WIE IN JULI NOD !!!

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-07-2008 17:50:45'));

Vind het wel leuk die lijst. Ben 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje!

Hoi nathalie,

Klopt, mijn NOD is 13 juli ja! document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

hej nathalie
ik ben 23 jaar!
heb al een dochter van 11 maanden oud, yfke genaamd! grtjes

Goede-avond

Even snel kijken of er al nieuws is. Helaas.

Zie dat er weer twee nieuwe meiden bij zijn gekomen. Gezellig hoor. Er is weer aardig wat afgekletst. Vanmorgen was het zo stil.

Vanavond neemt mijn man de laptop mee dus ben ik niet aanwezig. Wordt pas weer morgenavond. Meestal kijk ik wel op mijn werk naar sites maar denk dat ik deze site maar even oversla. Ik zit op zo'n plek dat mensen zo op mijn scherm kunnen kijken.
Vorige week hadden we het erover dat ons team nu eindelijk compleet is. Iemand maakte toen nog de opmerking dat het te hopen is dat er voorlopig niemand weggaat of zwanger wordt. Ze moet eens weten....hoop natuurlijk dat het anders is.

Debbie

p.s. anoniem, dat je denkt dat je zwanger bent bij alles wat je voelt is normaal! Dat heb ik nu zelfs nog, en ik ben al voor de tweede, want bij elk kind kan t anders voelen, de een voet wel wat en de   ander   niet! (hoop zo dat ik t goede voel)!

hej bears,
ook goedenavond, t is hier inderdaad gezellig!
hoe voelde jij je bij je eerste kindje toen je zwanger werd, heb jij de inesteling gevoeld? ik alleen een bloedingkje. (dacht dat ik ongi werd, maar dat stopte na een dag!, bleek dat ik toch zwanger was ). Zal dat bij een tweede anders zijn, die inesteling?

Hoi Chantalle,

Bij mijn eerste kindje heb ik de innesteling niet gevoeld. Had toen wel last van zuur en was erg moe maar dat laatste was volgens mij pas toen ik ook al echt wist dat ik zwanger was. Heb verder helemaal geen zwangerschapsverschijnselen gehad.

Maar ja bij elk kind is het anders dus er valt weinig van te zeggen.

Terug
Bovenaan