WIE IN JULI NOD !!!

Ohhh ja ook nog 2 dagen te vroeg gestest ook, meis wat super!

Ci Lo & Mannetje Gefeliciteerd met jullie 1 jarige huwelijks dag!

Liefs Nathalie

Spannend hoor Sonja. Zal voor jullie duimen dat jullie huis snel verkocht gaat worden en jullie huisje dichterbij familie en vrienden door gaat. Het scheeld wel dat het huis is opgeknapt hè. En 5 weken toen is idd ook niet lang. Dus wie weet.

Ohh en lekker vakantie in vooruitzicht naar huisje met zwembad, lekker hoor.

Ik ga ook maar eens mijn zwemkleding opzoeken, anders kom ik dalijk nog te laat. Ohh nee valt mee. Tis bijna 9.30 uur en om 10.15 uur moet ik in het water liggen, dus das nog te doen. Tis hierin het dorp dus ben er zo.

Volgens mij is het weer heerlijk weer vandaag. Ik ga eens ff bedenken wat ik ga aantrekken. Ik wil eigenlijk ook wel wat nieuws kopen. Mijn tante word zaterdag 60 jaar. Ze woont in gezinsvervangendtehuis en belde gisteravond speciaal of wij ook kwamen, echt lief. Maar dat wisten wij natuurlijk al lang. We gaan daar 's middags met de familie naar toe. Ohh moet nog ff een kaartje halen, want ze is dol op kaartjes. Hoorde van oma dat ze haar prikbord al had leeggehaald, hihih.

Meiden fijne dag! Liefs Nathalie

ZWANGER GEFELICITEERD

hopelijk volgen er meer deze maand

moet nu opschieten en aankleden
mijn schoonmoeder is er over een half uur en wil nog even een beetje opruimen voor ze komt

fijne dag allemaal en tot vanavond (denk ik)

groetjes sonja

hai nat

bedankt voor het lieve plaatje
dat kan ik heel erg waarderen bedankt lieverd.
ik ga nu als een gek aan het werk was op hangen stof afnemen stofzuigen keuken aan kant maken want vanavond komt iedereen. de boodschappen heb ik  net allemaal al gehaald. de kleinste slaapt en de oudste is met papa naar opa en oma.
dus ik heb nu alleen de middelste en die kijkt nick jr.
dus nu kan ik flink doorwerken en als ik klaar ben meld ik me wel weer als ik dan niet tegen de flakte lig hahahahaha

liefs ci lo...

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ik vind het zelf nog allemaal zo onwerkelijk en eerlijk gezegd heeel eng hahaha! Ik durf me opeens bijna niet meer te bewegen hihihi! Mijn vent vond het heel leuk maar ook een beetje eng enzo...
Ik ga het mijn mams nog niet vertellen ik wil toch zo lang mogelijk wachten zeker omdat het nog zo pril is.
Heb een paar telefoontjes gepleegd ivm de vakantie en de vaccinaties. Ik ben nu heeeeel erg aan het twijfelen wat ik moet doen! Dus advies is zeeer welkom! Ze zeiden namelijk dat bij die vaccinaties koorts een bijwerking kan zijn en dat is niet goed! Mijn gevoel zegt me nu dus: geen vaccinaties en dubbel zo goed opletten op vakantie! Hoop wel dat ik nog een beetje kan genieten daar.
Mijn NOD had ik op 5 juli staan, maar volgens mijn 2e berekening zat ik vandaag op dag 27 en morgen dag 28 en dat zijn de dagen dat ik normaal mijn menstruatie verwacht. Ik had het niet meer vanmorgen en heb maar gelijk getest! Het was zo aan het rommelen in mijn buik hihi!
Ik was degene van de acupunctuur maar heb nooit een navelpiercing gehad. Dat verhaal vertelde zij me daar. Ze hebben me extra op de 'vruchtbaarheidspunten' geprikt om het te stimuleren hihihi, heeft gewerkt dus....Ik had ook geen maansteen maar was die wel van plan te gaan kopen hahaha!
Nou ik houd jullie op de hoogte!

Veel liefs,

zwangere brasilgirl

Alsjeblieft Ci Lo versterking voor je, hihih
Denk je wel een beetje aan jezelf meis
Af en toe ook wel ff gaan zitten hè
En ook voldoende drinken met dit weer!

Brasilgirl kan me voorstellen dat je het een beetje eng vind allemaal. Eerst willen we heel graag zwanger worden en zijn we daar onzeker over. En nu slaat de volgende onzekerheid toe. Maar meis zwangerschap is geen ziekte hoor. Je mag van alles gewoon doen. Probeer te genieten. Het heeft ff tijd nodig voordat je tot besef komt. En tja vacinatie KAN bijwerkingen hebben, maar hoeft natuurlijk niet. En tja koorts is beter dan daar ziek worden omdat je die vacinatie niet hebt gehad hè. Wanneer gaan jullie op vakantie? Hoeveel weken ben je dan ZWANGER! Ik typ het gewoon heel vaak, misschien kom je dan tot besef, hihi. Geniet meis, het is echt waar.
Heb je al nagedacht of je mee wilt doen aan moeders voor moeders? Geniet eerst lekker met je mannetje meis. Dan komt het besef beetje bij beetje wel. Er worden elk dag tig gezonde kindjes geboren en over 8 maanden mag het bij jullie ook zo zijn!

Liefs Nathalie

He Brasilgirl

Van harte hoor!!
super voor jullie
oja, ik zou misschien toch maar voor de vaccinatie gaan, idd, ziek worden daar is erger dan een beetje verhoging/koorts lijkt me
ik heb trouwens bij mijn eerste zwangerschap nog voor de test een voedselvergiftiging gehad, 2 dagen kotsen en aan de dunne...sorry voor de onsmakelijkheid..
de baby is er goed en gezond uitgekomen.... Valt dus wel een beetje mee denk ik, en anders bel je gewoon een verloskundige met deze vraag!

Hier wordt nog volop geklust deze week
zaterdag gaan we op vakantie en als we over 2 weken terug zijn hoop ik dat ik een test kan doen!!

groetjes
Klarie (mama van 2 meiden, ronde 1 3e kindje)

Hi Klarie, wanneer is je nod precies meis, wil je ook op het lijstje?

Terug
Bovenaan