WIE IN JULI NOD !!!

bij de rest die al meer kinderen hebben, hoe voelde jullie je voordat je wist dat je zwanger was, voel je een innesteling altijd, en moet dat altijd bloeden? grtjes

Is ikke weer! Ik heb maar ff een extra schermpje geopend en snel naar beneden gescrold. Dus ik weet nog niet of ik inmiddels kan juichen of niet, hihih

Anke je vroeg wanneer wij meestal testen. Nou ik zelf wacht altijd liever ff een paar daagjes ofzo. Ik haat namelijk negatief testen (wie niet, hihih) ik probeer dus zo lang mogelijk te wachten. Al is geduld hebben soms wel erg moeilijk hoor. Daar kunnen de meiden hier wel over mee praten, hihih. Ik test trouwens ook met ochtend urine. De testen van kruidvat schijnen heel goed te zijn.

Ci Lo wat vervelend dat steeds je internet eruit licht meis. Gelukkig komt morge de monteur. En hoop ik dat hij het kan lossen, want dit is niet leuk voor je.

Ramona ik zou als ik jou was gewoon wachten tot je nod meis, maak jezelf niet gek. En boertjes laten is idd ook kwaaltje.

Anke ik ben zelf niet zo tevreden over de testen van predictor. Ik had er toen 2. Maar de eerste ging mis doordat het controle streepje niet eens zichtbaar was en de 2e was controle streepje heel licht. Dus ik vond ze niet echt fijn. Uiteindelijk werd ik ongi, maar ja controle streepje vind ik dat die wel duidelijk moet zijn. Was toen ook al overtijd namelijk. Maar geen idee of iemand anders betere ervaringen ermee heeft.

Hi Chantalle, kletste je al met ons mee meis? Ik zal zo ff kijken. Ben je naam nog niet tegen gekomen hier. Welkom! Wachten duurd idd lang hè meis. Pfff 26 juli is nog lang niet, hihih. Maar ik leef gewoon met jullie mee dan gaat mijn tijd ook sneller. Ik zie dat Ci Lo je al op lijstje heeft gezet, leuk.

Jeetje dan was jij veel online in de tijd van de baas vanmorgen Ramona. Wat voor werk doe je, hihih. Hoelang heb je vakantie gehad?  

Hier vanmiddag half uurtje fysio gehad, ik mocht niet langer, omdat ik mijn lichaam de tijd moet geven werd er gezegd en gisteren  eigenlijk al teveel gedaan. Dus moet nu weer bijkomen, domdomdom maar ja valt niet altijd ff mee. Nu ben ik weer van partij, heb eerst alles ff door  geleze.

Ik zat te denken: Misschien moeten Leepat  & Nina wel gewoon werken en zitten wij de hele dag te stress omdat we nog niks gehoord hebben. Hahah nou dit klinkt wel erg zwaar hè. Nee meiden we leven met jullie mee. Hopelijk  late jullie  snel iets van jullie horen.

Ci Lo hopelijk tot vanavond, dat je i-net  het doet. Goed zeg dat je zoontje nu ook voor het eerst gaan logeren. Spannend!  

Tot later!

Liefs  Nathalie  

moet wel zeggen, heb dit nog niet zo vaak gedaan, zo meegepraat op zo'n forum, maar t werkt wel verslavend, en t is ook nog gezellig en leuk ook!

Hi Anoniem2008, als je rond dag 17 - 19 een positieve ovulatie test had dan moet je daar idd 14 dage bij optellen voor je verwachte nod (Niet Ongestelheids Dag) Bij iedereen is een cyclus anders. Over het algemeen word 28 dagen aan gehouden, maar bij sommige meiden is het bijv 26 en bij andere 30 of zelfs meer. Dat is dus ff afwachten hoe je cyclus gaat lopen. Heb je de pil geslikt? Het kan ook zijn dat je cyclus eerst ff op gang moet komen. Bij mij duurde het ongeveer 3 rondes. Wij zitten nu in ronde 5 van ons 1e kindje en ik heb een cyclus van gemiddeld 29 dagen. Hopelijk heb je wat aan deze info!

Liefs Nathalie

Wat is je leeftijd Chantalle?
En Anoniem wil je ook op ons nod lijstje?
Zou je dan aub je leeftijd, ? ronde - ? kindje willen doorgeven

Liefs Nathalie

bedankt voor je snelle antwoord chantalle! Dan kan ik ( als ik niet ongi wordt) zondag een test doen, ben gewoon zenuwachtig, hoop het zo!!
Jullie zijn allemaal echt goed van elkaar op de hoogte, heel leuk! Wat zijn de eerste tekenen van een eventuele zwangerschap, en wanneer beginnen die? Ik ga natuurlijk bij alles wat ik voel gelijk denken dat ik zwanger ben...

Heb inderdaad de pil een aantal jaren geslikt, 6 jaar ofzo denk ik, en een paar dagen nadat ik gestopt ben met de pil werd ik al ongi, terwijl dat normaal gesproken veel langer duurde, en ik het net was geweest. Toen heb ik gelijk een ovulatietest gedaan, dus heb echt geen idee hoe lang mijn cyclus duurt en ik denk omdat het zo onregelmatig liep, hij weer even op gang moet komen, maar er is toch een sprankje hoop...haha!document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Terug
Bovenaan