan en dan je rechter muis knopje indrukken. Dan kan je kiezen tussen knippen, plakken of kopieren. Klik op kopieren.
Dan ga je naar plaats een bericht.
In je bericht klik je weer op je rechter muis knopje (je kan dan weer kiezen tussen knippen,plakken of kopieren) en nu kies je dus voor plakken.
En wholaaaa!!! de hele lijst staat nu in je bericht. (als het goed is)
En nu kan je dus ook iemand weer toevoegen in de lijst of de lijst iniedergeval aanpassen.
Ik hoop dat het je nu lukt!
Zo niet dan wil ik de lijst ook wel bijhouden hoor!

Estherx: ik bedoelde inderdaad ovulatietesten..ipv eisprong-testen

Groetjes!!!

Hey meiden,

De NOD lijst wordt steeds voller zie ik! Leuk hoor. Fijn dat ik ook mee mag kletsen. Ik vind het erg fijn dat we in deze toch spannende periode onze ervaringen kunnen delen.
Heb zojuist een voorraadje zwangerschapstesten gekocht hihihi! We waren in Brabant voor het trouwpak van mijn vriend en ik dacht: he hier kent ons niemand dus kunnen we niet betrapt worden bij het kopen van zo'n test. Aangezien we in een roddeldorp wonen...
Momenteel beleven we allebei wat stress rondom de bruiloft dus zwanger raken zal helaas wel wat lastiger worden lijkt me?? Het is helaas ook geen 'leuke' stress wat het wel zou moeten zijn de laatste weekjes voor DE dag, maar we hebben momenteel een heftige ruzie met familie omdat die zich bemoeien met ONZE gastenlijst *zucht* typische bruiloftsproblemen he...Maar ja we houden ons hoofdje koel en we hopen dat het snel opgelost is. Kunnen we ons weer richten op onze kinderwens!

quote: Isa-Lente reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-06-2008 14:19:12'));

Hoi Ci Lo,

Ik kopieer de lijst gewoon, plak de lijst in Bericht en voeg de toe.
Niet helemaal overtypen hoor... poeh wat een werk inderdaad..
Volgens mij staat iedereen er nu in.

Estherx, Jij hebt dus ook een mirena gehad? Duurde het bij jou ook de eerste keer erg lang voordat je weer ongesteld werd?
Ik heb nu een redelijk normaal cyclus, alleen heb ik op dag 17 mijn eiersprong terwijl ik een cyclus heb van 27/28 dagen. Dus niet zoals het boekje 14 dagen voor je weer ongesteld moet worden. (bah ik vind dat zo;n vies woord... ongesteld, hadden ze een andere naam voor moeten geven..)
Ik ben benieuwd of dat deze keer weer is, ik moet alleen nog even weer wat testjes ophalen.

Groetjes!

NOD JULI

1/7
 2/7
 3/7     sahiton 10e ronde 2e kindje
 4/7   estherx1975, 5e ronde, 1e kindje
 5/7     vlinder,11e ronde,2e kindje
              brasilgirl,1e ronde,1e kindje
 6/7
 7/7
 8/7     leepat,19e ronde,1e kindje
 9/7